Drake pov.
Ea:El nu e tatal meu sunt adptata sau ma rog..,furata.
Eu:Cum adica furata?
Ea:Cand mam nascut am fost luata de la maternitate de un barbat acel barbat este cel de mai devreme ,,tata" .El ma furat din maternitate si a amenintato pe mama ca daca nu se casatoreste cu el ma va omora.Ea acceptat.Viata noastra alaturi de el a fost un chin.Mama a fost violata de el de mai bi e de 3 ori eu am fost batuta in fiecare seara cand venea beat acasa.Dar intr-o zi sa intamplat inevitabilul.Tata a venit acasa nu era beat era nervos.Nervos deoarece a pierdut 5000 de euro la jocuri de noroc si pariuri.Nervos cum rra a incrput sa ma bata mama inverca sal opreasca dar nu a reusit .Dintr-un.sertar a scos un pistol vroia sa ma omoara a apasat pe tragaci am inchis ochi asteptand cumplita durere ce nu mai aparea.Cand iam deschis am vazuto pe mama in bratele mele plina.d sange in zona inimi sti care au fost ultimele ei cuvinte?,,Poti sa alegi cum spui povestile triste eu am optat pe tru varianta amuzanta ...copila mea iubeste cu inima nu cu capul ,dute unde te poarta visele traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima deoarece nu se stie cand luminita de la capatul tunelului se va stinge ai grija de tine copila mea te voi veghea"
Lacrimile au inceput sasi faca aparitia pe chipul iubitei mele.
Ea:Nu am mai apucat saj zic cat de mult o iubesc defapt nu iam zis niciodata TE IUBESC si acuma regret.Aveam 10 ani Drake 10 ani.De 6 ani am ramas fara mamă de 6 ani am trait in infern in iad langa omul acela a trebuit sa ma prefac cal iubesc dar un sinea mea o farama chiar il iubeam.Batai dupa batai certuri dupa certuri beti duoa beti si toate astea pentru ce?Pentru nimic .Am ajuns sa fiu vanduta la dracu am fost vanduta tie si tu mai cumoarat dar de ce?
Nui puteam spune adevaratul motiv daca o faceam o pierdeam si de data asta definitiv nui pot spune ei bine cel putin nu acum.
Eu:Pentru ca asa ma ghidat inima nu ura inaite sa iubesti nu judeca inainte sa cunosti.
Ea:Cum?
Eu:Asta imi zicea bunica si acum tin minte cand eram mic bunica mia adus o cutie din lemn prafuita vai de capul ei ma uitam ciudat la ea bunica a observat si mia zis,,Nu exteriorul conteaza ci interiorul nu judeca inainte sa cunosti"Ha cine stia ca sfatul ei ma va ajuta?
Ea:Ce se afla in interiorul cutiei?
Eu:Un lantisor mi lat dat in mana si mia zis ,,La 16 ani til voi da ca tu la randul tau si il dai personei iubite."Asa ca acum eu til dau tie.
Scot din buzunarul blugilor un latisor cu un fulg de nea pe el
EU:Puternic,rece ,manios, frumos,elegant ,..dar la cea mai mica atingere se topeste exact ca tine sub atingerile mele iubito.
Isi da parul la oparte ca sai pot pune medalionul il pun iar ea se intoarce spre mine si ma saruta.
Ea:Iti multumesc imseamna mult pe tru mine mai ai cutia?
Eu:Da cred ca e undeva prin pod de ce?
Ea:Hai so cautam vreau so vad.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...