Drake pov.
Deschid usa si o vad pe Lily transpirata si gafaind .Ma duc la ea si o iau in brate .Ramanem singuri in camera.Ea:Drake?
Eu:Da dragose ?
Ea:Te iubesc sa nu ma mai lasi singura niciodata nu mai vreau nu mai pot.....
Zice ea si incepe sa planga.
Ea:Ma doare Drake nu mai pot ajutoor te rog lasa ...nu lasama nu ma atinge.
Zice defapt tipa si se zbate sa scape din bratele mele plange din ce in ce mai tare iar eu dupa ea o strang tare in brate si plang odata cu ea .
Ea:Lasama Drake ajutooorrrrrrr cineva Drake ajutama te rog nul lasa nul lasa aaaaaa..
Tipa tipa incontinuu.Nu mai pot o vad suferind si sufar si eu oadata cu ea.
Lily:Nu..nu nu nuuu laso in pace dai drumu iama pe mine lasoo dai drumu dementule nuu.
O strang si mai tare in brate.Ttebuie sa vb cu un psiholog.Dragostea mea adoarme o las in pat cobor jos si il vad pe Max in aceas ipostaza.
Eu:Si la tine tipa?
Max:Nici nu ma lasa sa ma apropi de ea .
Eu:Trebuie sa vorbim cu un psiholog si urgent.
PESTE O SPATAMANA.
DRAKE POV.
De o saptamana Lily si Emily merg la psiholog sunt din ce in ce mai bine doar ca cosmarurile inca apar.
Urc sus in camera Lily doarme ma pun langa ea iar aceasta incepe sa tipe o iau in brate si o linistesc.
Eu:Gata iubito shhh sunt aici .
PESTE 2 LUNI.
Lily si Emily sau vindecat nu mai au cosmaruri eu cu Lily suntem din ce in ce mai apropiati.
Lily:Buna iubire.
Eu:Buna dragostea mea.
Ii zic eu si o sarut.Max sia gasit o iubita pe nume Kim iar Emily sia gasit un iubit pe nume Drew .O iau pe sus si o duc in dormitor o asez pe pat o sarut pe gat pe maxilat apoi pe buze.Ma pun langa ea si incep sa ma jos cu parul ei.
Lily pov.
Stam in pat iar Drake se joaca cu parul meu ceea ce imi place .
Eu:Drake?
Iubi:Da?
Eu:Fa dragoste cu mine
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...