Drake pov.
Urcam sus in pod cautam printre cuti si o gasesc.
Ea:E frumoasa.
Eu:Da stiu dar de ce ai vrut so vezi?
Ea:Doar asa.
E ceva ciudat aici ma minte dar cu ce.
Eu:Auzi hai sa mergem in club nu vrei?
Ea:Nu stiu ce sa zic club?Acolo se i tampla chesti...
Eu:Iubito totul va fi bine haide ii luam pe Max ,Kim,Emily si Drew cu noi.
Ea:Bine ......
DUPA 7 ORE.
Este ora 22:00 merg fac un dus si ma imbrac intr-o pereche de blugi lungi negri si un tricou alb stramt iar in picioare tenesi rosi.Cobor jos si imi vad iubita intr-o fusta albastra cu mozaic mulata scurta cu jumatate de palma de fund si un maieu negru mulat care ii scoate sani in evidenta iar in picioare balerini negri.Turbez sa mor de nu femeia asta ma excita al dracu de tare.
Eu:Mergem?
Ea:Mnda Drew,Max si cu ceilalti sunt deja acolo.
Plcam in 10 minute ajungem in fata clubului intram ianutru iar mirosul de tutun se poate simti de la o posta .
Lily pov.
Imediat ce am intrat in club un miros de tutun se simtea in aer .Mam uitat in stanga si in dreapta si miam vazut prieteni eu cu Drake ne indreotam spre iei.
Eu:Hei.
Drew:Hei frumoasa sall frate.
Zice el si da mana cu Drake la fel facand si Max iar eu cu Kim si Emily ne imbratisam ne asezam cu toti la masa si inceoem sa vorbim .
Max:Bun ce vreti de baut.
Drake:Alcool nu conteaza ce alcool sa fie.
Max:Da si eu.
Eu:O cola
Emily:Bere.
Kim:O cola.
Drew:Bun merg sa le iau si vin in 5 minute de frizer.
Drew se intoarce cu bauturile .Dupa ce beau o cola vreau sal invit pe Drake la dans dar nul mai vad ma uit stanga dreapta si nul vad.Urc la etaj unde sunt dormitoarele o doamne sper ca nu se fute cu una ca il castrez .
Urc sus si o multime de gemete se aud.Drake pov.
Merg sus in camera cu frumoasa roscata stiu ca ce voi face e gresit dar chiar am nevoie de asa ceva tre uie sa ma culc cu cineva.In doua secunde am ramas fara haine .Nu mai astept si intru dur in ea ah la dracu era virgina era ma rog oricum numi pasa.O penetrez dur de o gramada de ori.O intorc pe burta si o pleznesc peste fund si o penetrez cu si mai mare brutalitate ignor tipetele iei de durere si o penetrez si mai tare ritmul e ametitor de rapid ajung la orgasm imi las capul pe spate si gem tare.Ma uit in spre usa si o vad pe Lily plangand la dracu de cand sta acolo.
Eu:Lily eu...
Ea:Sa te ia dracu...
Imi urla ea in nas.Ma im rac repede si fug dupa ea afara co oara scarile si o prind de mana.
Eu:Iubito
Ea:Nu ...sa numi mai zici mie asa ai inteles?
Eu:Bine Lilh asculta imi pare rau doar ca ah..
Ea:Inteleg esti barbat si ai nevoile tale dar sa sti ca eu am vrut so fac cu gi e am vrut sa fac dragoste cu tine dar tu nu ca sa ce?Ca sa ma inseli cu o roscata mai dute dracu nu mai vreau sa am nimic deaface cu tine maj tradat mai inselat miai frant inima nu vreau sa te mai vad niciodata .
Eu:Asculta iartama ,ceartama,injurama,batema,
tortureazama dar nu ma alunga te implor eu chiar te iubesc Lily si daca tu te simti pregatita te fac acum si aici a mea te fac sami gemi numele .Ea:Bine te iert doar cu conditia sa nu o mai faci.
Eu:Jur ah iubito mersi ca mai iertat.
Ea:Nu ,nu neam impacat esti in perioada de proba si jur ca daca mai faci o asemenea greseala te parasesc si plec in alta tara si de data asta iti jur ca nimeni si nimic nu ma va opri ai inteles?
Eu:Da acuma hai acasa.
Ea:Bine sa sti ca ma mut nu mai dorm cu tune nu ma mai imbratisezi,saruti sau atingi si daca ies la o intalnire cu un alt baiat nu vei reactiona sau daca fac dragoste cu..
Eu:NU
Ii urlu eu in nas.
Eu:NU NICI SA NU AUD poti merge la intalnire dar jur ca daca faci DRAGOSTE CU ALT BAIAT il omor iar pe tine te tin inchisa toata viata in casa .
Ea:
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...