Niky pov.
Ma trezesc fac un dus si ma imbrac.
Cobor jos ies din casa dar mai inatai ii las un bilet lu July in bucatarie langa filtrul de cafea.Ma intrept spre apartamentul lui Alex ca sami iau restul lucrurilor care mi leam cuparat de la mall.Intru in bloc.Apoi in lift apas pe butonul 8 caci este la etajul 8.Ajung si iau cheia de sub pres o descui si intri ianutru merg in dormitor si imi pica fata.Linda goala facandui un oral lu Alex.Cei doi au auzit galagie si sau intors.Linda sa ridicat in pucioare si sa uitat la mine cu o privire sfidatoare.Alex sia luat boxeri pe el.Nu am mai asteptat nicio secunda.Am plecat ingnorand strigatele lu Alex vreau sa intru in lift dar mana lu Alex ma opreste.Ma zmucesc din stransoarea lui si intru in lift iar el dupa mine.Ochi mei sunt plini de lacrimi.
-Putem vorbi?
-Nu avem ce discuta dute inaopoi in aparatament so rapalstesti ca a facut o treaba buna .Alex sa enervat si a dat cu punnul in butoanele liftului iar lucrurile mele au cazut pe jos iar liftul sa oprit la etajul 5 .
-Esti de...
Nu apuc sa termin ce aveam de spus deoarece Alex incepe sa ma sarute.Dar de data asta nu ma las asa usor.Il inmping de pe mine oricat de mult as vrea sa fiu a lui aici si acum.
-Uite ce ai vazut adineauri ...
-A fost partea ta intima cu Linda da mam prins
-Niky te iubesc ok?Si simnteam ca inebuneam cand nu te aveam si ca sa nu comit vreo crima sau ceva mam descarcat prim sex.Niky te iubesc pana in ruptul capului dragostea mea.
Stiu ca am fost si voi fi un prost.Dar daca team dat afara a foat oentru binele tau.Lacrmile curg navala pe fata mea.
-Pentru binele meu?Pentru binele meu?Ei bine sati spun ceva legat de binele meu daca nu era Jully eu ajungeam sa dorm pe strazi.Mama ma renegat ma dezmostenit,a schimbat toate incuietorile de la casa,nu vrea sa ma mai vada ,nici bodygarzi nu ma mai saluta toata lumea este impotriva mea si iubitul meu ma da afara din apartamentul lui.
-Stai cum?Cum adica teai renegat ?
-Adica dupa ce parinti mei vor muri toata averea lor va merge la verisorul meu Justim care este un increzut.Paractic eu nu mai sunt copilul lor chiar daca avem acelas ADN ,nu mai am niciun drept sa calc pe proprieteatea acea eu pentru iei sunt o straina.
-Niky imi pare rau foarte foarte rau.
-E ok acuma stau la Jully.
-Niky sunt un prost poate cel mai mare ca am lasat o asemenea fata frumoasa,inteligenta,buna,iubitoare,calma,bibace,sa plece .Niky te iubesc ca ochi mei din cap iti dau inima mea din piept chiar daca asta insemna ca eu mor TE IUBESC.
Nu mai stau pe ganduri sil sarut .Este un sarut plin de pasiume si dragoste iar incet incet se transfirma intrnul salbatic.Imi da hainele.jos eu facand la fel cu ale lui.Ma saruta pe maxilat oe gat oe sani pe abdomen.Isi duce mana la feminitatea mea si o maseaza usor.
-E uda.
Eu incep sa rad .Imi duc mainile pe spatele lui ii dau boxeri jos iar el imi da lenjeria intima jos.Ma ridic eu ii inconjor talia cu picioarele ma tranteste ca spatele de oerete ma uit in dreaota si vad oglinda ce dragutz ma vad facand sex in oglinda.Isi pune mana pe barbatie si o introsuce usor in mine.Ahh am uitat ce mia zis docrorul eh acuma nimic nu mai conteaza.Ustura ca dracu si ma doare.Face miscari lente de dute-vino.Ele pe parvurs devenind mai rapide.Isi pune o mana oe fwminitatea mea si o maseaza usor in timl ce face muscari alerte de dute-vino.
-Aaaa.
Geme.Alex si isi da drumul in mine.Mm ce senzatie placuta asa de plin de electrizanta de binefacatoare eu imi dau deumul dupa el iese din mine iar orgasmele noastre se scurg pe jos murdarind podeaua liftulului.
-Va avea de curatat.
Zice Alex iar eu incep sa rad.
-Alex?
-Da.
Ma intreaba el jucanduse cu parul meu.
-Noi am facut sex intr-un lift,intr-un parc de distracti abandonat ,la dus dar in pat nu.
-Lasa ca o sa vina momentul si in pat.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...