561 18 0
                                    

Drake pov.

Max:O iubesti?

Intrebarea asta ma socat daca o iubesc?Da o iubesc o ador defapt.

Eu:Nu nu o iubesc o ador ok?Mia sucit mintiile femeia asta ...,adolescenta pardon e fumoasa,desteapta,sexy ,curajoasa e perfecta o ador.

Am mai vb cu Max ceva timp.Se facuse ora 22:30 si fetele nu mai ajung  acasa.

Eu:Max unde ziceau ca se duc?

Max:La concert dar acesta sa terminat acum 2 ore .

Eu:Daca au patit ceva daca ia luat Lucas daca....

Max: Calmeazate frate daca nu se intorc in 2 ore mergem sa le cautam.

Au trecut 5 ore si fetele nu au venit acasa sunt pe drum cu Max in cautarea lor .Am aflat ca sunt la un depozit pe la periferie la capatul orasului nui a buna.Miam luat 2 pistoale la fel si Max de la  etaj se auzeau gemete si urlete jur ca daca sau atins de fluturasul meu ii omor urcam sus si in prima camera este Emily goala plina de sange.Max se duce la ea ii da hanoracul lui.

Eu:Ce sa intamplat?

Ea:Lily gasesteo pe Lily daca nu vrei sa fie si ea violataaaaa.

A urlat ea cat de tare a putut.Mam ridicat si am inceput sa alerg prin hol pana am dat de o usa din lemn.Auzeam tipetele iubitei mele.

Ea:Nu te rog lasama ajutoooorrr...

?:Sper ca nu mai esti virgina .

Cand am auzit am intrat val vartej.Lily era goala legata cu picoarele defacute de pat transpirata plina de sange iar peste ea era un bosorog gol care isi punea prezervativul nu am mai stat pe ganduri si am sarit pe el si lam omorat.Miam indreptat atentia spre iubita mea  am dezlegato iar ea a lesinat .Pe usa intra Max.

Max:Si..?

Eu:Nnn ...nn nu stiu daca afost sau nu.

Max:Verifica eu stau de paza.

Max iese afara iar eu ma pun deasupra iubitei mele o sarut usor imi duc mana la feminitatea iei introduc un deget si zambesc e la fel se stramta ca aseara.O iau in barte si merg la masina.

Ajunsi acasa intru in camera noastra umplu cada cu apa o spal apoi o duc spre pat o asez cu grija iau trusa de prim ajugor.Ii dezinfectez ranile si vataile de la sani pun pariu ca nu o voi mai putea atinge ceva vreme apoi ranile de pe abdomen si cele de la locul interzis.O bandajez si ma pun langa ea .Somnul ma ia usor da nu adorm inainte sa o imbrac cu o pereche de boxeri si un tricou de al meu.

Dimineata ma trazesc iubita mea inca doarme cobor jos si o vad pe Emily cum isi bea ceaiul si Max uitanduse la televizor.Ma apropi de Emily si vreau si iau in brate dar aceasta imediata cu imi simte mainile pe umeri ei incepe sa zbiere cat o tin plamani si sa arunce cu ce apuca in mine Max vine repede si o ia in brate acesta tipa si mai tare.Ce dracu lea facut dementu ala?

Eu:Emily linistestete ok?Esti in sigurant.

Ea:Linisteste tu ca tu ai fost ala violat.

Ne asezam pe canapea .

Eu:Emily vreau sami zici tot ce sa intamplat de cand ati plecat la concert pana acum.

Ea:Nu am mai fost la niciun concert eram pe drum am fost rapite la inceput neau pus amandoua cat eram eu cu Lily in aceas celula ne bateau ne taiaucu cutite mau vioat ....mau violat de fata cu ea .Lily urla sa  ma lase in pace dar in niciun caz durerea pe care am simtito era de  nedescris.Pe Lily am vazut cum iau rup hainele cum Matt o atingea si ea urla iti urla numele Drake iti urla numele si il injura pe Matt ii dadea cu picioarele dar Matt nu se lasa ia facut taieturi peste peste apoi neau despartit.Pe ea au duso in nu stiu ce camera am auzit un urlet de la ea .Dar nu era acelas urlet ca atunci cand o tortura nu era mult mai dureros ca si cum ar fi violato tipa se auzea .Iar eu am ramas in aces celula mau violat cu toate jucariile +18 existente si pe Lily la fel.

Eu si Max clocoteam de furie un tipat se auzi de la etaj am fugit sus cu Max si Emily pe urmele mele am deschis usa si.....

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum