Drake pov.
Ea:Fac avort.
Eu:Cum?Lily tu esti constienta ca daca faci asta sar putea sa nu mai poti face copi?Tu esti constienta de faptul ca ai omora un suflet nevinovat?
Ea:Dar tu nici macar nu te bucuri.
Eu:Ba da normal ca ma bucur.
Ea:Da poate dar nu ai reactionat la fel ca atunci cand tia zis Ana ca ea e insarcinata pe ea ai luato in brate ai invartito ai rasucito si ai mai si sarutato si colac peste pupaza toate astea in fata mea.
Nu mai puteam spune nimic am ramas stana de piatrea.
Ea:Am zis sio mai zic Drake si tacerea e un raspuns.
Spune ea dupa care pleaca in camera iei.Nu vreau sa faca avort eu chiar imi doresc un copil dar si ea are dreptate pana si doctorul a zis ca nu va apuca luna a 5 -a si chiar daca ar faceo nasterea ar ucideo si numi pot permite una ca asta.O iubesc dar nu o pot lasa sa faca asta .Poate daca mananca mai mult si nu face efort si se trateaza corespunzator totul va fi bine.Ah la dracu cu va fi bine.Toata lumea spune asta acest ,,va fi bine" este minciuna folosita de multi oameni in situati dificile cand chiar si iei stiu asta.Primesc un telefon ma uit pe ecran este de la Matt
**Convorbire telefonuca***
Eu:Da ce e?
Matt:Frate avem o problema si una mare.
Eu:Care ar fi aia ?
Matt:Rusi.Rusi neau furat marfa .
Eu:Cata?
Matt:500 de km de droguri si 3 transporturi de arme .
Eu:Imbecililor cum?Ahhh asteptama vin acum la depozit pa.
****"*Convvorbire inchieiata****""
Ah la naiba cum sa ma duc la depozit cand Lucas ne monutorizeaza fiecare miscare nu o pot lasa pe Lily singura acasa deoarece trebuie sai iau pe Max,Kim,Emily si Drew deoarece Kim su Emily sunt cele mai bune mecanice ,Max este un geniu in calculatoare iar eu cu Drew cei mai buni soferi.Daca as luao cu mine?Nu ar fi prea periculos dar si mai periculos ar fi sa o las acasa de una singura.Urc sus un camera si o vad pe Lily cu castile in urechu uitanduse pe tavan si mangaindusi burtica.Ma apropi de ea si ii sarut pantecul ea tresare si isi da jos castile.
Ea:Mai speriat......Drake trebuie sa vorbim ai avut dreptate nu pot omora un suflet nevinovat si stiu ce a zis doctorul dar poate daca mananc mai mult si imi iau tratamentul totul va fi bine ce zici pastram copilul?Stiu ca sunt mica dar mai stiu ca tu til doresti si daca Dumnezeu a vrut ca la varsta aceasta sa am un copil foarte bine atunci asa sa fie.
Eu:Da normal il vom pastra si iubito iartama pentru mai devreme sunt bucuros foarte bucuros doar ca nu stiu cum so arat.
Ea:Deci de ce ai venit aici?
Eu:Pai tiam zis ca sunt un mafiot cel mai mare si la sediu sa inatplat ceva si nu te pot lasa singura acasa asa ca am venit sa te iau cu mine .
Ea:Bine hai sa mergem.
Am coborat jos tinandune de mana am incuiat casa si am urcat in masina.In mai putin de 20 de minute am ajuns .Am coborat din masina si neam indreptat spre biroul meu.
Matt:Bine ai venit Drake ....buna frumoasa eu sunt Matt iar tu esti?
Eu:A MEA.
Zic eu si o strang mai tare de talie mica faptura.
Ea:Eu sunt Alisson dar imi poti spune Lily.
Eu:Bun luam 4 masini si 3 motoare si mergem bine?
Matt:Ok.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...