Drake pov.
Ma trezesc singur in pat.Apa se aude curgand ma ridic din pat fiind inca gol dechid usa de la baie si imi vad prientesa la dus.Intru si eu o prid de sani si ii framant.Se itoarce catre mine si ne sarutam din nou.Isi incolaceste picioarecele in jurul bazinului meu.Imi pun mana pe penis si il pozitionez la intrarea iei.O patrund dur .O ridic in sus si in jos sani iei ii sar pe piptul meu .Peste 10 miute avem un alt orgasm.
Ea:Auzi dar noi nu am folos...
Eu:stai linistia din pacate nu pot face copi sunt steril.
Ea:Ar trebui sa faci un cotrol azi dimineata am avut greturi.
Auzind asta ma albesc la fata nu ca nu miar placea doar ca e o copila si nu cred ca va rezista.
Facem dus si ne imbracam imi iau o pereche de blugu albastri si un tricou negeu iar Lily se imbraca cu o salopeta scurta si un tricou negru iar in picioare cizmulite negre
Incuiem apartamentul si mergem la medic.Peste 2 ore suntem chemati in sala miam facut analizele cimplete eu cat su mucul meu fluturas.Dictorul ii spune sa se aseze pe pat.Isi da salopeta jos pana la bazin si isi ridica tricoul ii pune un gel si il inti de cu un aparat.Doc:Felicutari sunteti insarcinata.
Spune doctorul si ii da un servetel uar ea se sterge la burta.
Doc:Bun pai dupa cum scrie aici dumneavoastra Drake Silver aveti 28 de ani calciu magneziu si fierul sunt bune nu aveti boli fatale .Ati fost operat de apentucita si nu sunteti steril ati fost dar nu mai sunteti .Iar dumneavoatra Alisson Blue aveti 16 ani stati foarte prost cu fierul si magneziu ati avut o cadere defapt mai multe caderi de calciu in ultimele 2 luni.Sunteti insarcinata dar numi pot da seama in cat timp.
Eu:De ieri
Doc:Copi defalt copila si adult nu am sa va mint sunt sanse foarte mari ca tu sa nu supravietuiesti la nasterea copilului deoarece ai o varsta frageda ba chiar mai mult dupa cum arati si ce scrie in aceasta fisa nu cred ca veti atinge 5 luni de sarcina sunteti prea slabita pentru a o putea duce pe picioare va voi da niste pastile si siropuri ce contin tot ce aveti nevoie sa mergeti la medic odata la 2-3 saptamani.
Lily:Multumesc la revedere.
Iesim din cabineg.
Eu:Cadere de calciu?De mai multe ori?Lipsta de magneziu ,de fier de calciu?Ce sa intamplat cu tine dragostea mea?Teai distrus singura de ce?
Ea:Din cauza ta Drake mai parasit si urmeaza sa ai copii cu doua femei diferite.
Eu:Ba nu, Ana a mintit da este insarcinata dar nu cu mine ci cu Lucas.
Nu mai zice nimic mergem la ea in aoartament isi face bagajele si plecam inapoi acasa.
ACASA LA DRAKE.
Imediat ce am intrat in casa Lily a fugit la baie iar eu dupa ea.Si aplecat capul si a inceput sa vomite eu iam prins parul un pumn iar cu mana dreapta o mangaiam.Pe.spate ,sa ridicat spalat pe dinti si neam dus inapoi pe canapea.Mam uitat la ea si a inceput sa planga.
Eu:Iubito de ce plangi.
Ea:Am 16 ani Drake la 16 ani nu pot fi insarcinata am scoala am liceu vreau sami termin liceul apoi facultatea sami gasesc de munca si abia atunci sa am un copil nu la 16 ani tu sti ca daca vreunul dintre colegi mei ar afla mar face curva
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...