Alex pov.
-Shh mai incet ele nu trebuie sa afle.
-Cum?Omule esti tacanit?Ba normal ca trebuie sa afle dute si spunei lu Niky ca usuratica aia de blondina tea drogat tear ierta imediat.
-Ba nu ar zice ca asta e doar un pretext ca sa ma ierte mai usor.
-Nu nu ii voi zice si nici tu nu ii vei zice neam inteles?
-Ok.
Niky pov.
-Haide Niky iesi afara.
-Nu ...lasama de ce sa ies?Ca sal vad pe Alex cum ii baga limba in gura unei blonde ?
-Nu nici gand scumpo haide jos.
-Nu Jully nici nu ma gandesc.
Jully ma trage afara de sub plapuma .
-Ohooo wow nu esi din camera asta pana nu faci un dus .
Zice ea acoperindusi nasul cu mainile.Merg la baie fac un dus de 30 de minute apoi ma imbrac cu ceva aruncat pe mine la nimereala(colanti,tricou,sosete albe)
Coboram jos iar pe canapea sunt baieti uitanduse la un meci de fodbal.
-Buna fetelor.(Ben)
-Hei.
Zicem eu si Jully la unison asezandune pe fotoli.
-Bine ok asta e prea de tot mia ajuns pana in gat.E clar ca asa nu merge.Fetelor ne pare rau pentru tot iar eu Jully te iubesc si vreau sa ne impacam.Iar voi doi(arata spre mine si Alex)ati face bine sa faceti la fel.
-Nici gand(Eu si Alex)
Ne uitam unul la altul ne ridicam si o luam in directi diferite.Eu in bucatarie iar el la baie ceo face acolo nu stiu.
Alex pov.
Mam dus la baie in timp ce iubirea vieti mele,dragostea mea de fara care nu pot trai.Persoana din care cauza nu pot dormi noaptea .Sa dus in bucatarie.Am luat lama si mam taiat la maini e linistitor.Sangele picura incet incet pe mana lam lasat asa pana cand Ben nea sgrigat pe mine si Niky.Miam stres sangele miam bandajat mana am tras maneca de la bluza si am iesit afara.
Niky pov.
Eram in bucatarie facandumi un ceai cand Ben ma striga pe mine si Alex.Ies cu cana in mana si ma uit nedumerita la el.
-Alex am primit o misiune.....
-Care?
Intreaba el asezanduse pe canapea (din nou)
-Bulgari ne fura marfa cu droguri si este o cantitate destul de mare trebuie sa mergem dupa ei daca vrem sa ne recuoeram 6.00.00.00 de lei inapoi haide.
Zice el si ia cheile de pe masuta de cafea eu cu Jully urmadui.
-Voi nu veniti nucaieri.
Zice Alex cu un ton superior.
-So crezi tu nu esti seful meu si din cate stiu nu mai esti nici iubitul meu asa imi pot pastra si singura de grija deci venim si noi fie ca va place fie nu
-Am zis nu si punct.
Continua Alex fraza mea.
-Si eu am zis da si punct.
Tip eu la el urcanduma intr-o masina la nimereala.E o masina rosie cred ca prinde 300 km pe ora .Alex se urca intr-o alta masina neagra,Jully se urca intr-o masina neagra mata iar Ben intr-una albastra .Placam in foeta pana ajungem pe autostrada.Telefoanele incorporate in masina sunt pornite decand am plecat din garaj.
-Auzititi cat de importanta este caeasta marfa?
Intreb eu deoarece e cam multa tensiue prin aer.
-Defapt nu e o mafa cu drogui ci mai dgraba o floare rara.
Spune Bem autoritar.
-Wow si noi e dam vietie pentru o nu stiu ce floare care o putem cumpara de la un supermarket?
Intteaba Jully revolatata in timp ce iesim pe autostrada.
-Defapt este o floare neagra se vinde pe piata neagra se zice ca iti da putearea sa hiptotizezi oameni si ca o muscatura mica din petala ei face cat 30 de pliculete de drog.
Zice Alex serios.
-Si cum se numeste aceasta flore cu puteri magice?
Intreaba Jully cu o voce vizibil sarcastica
-Aceasta floare se numeste MayFlower.
Zice Alex iritat sin cauza ca punem atatea intrebari.
-MayFlower dar asta nu eate un mit?Nu exista.Si chiar daca ar exista ea creste in luna mai deasta in se spune May si plus ca suntem in Decembrie.
Zic su revoltata.
-Exact este foarte rara acuma vezi de ce nu vroiam sa va luam?
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
عاطفيةLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...