*Abi szemszöge*
A helyiség négy fala között síri csend honolt, melyen nesztelenséget néhány adandó alkalommal Hazza halk nyögései, vagy épp szapora zihálásai törtek meg. Az éjszaka leple alatt a vaksötétség vette körbe egyként összeforrt felhevült testünket, mialatt igyekeztünk eleget tenni a másik személy érintései iránt érzett vágyódásunknak. A délután folyamán összehúzva hagyott sötétellők megakadályozták, hogy az utcán álldogáló lámpák fényei beszökjenek barátom szobájának hatalmas ablakán. Csak mi voltunk itt, s azon csendes hangok, melyeket képtelenek voltunk magunkba fojtani.
Ajkaim lágyan ízlelgették a barátom nyakán húzódó nyirkos bőrfelületet, néhol finoman megszívva a területet. A férfi torkából kiszakadó mély nyögések tudtomra adták, tetszett azon mozdulat, amit csípőmmel végeztem testének súlya alatt. Mikor telt alsó ajkával fülkagylóm megcirógatására kerített sort, körmeimet a fejemet közrefogó felkarjaiba eresztettem. Cselekedetemre adott reakció gyanánt hangosan felszisszent, melyet egy-két aprócska szitokszó is követett.
A sötétség tetejében szemeimet is erősen összeszorítottam a hasamban repkedő pillangók nyújtotta bizsergésnek hála, ezáltal vakon tapasztaltam barátom ajkait, miként az enyémek után kutakodtak arcomon. Nedves csókjai olyasféle gyengédséget rejtettek, melyet ezelőtt még nem volt szerencsém közelebbről is megismerni egy férfi által sem. Harry mentolos lehelete melegen csapódott orcámnak, ezt követően egy csókba invitált, megtalálva érte sóvárgó ajkaimat.
Csípője egy erősebb lökést kísérelt meg, aminek következtében hevesen mozgó ajkaira egy kéjes nyögést eresztettem. Összepréselődött mellkasunk okául tisztán éreztem szívének heves zakatolását, azonban ő ezt nem mondhatta el sajátomról, ugyanis azon szerv a torkomig birkózva magát feszítette a területet minden egyes dobbanásnál. Nyelvünk érzéki tánca még jobban felhevítette felforrósodott testemet, ezáltal nehezen jutottam hozzá a helyiségben terjengő - egyre csak megfogyatkozó - oxigénhez. Tenyereimmel bocsánatkérésképpen kezdtem el cirógatni előbb még körmeim által kínzott felkarjait.
A karjait alkotó izmok megfeszültek, ahogy biztosan igyekezett tartani magát felettem, nehogy úgy érezzem, nehéz súly telepedett testemre. Mikor egy futó pillanat erejéig megszakította csókunkat, csalódottságtól terhes nyöszörgések zajosították be a helyiséget. Csípőmet a sajátja ellen nyomva törekedtem ismételten szenvedélyes csókolózásra bírni őt, azonban a kiszökni vágyó nyögések nem adtak esélyt vágyaim beteljesülésének. Csípőjének lassú tempóját aránylag megszaporázta, így szívem jóformán utat tört magának élvezetemben elnyílt ajkaim között.
Barátom iménti csókunktól duzzadt ajkai kulcscsontomat súrolták, mielőtt nyelvét megéreztem volna a két keblem között húzódó bőrfelületen. Hátam ívbe feszült a bal mellemen érzékelt nedves szívások sokaságára, ezáltal felsőtestemmel egy röpke pillanatra elbúcsúztam az ágy matracától. Az általa produkált ütemes lökéseknek hála ajkaim elnyíltak egymástól, utat adva a kikívánkozó nyöszörgéseknek, s elégedett sóhajoknak.
Sarkaimat a fölém tornyosuló férfi derekán található aprócska mélyedésekbe nyomtam, mikor ajkai körbeölelték megkeményedett mellbimbómat. Karjaimmal megkerestem a fejemnél lévő ágy támláját, eztán körmeimet a faanyagba vájva adtam hangot élvezetemnek. Hazza telt ajkainak édes puhasága csak még intenzívebb mámort keltett belső zsigereimben. Úgy hittem, szétesek erősen tartó karjai között, hogy később az ágy matracáról kelljen felkaparnia engem. Tudtam, nem volt szükség hosszú percekre ahhoz, hogy megízlelhessem a Harry által nyújtott maximális gyönyört, ellenben, mielőtt még eme beteljesülés elkövetkezett volna, barátom reszelős hangja tolakodott be a minket körbeölelő meghitt csendbe.
YOU ARE READING
Just Friends (Befejezett)
Fanfiction,,Hogy mi az igaz barátság? Sokaknak csak egy színlelt dolog, egy ismeretlen fogalom vagy épp egy jobb kéz, ami kihúz a magányból. Nekem a barátság ennél sokkal többet jelentett. Számomra egy olyan embert szimbolizált, aki már születésemkor belopta...