Ambuscada#

97 1 0
                                    

Niky pov.

Alex isi plimba mana pe coapsele mele nestingheit.Isi duce mana spre chilotei mei sio introduce in ei .Degetele lui incep sa se joace cu feminitatea mea.Ma musc puternic ,imi strang degetele de la maini si picioare ,imi apropi coapsele putin si toate astea ca sa nu gem.Deoadata un tipat se aude de la baie Alex isi retrage mana incet si fin sa nu dea de banuit.Se ridica de la masa binenteles ca isi cere scuze.
-Stai aici.....

Imi sopteste la ureche dupa care se indreapta spre sursa zgomorului cu Ben si tatal lui Jully pe urmele sale.Miam dat seama imediat ca la spate aveau pistoale.Gaemurile din sala au fost toate sparte din cauza ploi de glonte ce avea loc in incaperea.Cu toti neam lasat la pamant iar cioburile au cazut pe noi uni sau mai si taiat.Dupa ce focurile de arna au incetat neam ridicat vrand sa plecat prosta miscare eram inconjurati o gramada de mafiori erau in jurul nostru cu pistoale in ambele maini indreptate spre noi.Bratele si picioarele mele erau plinne de zgarieturi si sange din caza cioburilor care nu miau atenuat deloc caderea.Usor mam strecurat in baie unde era si Alex cu Ben.Nimeni nu ma vazut.Eram cu spatele la usa am deschis usor usa am intrat inautru inca cu spatele am inchis usa si deabea acuma mam intors cu fata ca sa dau din lac un put.

Un pistol era bine asezat in fruntea mea.Mam uitat prin incapere si iam vazut pe baieti terorizati dar de ce?

-Mai..mai..mai ce avem noi aici ?

-Pe mata...

Ii scuip eu cuvintele cu venin.

-Avem o domnisoara cam tupeista ai i vatato bine Alexander, las ca te inbunez eu.

Zice el si imi fute o palma peste obraz care ma darmat.

-E acum mai comentezi?

Ma intreaba el cu un ranjet superior mie.

-Da comentez probleme?A da am uitat ca doar gura e de tine .Ce nu esti obisnuit sa ti se tina piept?

Il intreb eu stind cal calc si mai tare pe nervi.

Alex pov.

Ei hade Niky....nu pot sa cred ca ii comenteaza lui.Bine adica stiu ca ea nusi poate tine gura nici macar o secunda dar in fata sefului mafiei Ruse ar cam trebui.Binenteles ca ea nu stie cine e el dar eu iam facut o mie si una de semne la fel si baiati ca sa taca dar nimic.

Niky pov.

-Tu vi cu mine.

Zice el apucanduma de brat defapt zmucinduma din viata mea de basm unde am trait pan acum si tranduma in viata reala unde binele nu invinge ci partea mai puternica.Celor care sau trezit din viasre si sau asezat cu picioarele pe pamant si cu mintea in viata reala BUN VENIT in lumea neagra ,plina de orori la tot pasul in care iti este frica sa calci cu dreptul ca ti se va reteza picior stang.Ei bine eu acuma am realizat cu adevarat ce se intampla.

-Nu vin nicaieri.

Ii zic eu smucinduma din stransoarea lui si fugind spre o usa mare  o dechid si vad ca este iesirea.Ha ce ciudatenie.Una din usile de la baie era iesirea.Am inceput sa alerg ca nebuna in speranta ca voi gasi pe cineva peieten cu Ben si Alex.

Alex pov.

-Ahh al dracu pramatie mia scapat.

Zice Rusu nervos.Eu zambesc pe sub mustati deoarece imi cunosc la perfectie iubita si stiu ce va face.Doar ca imi este teama de ce ii duce capul.

-Unde e?Unde e?

Se tot intreaba el invartinduse in cerc.

-Voi patru dupa ea si nu va intaorceti pana nu o gasiti.

Niky pov.

Am ajuns acasa si miam dat seama ca degeaba am venit aici deoarece toti prieteni mei sunt acolo la acel bal.Am merd in dormitor la mine si Alex iam luat agenda de numere si lam apelat pe Eliot.Alex mia spus sal apelez doar atunci can am neaparata nevoie de el.

Iam spus sa ne intalnim la coltul casei.Asa am si facut.

-Sunt Niky iubita lu Alex mersi ca ai venit.

-Pentru Alex orce deci care e problema?

Am inceput sai povestesc ce sa intamplat .

-Ok fac asa tu dute acolo prefate ca vrei sa intri sai salvezi si lasate prinsa de iei eu iti voi pune un cip si te voi urmari cu un GPS si ca sa fie setul complet iti voi pune si un microfon ok?

-Bine

Spun eu hotarata.Trebuie sa mearga trebuie Alex e totul pentru mine fara el as fi un nimic un nimeni as fi doar un fir de praf.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum