29. fejezet

1.4K 86 2
                                    

Egy légből kapott megérzésemet követve próbáltam bármiféle zaj keltése nélkül belépni a lakás bejárati ajtaján, nehogy felébresszem Harry-t, persze csak akkor, ha aludt. A lehető leghalkabban csuktam be magam mögött az ajtót, majd be is zártam azt, megvédve magunkat a betörőktől. Egy egyszerű mozdulattal tettem le a kezemben tartott szatyrot a cipős szekrény tetejére és lehámoztam magamról műbőrkabátomat, amit ezután a falon lévő fogasra akasztottam.

Épp hogy kiléptem egyik csizmámból, mikor a nappali felől egy ismerős fiú hangja ütötte meg a füleimet. Szavait nem tudtam beazonosítani, de e nélkül is pontosan tudtam, hogy ki volt az. Elliott. Sietősen indultam meg a hangok forrása, azaz a nappali felé, nem törődve azzal, hogy egyik lábbelim még a lábamon volt.

- Elliott? - szóltam, míg egy hatalmas mosoly utat tört magának arcomon.

Időt sem adtam öcsémnek, hogy válaszoljon, ugyanis alig egy másodperc múlva már be is értem a kiszemelt helyiségbe. Kellemes meglepetésként ért, ahogy megpillantottam anyut a kanapé szélén, Elliott-ot pedig a fotelban ücsörögve, ahogy engem néztek kedves mosollyal az arcukon.

Enyhén megugrottam, mikor egy kéz a vállamra simult. Fejemet egyből az illető irányába kaptam, majd megláttam magam mellett Harry fölém magasodó alakját. Férfias illata azonnal megcsapta szaglószervemet. Szabad kezében egy félig megevett csokis kekszet tartott, aminek a hiányzó felét éppen most nyammogta. Teli szájjal rám mosolygott, miközben elhaladt mellettem, bár gesztusa mögött némi - számomra megfejthetetlen - fintort véltem felismerni.

Anyu csillogó szemekkel állt fel a helyéről és szaladt oda hozzám egy meleg ölelésbe vonva engem. Karjaim azonnal a nyaka köré fonódtak, míg arcomat annak hajlatába fúrtam. Halkan kuncogva simogatta hátamat, a lehető legközelebb tartva magához. Megszorítottam pólója vékony anyagát meghitt pillanatunk közben.

- Harry mondta, hogy örülni fogsz nekünk, de azt nem gondoltam, hogy ennyire. - hintette be szeretetteljes puszikkal az arcomat.

- Annyira hiányoztatok. - hangom jelentősen tompult arcom elrejtett helyzetéből kifolyólag.

Elliott hangosan felnevetett, amit nem tudtam mire vélni. Cselekedetére alig egy másodperc múlva meg is kaptam a választ, mikor Harry megemelte bal lábamat, hogy levehesse róla a csizmámat.

- Te meg mit csinálsz? - húzódtam el anyutól kuncogva, hogy ténykedő barátomra nézhessek.

- Behoztad a sarat. - mutatott nevetve a csempét "díszítő" sötét foltokra, amik egyenesen az előszobába vezettek.

- Uh, ne haragudj! - néztem rá bűnbánó szemekkel.

Elengedtem anyut, akinek kezei lecsúsztak derekamról. Egyből Hazza-hoz léptem és kivettem kezéből a fekete lábbelit. Tekintete és az arcán díszelgő halvány mosolya elárulta, hogy nem volt dühös rám, de mindezek ellenére nekem még bűntudatom volt.

- Mindjárt feltakarítom, csak előtte behozom a gumicukrodat. - indultam el kifelé.

- Akkor hoztál? - szemeiben gyermeki ártatlanság csillogott.

- Nem tudtam, hogy milyet kérsz, ezért hoztam gumimacit és békát is. - álltam meg az ajtóban.

- Majd én behozom. - pattant fel Elliott a helyéről és már el is suhant mellettem.

- Várj, a csizmámat vidd ki! - vettem le a másikat is a lábamról.

Szinte időm sem volt felfogni a történéseket, Elliott olyan gyorsan kapta ki azokat kezemből és már vissza is rohant az előszobába.

Just Friends (Befejezett)Where stories live. Discover now