Paradisul#

151 2 0
                                    

Niky pov.

Rapunzell eu nu sunt Rapunzell ma rog poate doar un pic.

-Pleaca acum.

Ii zic eu nervoasa deja din cauza situatiei.

-Foarte bine voi pleca dar nu fara printesa mea.Vezi acuma fac si rime .

Zice el cu un zambet tamp pe fata.
Ma ia in brate stil mireasa si se i dreapta spre balcon.
-C..C..c ce faci?

-Te iau cu mine Rapunzell.

-Nu ...,lasam jos acum.

Zic eu dand din picioare el nu ma asculta dechide usa de la balcin cu mine in brate.Ma strange mai tate in brate si sare.Da chiar sare de la balcon .Si ce sa vezi ateriazeaza in picioare.

-Ce esti tu oisica cangur?

-Prefer mirteriosul.

-Oo wow misteriosul suptil.

Ne urcam in masina si pornim spre...defapt habar nu am unde.Masina opreste dupa 10 minute.Ma fau jos si imesiat inhalez fumul naucitor de alcool si tutun.Niste zgomote infernale se aud cred ca sunt motoarele unkr masini sau motociclete,iar sarmanele boxe mai au putin si explodeaza din cauza muzici data la maxim.Intram prin poarta inprovizata din fier si imesiat dam de o mutime de oameni de la pustoace de 15 ani cafe sio trag oe unde apuca la curse ilegale si acidentari grave.Muzica rasuna foarte tare in boxe deci daca vrei sa vorbesti si sa te favi auzit zbiara cat poti de tare .Lumea danseaza si canta ,iar alti fac chesti ciudate.Se drogheaza ,sau isi fac oral.

-Ce este locul acesta?

-Paradisul Rapunzel acesta este paradisul

-Wow.

Zic ei cu gura inca cascata.Masini de toate felurile si moatoare se intreceau intre ele.O scena imensa unde cateva fete dansau un avion imens pragusit unde cativa sio trageau,lumini colorate peste tor,fum colorat,cioburi inprastiate,cativa oameni suspecti,muzica data la maxim,totul este wow.

-Ce cautam aici?

-Distractia haide vino.

Ma ia de mana si ma taraste prin mulrimea de oameni.

-Stai aici ok?Eu ma duc sa concurez sunt multi bani in joc nu ii pot arunca la gunoi.Nu vorbi cu nimeni daca vezi ceva ciudat sau daca unu se uita intr-un fel anume la tine pleci de aici ok?A da si daca pleci sa te duci in partea dreapta sa intrebi de Ben si sai spui sa te duca la ,,Cort"Ben este fratele meu ii spui ca tea trimis Alexander bye Rapunzell.

A spus toate acestea dintr-o suflare si nu mia dat timp sa raspund daca sunt sau nu dacord.Ma uit in stanga sinin dreapta si observ cativa tipi care se uita la mine destul de ciudat.Unul ii face sem celuilalt apoi amandoi scot de soate un pistol sil indreapta spre mine.Incep sa traga unul duoa celalalt.O iau la sanatoase  prin multime cautandul pe acel Ben.Ma duc in partea dreapta si vad un service auto.Intru inautru.

-Ben!...Been.

-Aici...amm cine esti tu?

-Eu sunt Niky si ma trimis Alexander la tine.

-De ce?

-A zis sati zic sa ma duci la cort.

Ben se uita panicat in stanga sinin dreapta ma ia de mana si ma taraste pana la masina lui neagra sport.

Ben pov.

Ah la dracu Alexander in ce teai bagat iar?Ma surprins faptul ca Alexander a trimis o fata aici ma gandeam ca iar sio trage de imi rupe patul.Dar camd aceasta Niky a zis de cort miam dat seama imediat ca este o belea iar ea este in pericol.Dar de ce tine atat de mult la siguranta iei?Ma rog afica este foarte frumoasa dar naa de ce?Incetez sami mai pun intrebari si acelerez.Iesim din oras ma uit la Niky iar ea doarme.Iesim din oras si ma indrept spte Cort.Sper sa nu fie nimeni acolo...

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum