Niky pov.
Nu ma simt pre bine adica binetels sunt fericita ca pot face sex din nou cu Alex dar tot doare bine adica ustura ma rog nui zic nimic.Stam in pat imbratisati ma mangaie le umar iar eu ma jos cu patratelele lui.Merg cu mana mai injos pana ating cu unghile modulul lui.
-Stai cuminte..
-La fim mai lasat sal ating...
-Asculta doar curvele o sug si o aing iar tu nu esti una si la film a fost ca eram prea concentrat sa zic asa.
Am inceput a mandoi sa radem .Stateam in bratele lui imi era asa de bine si de cald.
-Alex?
-Da dragostea mea?
-Noi am facut vreodata dragoste?
-Cum?
-Pai am facut doar sex si dragoste nu.
-Te inseli noi am facut doar dragoste.., sex fac cu usuraticele imi pare rau ca tu nu simti la fel in legatura ca asta.
Vorbele mau intrsitat normal ca simt la fel doar ca nu stiam ce fost pentru el.
-Pentru mine s fost nuai si numai dragoste nimic mai putin.
-Pai atunci hai so facem din nou.
-Daca vrei tu Daddy.
-Numi mai zi asa mam razgandit spunemi doar Alex defapt geme numele meu.
Imi zice el jucanduse buzele mele.Ma saruta lent si exitant.Ma musca de buza de jos apoi o suge ca in cele din urma o linge cu limba.Ma musca de limba o trage afara si sio pune le a lui peste a mea.Ne sarutam salbatic.Ma pun deaupra lui el ma prinde de fese si le strange.Usa se dechide ai pe ea intra Ben.
-Ei haide...
Zice Alex ofticat.
-Scuze ca vam intrerupt dar e gata papa.
-Ok.
Ii zic eu.
-Unde ramasesem?
Ma intreaba Alex bagandusi degetul din mijloc intre fesele mele acoperite de pantaloni de pijama
-Sa mancam... acolo am ajuns.
Ii zic eu danduma jos de pe el.Mergem jos ne punem la masa si mancam.
-Azi e un bal in oras mergem si noi?
Intreaba Jully
-Da dar nu ca data trecuta.
Intervin eu.Eu si Jully incepem sa radem la amintirea cand neam furisat la club.-Promit fara idei nebune sau escapade la club.
Zice ea cu mana pe inima.
-Bine atunci vin
Termin de mancat spalam vaele ma imbac itr-o pereche de lantaloni albi si un tricou crem iar pe deasupra o buza de trening si plecam la cumparaturi.
""""""
Dupa 3 ore am ajuns acasa am facut un dus si neam imbracat.
Iar Jully sa imbracat :
Am coborat jos iar baieti se uitau gura casca la noi.Eu aveam n machiaj simplu,corector,blash,font de ten,ruj rosu,fard de pleoape maro cu rosu,gene false negre lungi si unghile rosi spre visiniu.Iar Jully avea un maschiaj simplu de zi cu zi,unghile negre.Aveam parul facut cu placa imi ajungea mai sus de fund dar nu cu mult,iar Jully ii abea facut cu ondulatorul sin putin sclipici presarat.-Wow iubito arati...,aratati superb.
Ne zice Alex.
-Si voi.
Le zice Jully.
In 10 minute am ajuns la bal .Alex ma invitat sa dansam la fel facamd si Ben cu Jully.Sala era frumos decorata iar la scaune erau fundite rosi.Mam asortat bine.Neam asezat la masa impreuna cu parinti lu Jully.Da se parea ca au venit si iei.Nu am intrebat nimic de ai mei nu vraeu sami stric seara.Stam la masa si povesteam cu toti cand Alex isi pune mana pe coapsa mea si o mangaie usor.Bine supril mai aproape de mine .Nu se observa mana lu Alex deoarece rochia e bufanta si stam cu fata la oameni iar fata de masa este lunga pana in paman.Eu cu Alex stam pe o parte,Jully cu Ben pe deo alta parte a mesei la fel si parinti iei deci nu se vede absolut nimic si sincer nu cred ca sar uita cineva sub masa.
Revenind Alex ma mangaie pe coapsa de sus in jos...
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomansaLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...