1 ©

1.5K 22 4
                                    

Lily pov.

Ah soare tampit dimineta tembela.Ma trezesc fac un dus si ma imbrac

Cobor jos imi fac micul dejun imi iau ruxacul si ies din casa.E marti am cele mai usoare ore din aceasta saptamana.Merg la dulap imi iau cartile si merg la cursuri.

Dupa 2 ore aceastea fiind mate si bio.E pauza de masa ma aflu la cantina cu gasca mea :Seth,Marta,Gina si Alex.

Seth:Sii.....

Gina:Mnda ....

Alex:Bai ce facem adica tot a anul am facut aceleas chesti

Gina:Da hai sa facem ceva iesit din comun.

Alex:Venid vorba de iesitul in comun Lily ia uiteti prietena

Ma uit in dreapta si o vad pe Kath si clonele (Yasmin si Cloe)Kath e curva scoli iar Yasmin si Cloe o urmeaza cred ca nu exista baiat pe o raza de 1000 de km de acest oras cu care sa nu sio fi traga.

Kath:Mai mai ia uite ratati.

Yasim:Da uitei stau la masa si mananca haahhaaaa.

Kath:Oh Lilysor nu mai zici nimic tia mancat pisica limba?Haaa o ratata ramane o ratata iti jur Alisson ca iti voi face viata un iad .

Eu:Stiu si ei Kath viata mea ar fi un iad daca miar pasa catusi de putin de ce spui tu acolo.

Kath:Fetelorrr...

Zice ea si pleca iar clonele o urmeaza.

Alex:Bravooo iai inchis gura tarfei.

Eu:Oh ca intodeauna.

Orele au decurs minunat acuma stau in camera mea si imi fac temele.Cobor jos deoarece este ora cinei.Jos il vad pe tata punand masa .Il ajut apoi ne asezam si incepem sa mancam.

Tata:Sti Lily eu am o multe de datori din cauza chiriei a apei a internetului a ...

Eu:Tata daca acesta este felul tau de ami spune sa renunt la internet telefon etc... e ok o voi face bine..

Tata:Nu Alisson nu asta e problema .....problema e ca acuma am si mai putini bani din cauza jocurilor de noroc am cheltuit toti bani pe pariuri si chesti dastea sperand ca voi optine dublu decat am pierdut dar mam inselat iar acum nu mai avem niciun ban si...

Tata ofteaza lasa capul in jos apoi sil ridica.

Tata:A trebuit sa te vand.

In acel moment mia cazut cerul in cap.Prpriul meu tata sa ma vanda unui strain libidinos.De cand cu mama eram eu cu el de nedespartit .

Eu:Ccc ..ccc cum?

Tata:Ahh Lily ascultama chiar nu am avut de ales ok?Suntem faliti si cand spun ca nu am niciun leu nu mint ok?

Eu: Cui?Acelui barbat de la care caresesti bani de cateva luni?

Intreb eu nonslant.

Tata:Imprumutat Lily ii imprumut ok?Si da lui i team vandut imi pare rau Lily ok?Dar ...

Eu:E ok...

E ok pe naiba imi vine sa urlu sa strig si sa sparg tot cemi vine in cale.Sunt nervoasa si dezamagita.El ....omul din fața nu e tatal meu e un strain.Ma ridic de la masa dar nu inainte sal intreb cand voi pleca.

Tata:Maine dimineata asculta Alisson am vorbit cu Darke si mia promis ca te va lasa sati continui studiile la acelas liceu te va lasa sa iesi cu prieteni vei avea aceas viata ca inainte doar ca cu el.

Am oftat am mers la mine in camera am scos 10 valize si miam indesat toate hainele in ele plus periuta,pasta de dinti si ata dentara,machiajele,periile, absorbanetele ,parfumurile acesoriile pt par si mai multe.

Fac un dus si ma bag la somn.

Dimineata ma trezesc cu gantul la acel Drake ma gandesc sai pun o porecla cum ar fi Dree sau Dudu sau hmm nu stiu gata bingo mnuu tot nu stiu.Ma rog ma imbrac cobor jos si vad un barbat saten cu ochi verzi la bustul gol uitanduse pe fereastra .

Ma rog ma imbrac cobor jos si vad un barbat saten cu ochi verzi la bustul gol uitanduse pe fereastra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Ămm buna tu esti...

El:Drake eu sunt Drake iar tu esti Alisson sau Lily nu?

Eu aprob din cap.

Drake:Vino sa mergem sper ca tiai facut bagajele

Eu:Da.

Zic eu cu o voce joasa .Ochi lui acei  ochi verzi patrunzatori si buzele mari carnoase si rozali gata sa le sarut si abdomenul bine lucrat cu patratele si muschi iti vine sa sari pe el si sal ah....AAAA GATA CU GANDURILE ASTEA.Nici nu miam dat seama cand am urcat in masina.

Drake:Si Lily cati ani ai?

Eu:16 peste 5 luni fac 17 tu?

Drake:Eu am 28

Cand am auzit am ramas masca.












La media e Lily



Hei vreau sa va anunt ca unde vedeti ,,©" inseamna ca capitolele sunt corectate multumesc va pup

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum