Niky pov.
Am facut exact cum mia zis Eliot si am ajns prinsa sunt legata langa Alex ne tinem strans de mana unul pe celalalt.Deoadata cateva bubuituri se aud de dincolo
-Politia ...nu misca.
Cu toti sau panicat inafara de Alex.Cativa tipi (politisti)au intrat in baie printre care si Eliot la uniforma de politist cu insigne in piept si epoleti la umar.,,Baieti Rai" au vrut sa plece dar Eliot cu ,,gasca" ia oprit.Nea dezlegat pe iei ia arestat am mers acasa si am trait pana la adanci batraneti.
Nu glumesc am mers acasa am facut un dus si mam imbracat in pijamale (pantaloni scurti ai maieu)am coborat jos am mers la bucatarie unde binenteles era Alex.Se uita la mine vine spre mine si ma saruta ma pune pe blat isi pune mainile pe talia mea si continua sa ma sarute tandru,angelic si cu multa dragoste.
-Mai speriat
Spune el in cele din urma.-De ce?
Il intreb eu punandumi degetul pe nasul lui.
-Cand am vazut pistolul intdreptat spre tine am stiut ca nu e de joaca am stiut va trebuie sa te apar de tot.... de iei.Mia fost teama ca te voi pierde te iubesc mult dragoste si jur ca daca ti sar intampla ceva iar eu nu as fi langa tine nu mias iertau ma jur esti totul pentru mine soarele ,luna cat si stelele.Ma faci un om mai bun ma faci sami vad partea mea buna radiez in jurul tau tu esti soarele meu .Te iubesc Niky si iti promit ca iti voi fi alaturi in orece situatie indiferent daca e de moarte sau bucurie ca sa te stiu in sigiranta departe de proboeme departe de rau departe de....MOARTE.Eu te iubesc Niky.
-Si eu te iubesc pacaliciule si asta a fost cel mai frumos lucru care mi sa zis vreodata.
Ma mai saruta o data imi icolacest picioarele in jurul lui mainile in jurul gatului iar capul in scobitura pipetului.Ma ia pe sus si merge cu mine asa pana in camera inchide usa se pune in pat imi desfac picioarele dar in rest raman asa.Imi frec un pic capul pentru a ma aseza mai bine si adorm.
Dimineata ma trezesc cu zambetul pe buze deoarece azi eu cu Alex avem.aniversre de 6 luni.Si binenteles ca dam o petrecere.
Am cumparat de toate
-decoratiuni-Lumini
-Artifici
-Mncare.
-Bauturi alcolice
-Glob disco
Si multe alte cheati pentru petrecerw.Ben si Jully neau ajutat .Eu cu Jully faceam macarea(tort,prajiruri,tiramis) iar baieti decorau livingul.
Alex mia ziz cel mai minunant ,,LA MULTI ANI" primit de pan acum.Mam trezit singura in pat cu un trandafir negru si petale de trandafir roata in pat iar pe perne in locul lu Alex era un bilet care imi spune sa merg pana in curtea din spate mam dus acolo iar el a inceput sami zica o poezie sceisa de el .
In cateva ore totul era gata musafiri au inceput sa apara si sa se distreze.In mai putin de o ora toata lumea a venit casa era plina.
Se facuse 01:30 iar penrecerea e in toi.Il caut pe Alex si nul gasesc.Merg sus la etaj dechis usa de la camera noastra sil gasesc gol in pat cu o blomda acesta cand ma vede se ridica repede isi ia o pereche de boxeri pe el.
-Mersi...
Ii zic eu apoi ii trantesc usa in nas.Fug afara cu ,,ăla" pe urmele mele .Ajungem in gradina ma prinde de mana si ma intoarce cu fata la el eu deja am imceput sa plang.
-Niky eu...imi pare rau sincer eu nu am stiut ce faceam si alcolul si..
-Alcolul,blonda siliconata,atmosfera totul nuaisa?Mai mintit ai spus ca ma vei apara de tot ce este rau tu esti raul si nu mai aparat de tine.Mai mintit atunci cand ai zis ca ma iubesti ,mai mintit in tot acest timp ca la aniversrea noatra de 6 luni sa primesc cadou ca iubitul meu ma insala.Iti multumeac pentru acest cadou Alex.Nimeni nu cred ca la mai facut pana acum.Cum suna?Cadou ideal pentru 6 luni de relatie:insealati iubita cu o blonda in toiul petreceri.Cum suna aaa?
-Niky eu...
-Nu vreu sa mai aud nimic ok?Nimic sa te duci undeva cu tot cu blonda ta.De maine iti alegi alta camera eu cu tine nu mai stau totul sa terminat.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...