Niky pov.
-Lai reparat?
-Nu ...
Imi raspunde Alex terorizat de interbarile mele din ultimele 15 minute.Da vati prins Alex incearca sa repare butoanele liftlui sau ma rog sa unesca firele,atele si orce o mai fi pe acolo.
-Tu chiar crezi ca poti repara un lift cu o agraf,o rola de scoci si ce...o trusa de machiaje ?
-Hei improvizez...si in caz ca nu ai observat nu am cele mai avansate ustensile ....
-Da asta vad si eu.
Se ridica si se uita adanc in ochi mei ca mai apoi sa ma sarute.
-Asta pentru ce a fost?
-Ca sa taci.
Imi rapunde el cu zambetul pe buze.
""""""****************"""'"""""""""
Dupa 2 ore de stat in lift a venit si mecanicul.O ora Alex a incercat sa repare cum a putit dar ce sa vezi a inrautatit situatia iar o ora sia plimbat maine pe unde a pucat.
-Alex sti ca nu ma pot intoarce la tine si daca am facut niste lucruri il lift acolo raman ok?
-Cum?Niky am crezut...
-Ai crezut ca am uitat ca team vazut cu iti facea Linda oral?Ai crezut ca am uitat cum mai dat afara de la tine din apartamnet?Si crezi ca am uitat ca mai abandonat la spital?Alex tot ce am facut in lift acolo ramane ,iar relatia noastra nu exista si punct am incheta subiectul.
Ii intorc spatele si plec spre casa lu Jully.
-Hei soro cf?
-Uite ma pregatesc merg in ,,paradis" concurez la o cursa de motoare.
-Tare vin si eu.
-Serios?Ok haide dute iati ceva dragutz din pile neagra de la mine dindulap si vino.
-Okk.
Urc sus si intri in camera lu Jully .Eu nu am nimic negru si din piele duoa 5 minute de holbat la dulao si al hai ele din el imi iau ce apuc la mana
Merg jos si o vad le July gura-casca.
-Inchide gura ca intra musca pisi.
Iesim din casa o incuiem ne urcam pe motorul iei negeu cu rosu imi iau casca rosie in cap iar Jully sio ia oe cea neagra.In cateva minute ajungem.Ma dau jos de oe motor la fel si Jully merge sa e imscrie in cursa.Simt o mana ce ma trage de brat.Ma intoarce cu fata la el.
-Ce cauti mă aici?Ăăă.....?
-Alex in caz ca nu stiai nu mai suntem impreuna asa ca nu tebuie sati dau tie explicatk si daca chiar vrei sa sti am venit cu prietena mea jullyaici si binenteles am venit sa ma distrez.Dar tu ce faci aici?
-Sunt aici cu IUBITA. mea daca chiar vrei sa sti.
-Nu ma intereseaza.
Ii intorc spatele si plec ma mai uit odata pete umar si o vad pe Linda calare peste el sarutandul si muscandul de lobul urechi .
Merg la Jully ii urez bafta si me indreot spre ,,linia" de sustinatori.Am inceput sai strig numele lu Jully impreuna cu alte persoane necunoscute mie.
Jully a iesit pe locul doi iar pe 1 Alex.Am plecat acasa am intrat pe net si mam inscris la un club de dans.Vreau sa fac un sport.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...