Sziasztok, Drága olvasóim!
Még a tegnapi este folyamán értesültem, miszerint díjat kaptam egyik legnagyobb írói példaképemtől, kinek nem tudok elég hálás lenni igyekezetem ellenére sem. Zeawinner, hatalmas köszönetet érzek irányodba, amiért úgy véled, könyvem megérett a díjra. Nem csak tisztellek és becsüllek, de csodállak is úgy, ahogyan vagy. Írói képességeid számomra hihetetlenek. :) Nagyon köszönöm, hogy MINDIG támogatsz engem és végigkísérsz utamon.♥
Szabályzat:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!
3. Írj magadról tíz tényt!
4. Válaszolj tíz kérdésre!
5. Tegyél fel tíz kérdést!
6. Küldd el tíz embernek!
Teljesítés:
1. Köszönd meg a díjat!
- A szabályzat eme pontját fentebbi soraimban teljesítettem, habár itt is meg szeretném köszönni neked Zeawinner. Hihetetlen számomra, hogy írói példaképem ajándékozott meg ezzel a díjjal, hiszen meg sem érdemlem mindazon támogatást, mivel napról-napra meglepsz.♥
2. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!
- Már az elejétől fogva követem "Heaven" névre keresztelt könyved sorait, és be kell vallanom, már a prológusakor kedvencemmé nőtte ki magát. A cselekményszál sejtelmes megfogalmazása magával ragadja az olvasót, és szinte el sem ereszti. A választékos szókincs sokoldalúvá és élvezhetővé varázsolja a történetet. A szereplők lelki mivolta teljes mértékben átragad az olvasóra is, még abban az esetben is, ha az adott személy sosem élte át azon történéseket, melyre könyved koncepciója épül. A benne lévő nyomorúságos érzelmek hadát minden egyes betű ontja magából. Kétségtelenül zseniális munka.
3. Írj magadról tíz tényt!
1. Utálom azt az érzést, mikor fejemben egytől-egyig megfogalmazódik történeteim folytatása, de kiírni képtelen vagyok magamból. Jelenleg is ettől szenvedek.
2. Imádom a háziállataimat.
3. Cseppet sem érzem kellemetlennek, hogy alvás közben plüssállatok vesznek körül, ugyanis mindegyik egy kedves emléket hordoz magával.
4. Anakrofóbiában szenvedek, azaz betegesen rettegek a pókoktól.
5. Mérhetetlenül rajongom a Chelsea csizmákért. Szerencsémre már öt pár a birtokomban van. :D (Mintha én lennék az igazi Harry Styles, nemde? :D)
6. Az előbb említett férfi az egyik példaképem.
7. Nehezen alszom el, mert estéről-estére erősen kattog az agyam különféle dolgokon.
8. Hiányoznak azok az évek, mikor még nem tudtam, milyen szörnyű is a világunk.
9. Egyik legnagyobb álmom, hogy a könyveimet lássam a boltok polcain.
10. Még nyáron is képes vagyok megfázni.
4. Válaszolj tíz kérdésre!
1. Mit gondolsz arról, hogy mások kirekesztik a szerintük nem azonos "jogok"-kal rendelkező embereket?
YOU ARE READING
Just Friends (Befejezett)
Fanfiction,,Hogy mi az igaz barátság? Sokaknak csak egy színlelt dolog, egy ismeretlen fogalom vagy épp egy jobb kéz, ami kihúz a magányból. Nekem a barátság ennél sokkal többet jelentett. Számomra egy olyan embert szimbolizált, aki már születésemkor belopta...