Niky pov.
-De ce?
-Pentru ca esti un inganfat si junatate deasta si tu nu esti in stare sa iubesti o persoana cu devarat.Esti un egoist nu ai scrupule.Crezi ca nu miam dat seama ce fel de joc vrei sa joci tu?Dar te asigur ca nu iti va merge ok?
-Ce joc despre ce tot vorbesti Nikky uite eu...
-Da da tu vrei ca eu sa te uit si sa nu imi mai amintesc ziua aceea stai linistit o voi uita odata cu tine.A si ca sati rasound la intrebarea despre joc pe refeream la faptul ca scoti fetele in oras apoi le faci sa se indragosteasca de tine leo tragi apoi le lasi.Ei bine ghici ce cu mine nuti tine adio.
Zic eu dupa care imi iau geanta si ma ridic de la masa si plec acasa.
Alex pov.
Nikky isi ia geanta si pleaca.Ma ridic si eu si plec.Pornesc masina si merg acasa.In 30 de minute ajung acasa .Ben sta pe canapea.Ma descalt imi las cheile pe dulap imi dau jacheta jos si mio pun pe cuier.
-Si cum a fost?Sunt mire la nunta voastra?
-Nu va fi nicio nunta ,nu este nicio fata nicio iubita.
-Cum?De ce?Ce sa intamplat?Numi spune ca o pustoaica de 18 ani ia rezistat lu marele Alexander Parcer wow.
-Am vrut sai zic doar ca ea mia luato inainte zicand o prostie si ...
-Siii a zis faza cu plasa si lasatul nuiasa?
-Da.
Zic eu lasand capul in jos in timp ce ma asez pe canapea langa fratele meu.Ben pufaie usor isi pune bratul drept peste umeri mei.
-O sa fie bine frate.
Niky pov.
-Cum?
-Da crezi ca am reactionat bine?
-Nu chiar deloc mai bine il lasai sa zica ce are de spus apoi trageai concluzia dar ma rog tu esti tu.
Ma sfatuieste prietena mea Jully care a venjt acum 30 de minute intr-un suflet.
-Off am facuto lata nuiasa?
-Da scumpo chiar ai facuto.
Urmeaxa cateva momente de liniste apoi Jully sparge gheata.
-In fine as vrea sa mai stau dar ma jntalnesc cu Axel bye.
-Paaaa😞😞😞😞
Ma duc la baie imi dau hainele jos si intru in cabina.Dau drumul la apa stropi de ploie imi dezmiarda pielea.Mici rotocole de apa sa ristogolesc pe sani mei rofunzi ca mai apoi sa cada .Iminiau gelul de dus cu aroma de vanilie si miere torn pe burete apoi ma spal usor.Iau saponul cu miros de vanilie imi torn in mana apoi incep sa ma spal pe cap.
Duoa un dus bine meritat imi iau o bustiera si niste chiloti si ma bag in pat.Iar lumea viselor ma ia cu ea.
Nici bine nu adrom ca niste bubuituri in usa se aud.Ma dau jos din pat deschid usa si ce sa vezi este Ben
-Ce dracu cauto tu aici?
-Vreau sa vorbim.
-Despre?
Intreb eu oar el ma ignora si intra la mine in camera asezanduse pe pat
inchid usa merg la baie imi iau halatul roz pe mine si revin in dormitor.-Alex
-Uite daca ai venit sami spui ca este cu o curva si se fute de ruoe patul nu ma inteteseaza.
Ba bine ca nu jur ca daca Bem zice ca Akex chiar sio trage cu una la nu stiu ce club ii omor pe amandoi.Doi iepuri dintr-o lovitura.
-Nu nu sio trage cu nimeni.Uite Nikky Alex e un barbat care a suferit mult nu ar trebuie sati spun asta dar o fac.Prima iubire a alu Alex a fost la 17 ani .A iubit o femeie de 20 de ani.Ea la prostit si sau culcat impreuna.La 17 ani Akex si pierdut virginitatea apoi au inceomput so faca si mai des pana cand intr-o seara femeie aceea a ramas insarcinata.Alex avea 18 ani cand ea a ramas gravida.El vroia copilul dar ea nu.Asa ca pe la spatrle lui ea a facut avort duoa care la inselat pe Alex.Cand el a aflat a incercat sa se omoare dar lam oprit.Dupa asta in fiecare seara isi aducea o curva si io tragea oana cand ea ajungea la spital din cauza epuizari.
Nu mai stiu ce sa zic am ramas coplet uimita afuca Alex a iubit o femeie cu 3 ani mai mare ca el .Si pe deasupra femeia a ramas si insarcinata.Toate astea sunt wow .
-Si de ce imi spui mie toate astea?
-Pentru ca Alex te iubeste cu adevarat.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...