Niky pov.
-Asta e dragutImi zice Alex aratand spre un costum de baie din dou piese portocaliu .
-Da este doar ca eu nu port bikyni ..
-Dc nu?
-Deaia
-Ok.
Eu cu Alex,Ben si Jully am decis sa mergem la mare 2 saptamani acum suntem la cumoaraturi plecam in seara asta.
-Asta.
Vad un costum de baie din doua piese chiloti sunt boxeri de culoare roz neon pe marigine negre ,sutienul cu putin burete tot roz neon cu cateva franjuri negre....
-Da arata bine haide sal probam
Imi zice el jucaus.
-Sal?Intreb eu ridicand o spranceana.
-Da .
Zic el traganduma intr-o cabina mai mare de proba.Incep sa ma dezbrac simt privirea lui pe corpul meu.Ma intorc la acesta isi linge buzele .
-Nu mai pot.Zice el si ma saruta.Sunt doar intr-o pereche de boxeri de care scapa usor.Isi da pantaloni jos pana la genunchi la fel facand si cu boxeri.Imi ridica piciorul punandul pe umarul sau si intra incet in mine.Imi musc buza pentru a nu face galagie.
-Ahh Alex te rog nu...
El iese din mine se imbraca si ma saruta.
-Ai scapat usor.
Probez costumul si il bag in cos ma imbrac inapoi.Cumparam restul si plecam acasa.Nu iam zis nimic lu Alex de biletel nu vreau sal ingrizorez nu tocmai acum cand totul merge perfect.
Ajungem acasa bag costumele de baie in masina si merg sa fac un dus.Imi dau hainele jos si dau drumul la apa.Usa se deschide si pe ea ibtra minunatul meu iubit.
+18(SCENE 🔞🔞🔞 CITITI PE
PROPRIA RASPUNDERE)-Ce faci?
Il intreb eu razand.....
-Dus cu iubita mea ....
Zice el si isi duce mana spre partea mea intima si o mangaie incet....ahhh ce bine e.....
-Mmmmm
Gem atunci camd isi introduce usor un deget inautru meu..
-Iti place iubirea mea?
-Da....
Zic eu dintr-un geamat .Ma intoarce spre el imi pune mana pe fese le mangaie usor de sus in jos si ma saruta cu pofta.Isi introduce limba in cavitatea mea bucala gust de mere verzi mmmmmm....il ador...pe el ..mirosul lui.....tot....
Dupa ce sia terminat,,treaba" iese afra si ma lasa pe mine sami termin dusul.
-18
Dupa ce termin imi infasor un prosop deasupra sanilor ridicandui putin in sus un prosop alb in cap si iea din dus.
Imi dau prosopul jos si il arunc langa pat si stau in fata dulapului.2 maini imi prind soldurile iar niste buze moi imi rasfata gatul...
-Sti ca e ilegal sa arati asa...?
-Sti ca e ilegal sa te coporti asa?
Io intorc eu minunatului meu iubit.
Imi intorc atentia spre dulapul de haine incercand sa ingnor atingerea lui.Imi iau un sutien alb si niste boxeri roz Apoi arunc niste haine pe mine si coboram jos.
Scuze ca e scurt promit ca urmatorul va fi mai lunng si se va intampla ceva neprezazut intre cumpluri......promit ca urmatorul va fi mai lung.......nu am avut timp sa scriu mai mult sper ca ma intelegeti...😘😘
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...