18

339 12 0
                                    

Drake pov.

Lily a luato inainte ah la dracu de ce nu poate asculta si ea odata.Si mai e si Lucas tot cu moturul dupa ea.Lucas e un baiat de 24 de ani inalt blond cu ochi caprui aceas noaata ca a lui Alisson.

Kim:O vedeti?

Ne intreaba Kim prin casca.

Eu:Nu si nu ne putem duce dupa ea cu astia pe urmele noastre.

Drew:Am o idee Kim ,Emilily una dintre voi dar doar una mergeti dupa Lily eu cu Drake si Max va vom acoperi sa nu fiti vazute Iar Max va trage cu pistolul la nimereala ca sa le distraga atentia.

Enily:Kim dute tu esti mai rapida.

Kim:Esti sigura?

Emily:Da acum dute.

Kim:Bine am plecat.

Si cu astea fiind zise Kim o ia inainte iar eu cu Max si Drew o acoperim iar Matt cu Emily trag la nimereala.

Eu:Alisson ma auzi?

Alisson:Da .

Eu:Unde dracu esti?

Alisson:Drake nu mai tipa in casca ma distragi si mai fac dracu accident.

Eu:Bine scuze unde esti?

Alisson:Pe o straduta laturalnica prin padure e o stradute asfaltata uitata de lume

Eu:Esti la 200 Km departare de noi Kim iti trimit coordonatele.

Kim:Binee.

Ii trimit lui Kim coordonatele lui Alisson de pe calculatorul nasini.

Eu:Alisson Lucas te mai urmareste?

Alisson:Da e langa mine .

Eu:CUM?

ALISSON:Nuti face griji lam intrecut ah la dracu.

Eu:Cei?

Alisson:Se termina drumul si nu stiu pe unde so iau.

Max:Alisson fi atenta la 450 de metri de tine e o poteca nu e asfaltata dar daca o iei pe acolo vei ajunge in fata noastra iar noi daca aceleram in mai putin de 5 minute suntem langa tine Kim e valabil si pentru tine.

Kim:Am inteles aproape am ajuso.

Lily pov

Ah la dacu nu mai scap eu de Lucas.Kim vad ca merge destul de repede a uite butonul turbo e apasat.

Kim:Ce faci nebuno?

Eu:Eh sti tu urmarita de un idiot.

Ea incepe sa rada si acceleram.

Drake:Fetelor nu e timp de glume.

Eu si Kim:Scuze.

Max:Bine in 30 de metri luatio la dreapta.

Kim:Zici ca esti GPS lui mama.

Exact cum nea zis Max am luato la dreapta cu Lucas si inca cineva pe urmele noastre.Imediat am ajuns pe autostrada.Kim langa Max iar eu langa Drake.Iam zambit iar el mia intors acelas zambet plin de dragoste.Noroc ca eu nu avea casca fumurie si el geamurile

Eu:Si acum ce?

Zic eu cand vad ca un pod care se ridica in sus pentru a trece vapoare ne iese in cale.

Max:Scapa cine poate noi nu putem sari masinile sunt prea grele doar voi puteti voi si Lucas.

Kim:Eu nu pot raman fara benzina .

Emily:Lili sarim noi?

Max:Fetelor nu trebuie sa sariti daca nu vreti o putem lua la stanga si dam de alta autostrada.

Eu:Da Max esti un geniu le autostrada aia defapt langa ea e o sectie de politie nici nu ma gandesc eu sar.

Zic eu si ma apropi din ce in ce mai mult de pod.

Drew:Alisson incetineste podul este departat prea mult nu vei reusi.

Nul bag in seama si acelerez si pam.....pam..pam...pam am reusit am sarit la fel si Lucas se pare ca doar el a mai ramas deoarece oameni lui sunt morti.Imi intorc capul si ii vad pe restul oprind .

Dake:Alisson in fata.

Zice el si eu acum observ ca ma indrept spre un zid din beton.

Eu:Aaaaaaa.

Tip atunci and vad ca numi merg franele izbirea e inevitabila .

Drake :Nuuuu.

Ultimul lucru care il aud inainte sa cad in neant intr-o gaura neagra din care sunt sigura ca nu ma voi trezi prea curand.Incerc sami tin ochi deschisi dar e inzadar stiu ca daca ii inchid nu ma voi mai trezi dar e in zadar negrul isi face aparitia in ochi mei iar eu ii inchid usor.Aud sirenele de la ambulanta si de la politie apoi negru.

Drake pov.

Eu:Nuuu.

Dar e prea tarziu sa izbit ea cat si Lucas in acel zid.Imdeiat ce podul se uneste din nou fugim repede.Sirenele de la politie si ambulanta se aud iar in urma lor si pompieri.Stam deoaparte in timp ce ponpieri dau pietrele la oparte de pe corpurile lor prima persoana care o scoate este Alisson este data in mana mesicilor .Ii da casca sparta jos este incostienta are capul spart iar corpul este plin de sange .Ii pune un aparat iar el incepe sa bipaie imediat mai multi medici isi fac aparitia.Unul o resusciteaza ,altul ii pune o masca de oxigen si altul ii da o injectie.Ma uit la locul pricinei Lucas nu e nici el mai bine aceas poveste ca la Alisson.Cei doi sunt transportati la spital

LA SPITAL DUPA 4 ORE.

De patru ore Lily si Lucas sunt in operatie si nimeni nici o asistenta nici un doctor nu ne mai zice nimic de ea.O usa se deschide si pe ea iese doctorul.

Doc:Tanara a pirdut sarcina operatia a decurs excelent dar din pacate este in coma ea cat si fratele iei.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum