Niky pov.
-Alex ma iubeste.Chiar ma iubeste .Dar cum?Afica ne cunoastem doar de cateva zile nu are cum sau da?Off totul este asa complicat.
,,Gandurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna in constelati" Ma duc la el trebuie sa ma duc sami cer scuze .Da imi cer scuze si cei zic?A buna Alex sti fratele tau Ben a venit la mine la mizeul nopti si mia zis trecutul tau ca ai iubit o femeie cu trei ani mai amre ca tine a tamas insarcinata a si era sa uit stiu ca ma iubesti.Nu nui pot spune asta.Nu asa trebuie sa gasesc un alt mod in care sai spun toate acestea.Ahh dar cum?-Calmeazate te gandesti prea mukt scumpo dute la el si spunei simplu.
-Ahh la fete totul este complicat faceti ca noi...
-Cum adica sa ne punem palma in fund si sa lasam fetele sa faca toata treaba?
Il ia Jully preste picior pe David.Saraci sunt aici decand a plecat Ben.
-Fatl dute la el si spunei asa:Buna Alex sti eu te iubesc si imi pare rau pentru cum am reactionat am avut o zi proasta siii....nu vreau sa te supar far stiu tot trecutul tai stiu ca ai fost indagistit de o femeie cu 3 ani mai mare ca tine si ai mai lasato si insarcinata.
-Da bravo Jully daca ii spune asta de ce nui dai si chibrite si lasal sa faca baie in benzina .
David este satul de toata discutia nostra.Il si cred adica nu e usor sa stai cu doua fete care vorbesc despre baieti si mai esti si langa ele de la miezul nopri iar acum este 9:00 off astai viata.
-Bun atunci spunemi tu o alta idee.
Zice Jully deja enervata de situatie defapt de prostia lu David .
-Spunei simplu si la obiect dute la el ia aer in piept si spumei verde in fata ok?Nu mia fi asa dificila si nu mai dramatiza atata situatia .
-Nu dramatizez.
Zuc eu revoltata.Ma ridic din pat deschid dulapul si imi iau o rochita din dulap.
-Aaa asta este modul tau de a face lucrurile?Le zici verde in fata?
-Oo tu ce zicj oe ocolite?A da scuE am uitat ca esti Jully ocoli
-Cum?Tin sa te contrazic sunt a doua cea mai populara fata din luceu.
-Bai gata nu va mai certati.
Tip eu pentru a opri cearta dintre cei doi clowni.Imi iau rochia merg la baie fac un dua si ma imbrac
-Merg la Alex sami cer scuze pentru ce am facut .
-Asa fato dute si aratai de ce esti in stare.
Parasesc casa si o iau la pas.Prefer sa merg oe jos decat cu masina sau cu motorul plus ca nu stiu sa merg cu masina doar cu motorul.Duoa zeci de minute bune ajung insfarsit acasa la Alex bat la isa si Ben imi deschide usa vreau sa zic ceva dar mio ia inainte..
-E sus dute la el.
Fara sa mai zic ceva urc sus la etaj.Alex sta intr-o vila mare luxiasa cu multe geamuri si oglinzi.Cumoarea care prefominanta in aceasta casa este alb ,portocaliu si crem.Bat la usa si aud un intra.Dechid usa si intru sfioasa in camera lui.
-Niky ce cauti aici?
Ma intreaba el cu putin dezgust dar tot odata iubire in glas.
-Stiu ca merit sami vorbesti asa ba chiar mai mult sa ma urasti.Am venit sati spun cami pare rau pentru tot nu trebuia sa iti vorbesc asa trebuia sa te ascult ....,doar ca sti tu am auzit multe despre tine si am tras o concluzie pripita .Imi pare rau stiu ca acuma probabil nici ni mai vrei sa auzi de mine dupa cate tiam zis dar asta vroiam sa sti .
Dau sa plec dar Alex imi prinde incehetura si ma trage spre el ma ia in brate si ma strange tare la piptul lui.
-Imi pare rau foarte rau..
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...