2. fejezet

3.1K 149 9
                                    

Sziasztok! :) Megérkeztem a folytatással! :) Hogy vagytok, élvezitek a nyári szünetet? Remélem, hogy ez a rész izgalmasabb lesz számotokra, mint az első. :) Jó olvasást és további szép hétvégét kívánok mindenkinek! :)

Egy zsúfolt pizzéria egyik eldugottabb részén ültünk az egyik bokszban. A zene halkan szólt a háttérben, így kellemesen el lehetett beszélgetni mellette. Harry velem szemben ült. Előttem egy palack szénsavas ásványvíz, míg Harry előtt egy üveg kóla hevert, ahogy vártunk a megrendelt ételünkre.

Alkarjaival az asztalon támaszkodott, míg kezei között forgatta üveges kóláját. Hatalmas tenyerében olyan kicsinek tűnt az üdítő, mintha alig két decis lett volna a fél liter helyett. Telefonja közvetlenül keze mellett pihent az asztalon, néha fel-felvillanó képernyővel, jelezve, hogy írtak neki.

Megigazítottam copfomat, ahogy minden figyelmemet neki szenteltem, míg elmesélte a tegnapi napját az edzőteremben. Ajkain végig szórakozott mosoly ült. Hátamat a fekete műbőrrel fedett boksz háttámlájának döntöttem, de szemeimet egy percre sem vettem le barátomról.

- Én meg mondtam a nőnek, hogy ma már teljesen foglalt vagyok, majd jöjjön vissza holnap. - nevetett fel, ahogy befejezte a történetet.

- Pedig még plusz pénzt is adott volna, hogy elvállald. - vigyorogtam.

- Plusz pénz nélkül is elvállaltam volna, de az időm nem engedte. - magyarázta, míg a kiszolgáló pult felé tekintett.

Hasam halkan korogni kezdett, jelezve éhségemet. Kezembe vettem a palackos vizemet, majd megszabadítva azt kupakjától, ittam bele a szénsavas folyadékba. Kicsit marta a torkomat, de nem kellemetlen módon. A pincérnő egy egész pizzával a kezében sétált a mi bokszunk felé, így megörültem, hogy csaknem fél óra várakozás után végre ehetek.

- Egy sonkás-gombás pizza. - tette le elénk az ételt. - Jó étvágyat!

- Köszönjük. - küldött felé Harry egy kedves mosolyt. - Kérhetnénk a számlát? - kérdezte.

- Persze. - mosolygott a nő.

Ahogy a forróságtól gőzölgő pizzára néztem, csak még éhesebb lettem. A ráolvadt sajt látványától már szinte éreztem az ízét a számban.

- Vegyél előbb te! - ajánlotta fel Harry.

- Nem, téged ünneplünk. Tiéd az elsőbbség. - mosolyogtam.

- Biztos? Nem leszek bunkó, ha én szedek előbb? - nézett fel rám.

- Nem, dehogy is. - vigyorogtam.

Nyelvével végigszántott alsó ajkán, míg elvette a neki szimpatikus pizzaszeletet, majd a tányérjára helyezte azt. Megvárta, hogy én is vegyek, csak azután kezdett el enni.

- Hé, ne légy olyan mohó! - szóltam rá. - Előbb még hadd mondjak köszöntőt! - kértem mosolyogva

- Bocsi. - mondta teli szájjal, majd halkan felnevetett. - Ezt előbb még megenném. Nem akarom, hogy tele legyen a szám, míg beszédet mondasz. - sietősen rágta meg a szájában lévő falatot, és amint lenyelte azt, rám emelte zöld íriszeit.

- Na, szóval. - emeltem fel ásványvizemet. - Sosem hittem volna, hogy pont te leszel kettőnk közül az első, akit előléptetnek a munkahelyén. - vigyorogtam játékosan.

- Ez nagyon kedves. - kuncogott fel, megforgatva szemeit.

- Hallgass! - csitítottam el nevetve. - Nagyon büszke vagyok rád. Megérdemled, hogy személyi edző légy. Biztos te leszel majd a legjobb a szakmában, mert nagyon kitartó és lelkiismeretes vagy.

Just Friends (Befejezett)Where stories live. Discover now