Sarut patimas.#

133 5 0
                                    

-De tine sunt indragostit de tine Niky nu stiu ce imi faci.Ma indebunesti vreau sa fiu cu tine pana la sfrasitul zilelor mele.

Isi uneste violent buzele de ale mele le framanta usor .Se joaca cu ele le maseaza apoi isi introduce limba in cavitatea mea bucala.Limba lui este mare si fina .Are un gust metolat combinat cu tutun.Inghetata mia cazut pe jos .Isi plimba mainile pe corpul meu ajungand la fese le strange tare in mana iar eu gem.Pot simti cateva priviri pe noi dar nu ma intereseaza.Limbile noatre danseaza din nou una cu cealalta.

-Te iubesc Nikyta Smith.

-Si eu te iubesc Alexander si care tio mai fi numele.

-Black baby Alexander Black

Ma ia de mana si ma priveste atent in ochi .

-Mai ti minte ce miai zis cand am intrat la tine in camera?

-Scopul si durata vizitei.

-Exact atunci nu aveam un raspuns dar acum il am.Scopul esti tu iar durata este toata viata.My Queen.

-Te iubesc prostule.

Ma saruta din nou lacom pe buze doar ca de data ceasta isi tine mainile acasa dragut din partea lui nu?

-Se inopteaza ar trebui sa mergi acasa.

-Casa o doamne parinti mei au venit ah la dracu sigur sunt furiosi pa.

Vreau sa plec dar Alex ma prinde de mana si ma mai saruta odata pe buze.

-Serios?

-Pa Rpuunzell.

Plec spre casa.Este ora 21:26 ahh la dracu ai mei ma vor omora.Stiu ca am 18 ani dar totusi locuiesc in casa lor sunt pe bani lor deci.....
Numi dau seama cat de repede a trecut timpul hihi.In cateva minute am ajuns acasa.Deschid usa pam pam pam ce sa vezi mama si tata sunt pe canapea .

-Unde .Ai. Fost?

-Mama haide nu e asa tarziuu...

-Fetito nu stiu cei de capul tau de la um timp esti tare aeriana.Lipsesti de la petrecerile organizate in cinstea ta,pleci dimineata vi seara,gasesc poze pe internet cu tine machiata si imbracata vulgar,uiti de ziua celei mai bune prietene ale tale cei cu tine?Nu te mai recunosc.

-Mama stiu ca am dato in bara si stiu ca suna rau dar uite eu ....eu...

-Tu ce?Tu nu ai nicio scuza nuiasa?Hai scutestema cu toate minciunile tale tu parca nu mai esti fata mea.Ce sa intamplat cu acea fata responsabila si constincioasa?Gata pana aici iti interzic sa mai mergi la liceu iti vei continua studile acasa.Nu pleci nicaieri nensotita de bodygarzi,nu mai ai voie sa mai iesi din casa dupa ora 17:30 si nu mai repede de 12:00 ai inteles?Si daca o faci vreau sa stiu unde te duci,cu cine te duci si cu ce ajungi.

-Mama esti prea dura nu crezi?

-Eu nam crescut fata ca sa se faca curva eu am crescut fata ca sa devina cineva de renume cineva care sa duca mai departe numele de Smith.Poate odata cu pedeapsa aceasta iti vor veni mintile la cap.Trezestete copila nu mai ai 14 ani azi maine iti gasesti un iubit te casatoresti faceti lucruri neortodoxe ai un copil.Trebuie sati gasesti ceva de lucru bani nu cresc din cer iar pe bani nostri nu vei creste mereu.

-Cum?Mama nu poti sa faci una ca asta nu ma poti tine in casa trebuie sa ies si cu studile acasa e o prostie si cat despre curva nu o sa devin .

Mama ma plesnete atat de tare incat cad pe jos.Imi duc mana instictiv pe locul lovit.Ma ridic si o privesc in ochi ,vreau sai zic ceva dar mio ia inainte.

-Am incheiat discutia Nikyta .

-Tată?

-Mama ta are dreptate scumpo e mai bine asa.

Fug la mine in camera plangand ma las usor pe usa dar nu inante sa o incui cu cheia.Stau rezemata de usa si plang timp de 5 minute .Usa balconului se deschide iar pe ea isi face aparitia Alex.Ma ridic sinii sar in barte.Inceo sa plamg si mai tare.Nu pune nicio intrebare ma strange tare in brate.Stam asa pana ma linistesc ne asezam pe pat.El ma trage usor iar capul meu este pe abdomenul lui.

-Ce sa instamplat?

Intreaba el cu gals stins.E destul de usor sati dai seama ca are un nod in gat iar vocea lui il da de gol ca mai are putin si plange.Incep sai povestesc tor dar absolut tot ce am vorbit cu mama mea si ce mia facut.El nu a zis nimic doar a stat si ma imbratisat iar eu am adormit cu capul pe piptul lui.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum