Lesin#

116 3 0
                                    

Niky pov.

Ma trezesc din cauza razelor de soare ma uit in camera si nici urma de Alex .Ma uit mai bine si pe noptiera gasesc un biletel.
,,Neatza iubito stiu ca ai fi vrut sa te trezesti cu mine langa tine da si eu dar,nu am mai putut sta deoarece mama ta tot dadea tarcoale prin casa asa ca am plecat la 2:00 dimineata .
   Azi vreau sa ne intalnim la cafeneau de langa liceul tau la ora 15:30 .
                        
                                      Cu drag iubitul tau Alexander.
PS.Estu superba cand dormi"

Ma ridic din pat iau biletelul si il ascund in cartea mea preferata .Intru la baie fac un dus si ma imbrac intr-o rochie turcoaz.

Imi iau telefonul si o gentuta mica alba unde mil pun alaturi de bani si cheile de la casa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau telefonul si o gentuta mica alba unde mil pun alaturi de bani si cheile de la casa.Cobor jos si o vad pe mama nu o bag in seama si merg la bucatarie.

-Vad ca nu mai stim sa salutam.

Zice ea cand intra pe usa bacatariei .Isi ia un pahar cu apa si se aseaza la masa langa mine.

-Pai sti eu nu salut persoane care dau in mine ca un animal .

-Te rog ai incredere in mine toate astea sunt spre binele tau.

-Sa am incrdere ?Nu pot avea incredere in cineva daca el nu are in mine.Asa ca ai face bine sa le spui Bodygarzilor sa nu ma mai urmareasca la orce pas ca de nu fug de iei si cine stie unde naiba ma mai ratacesc.

-NU NIKY.Ieri cred ca am fost destul de clara cand am spus noile reguli cu privire la comportamentul tau.Ma doare deja capul am plecat sus la mine in camera.

Mama se ridica de la masa si pleaca.Paharul iei cu apa este spart  draoarece sa enervat si la spart.Grozav mia pierit pofta de mancare.Ma ridic de la masa bag capul prin crapatura usi si vad ca bodygarzi sunt la usa.Drace ai acum ce?.......Pivnita desigur!

-Merg sus la mine in camera va rog nu veniti vreau intimitate bine?

Cei doi nu mai zic nimic urc sus la etaj.Merg la capatul holului unde se afla o usa alba acolo este pivnita si daca am noroc ma va duce afara exact in spatele conacului unde nu prea circula bodygarzi.Cobor scarile cu grija deoarece am tocuri in picioare.

In cele din urma ajung la capatul ,,tunelului" deschid usa si vuala am avut dreptate niciun bodygard

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


In cele din urma ajung la capatul ,,tunelului" deschid usa si vuala am avut dreptate niciun bodygard.Ies tiptil inchid usa o drace rochia mea e murdara plina de praf si noroi uscat.Ma uit la ceas este ora 15:00.Stiu am dormit mult eu de obicei ma trezesc asa tarziu deci.Pornesc spre cafenea ajung la 15:25.Alex sta la masa iar eu ma duc spre el.

-Heiiii..ce ti sa intamplat iubito?

-Mama ,bodygarzi ,pivnita,praf noroi,tocuri.

Zic eu si imi pun capul pe pasa.Alex incepe sa rada suptil.

-Da ma rog tu de ce razi?

-De tine .

-Da stiu si eu ca arat ca o nespalata de pe strada dar deaia nu trebuie sa razi de mine.

-Nu, nu , ... din contra si murdara arati superb.

Spune el zambindumi.Imi ia minile intralelui.

-O doamne.

Zice el panicat.

-Ce ?Ce sa intamplat?

-Tiai rupt o unghie.

Stam cateva clipe asa apoi incepem amandoi sa radem ca doi prosti.Ne ridicam de la masa ma ia de talie si incepem sa ne plimbam.

-Am putea merge la tine te rog?Nu ma simt foarte bine.

-Ok.

Ajungem la el acasa se pare ca Ben e plecat nu mai apuc sa fac niciun pas ca lesin.
-Niky ....

Alex pov.

Am ajuns la mine mine acasa imi pun geaca in cuier iar cheile pe dulapior.Nu mai apuc sa fac niciun pas ca o vad pe Niky clatinanduse ca mai apoi sa cada o prind repede.

-Niky uitate la mine.Niky!!!

O iau in brate stil mireasa imi iau cheile o bag in masina si merg la spital.Dupa nici 10 minute de mers ajung.O iau pe sus incui masina .Un doctor ma vede aduce o targa o consulta un pic.Mai vin inca doua asistente care inping targa.Eu ii urmez pana intr-un salon.
Il sun pe Ben sai spun ce sa intamplat.

-DA farte cei ai nevoie de anticonceptioanele?

-Vino la spital.

-Sunt pe drum.

Apoi inchid.Ma asez pe scaun si astept.A aparut si Ben nu ma intteaba nimic doar se aseaza langa mine.

-Rude pentru Nikyta Smith?

Intreaba doctorul iar noi doi ne ridicam istant.

-Da eu sunt iubitul iei ce are e grav?

-Nici grav dar nici bine.E anemica si a avut o cadere de calciu acum doarme este bine iam administat o doza de calciu prin branula peste o ora o puteti lua acasa.

-Pot so vad?

-Desigur dar doar unul.

Noi dam aprobator din cap .Intru eu in salon si o vad pe Niky palida la fata intinsa pe un pat cinectata la anumite aparate pe care nu le stiu numele.Trag un scaun si ma asez langa ea.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum