11

422 14 0
                                    

Lily pov.

Pe usa intra chiar tata.Raman masca cand il vad.Acesta pica pe jos are un cutit in spate speriata incep sa tip .Drake vine repede sus ma ia in brate sil cheama pe Max si pe Emily la mn in camera.Emily sta cu mine iar Max cu Drake iau cadavrul.

Drake pov.

Eram pe canapea cu Max si Emily uitandune la un film.Kim era la cumparaturi iar iubita mea era sus la ea in camera.Deoadata un tipat ascutit se aude de sus.Era Lily am fugit pe scari am deschis usa si ce am vazut ma lasat mut.Tatal ei intins pe jos plin de sange cu un cutit in spate .Lily plangea si tremura .Am luato in brate iam chemat pe Max si Lily sus.Eu cu Max am luat cadavrul iar Emily a ramas cu Lily.Am duc corpul neinsufletit intr-o camera ascunsa in perete facuta din metal unde imi tin armele si cheile de la masini sau cum ii zic eu camera morti.Pe pereti erau pistoale si arcuri intr-un colt se afla un dulapior iar in el erau gloante si cutite .In mijloc se afla o masuta din metal unde imi repar sau verific armele din cand in camd.Punem cadavrul pe jos intr-un  sac negru dintr-un dulap de metal .Pun corpul neinsufletit in el si il punem intr-un colt retras .Maine il voi arunca in lac.Eu cu Max urcam sus in camera la Lily .Le vad pe fete dormind duse asa ca eu cu Max mergem in camera lui.

DIMINEATA.

Ma trezesc in camera lu Max.Ma scol din pat fac un dus si ies afara doar in boxeri .Merg in camera noastra si o vad pe Lily doar in boxeri.Se pare ca nu ma observat.Merg pe la spate si ii prind sani cu ambele maini ii framant usor iar ea geme ma opresc inainte sami pierd controlul .Aceasta nu se intoarce se apleaca si isi ia un sutien galben neon.Sil pune pe umeri dar nu prea poate sa sil inchida la capse asa ca o ajut si il prind la ultima capsa.Se intoarce su ma saruta .

Ea:Te iubesc.

Eu:Si eu te iubesc dragostea mea sti ce ma bucura cel mai mult?

Ea:Ce?

Eu:Ca sunt singurul barbat din lume care te poate atinge in asa fel incat sa ai un orgasm in mai putin de un minut .

Ea:Dap asa este .Auzi ce facem cu vadavrul?

Eu:Nu stiu trebuie sal aruncam in lac sau sai dam foc.Dar de ce nu plangi doar este tatal tau nu?Adica el tea crescut de mica.

Isi lasa capul in jos o lacrima i se prelinge pe obraz dar o prind inainte sa cada isi ridica privirea se uite in ochi mei ma saruta cast pe buze si ma ia in brate.Gestul iei ma impresioneaza adica nu ca nu as fi obisnuit doar ca asa brusc dintr-o data?E ciudat nu?

Ea:El nu e tatal meu .Sunt adoptata sau ma rog furata

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum