Tizennyolcadik díj♥

976 16 0
                                    

Sziasztok, Drága olvasóim! :) Most nem egy új fejezettel érkeztem, azonban a 2017-es évem első napja egész jónak ígérkezik, hisz -től kaptam egy díjat, melyre mind a két történetem jelölve lett. Nagyon meg szeretném köszönni neked a töretlen támogatásodat. El sem tudod képzelni, mennyit jelent nekem. :) Imádlak.♥♥

Szabályzat:

1. Tedd ki a szabályzatot!

2. Írj magadról tíz tényt!

3. Válaszolj tíz kérdésre!

4. Tegyél fel tíz kérdést!

5. Jelölj meg tíz embert a díjra!

Feladatok teljesítése:

1. Tedd ki a szabályzatot!

- Kész is van. :)

2. Írj magadról tíz tényt!

- Jelen pillanatban is azon agyalok, hogy mit írhatnék, hisz már minimum húsz tényt megosztottam veletek.

- Még mai napig nem tudom, hogy mi szeretnék lenni a jövőben.

- Nem szeretem az almát, nagyon ritkán fogyasztom.

- A 2016-os karácsony olyan gyorsan eltelt, hogy szinte észre sem vettem.

- Érdekel a művészet, azon belül is a szobrászat és az írás. :)

- Nem emlékszem, mit álmodtam az éjszaka.

- Ha nosztalgiára vágyom, régebbi dalokat (2010-ig visszamenőleg)hallgatok, hogy visszatérjenek az emlékeim.

- Ha egy dal megtetszik, képes vagyok heteken keresztül csak azt az egyet hallgatni, míg a végén teljesen meg nem gyűlölöm. :D

- Szeretem az állatokat. :)

- Utálom, ha valaki ♥-et rajzol az "i" betű fölé pont gyanánt.

3. Válaszolj tíz kérdésre!

1. Hogy telt a szilveszter éjjel?

- A tűzijáték hallgatásán kívül teljesen ugyanúgy, mint bármelyik estém. Semmi különlegeset nem csináltam.

2. Tettél újévi fogadalmat?

- Most nem, hisz amiket tavaly tettem, egytől-egyig be is tartottam mindet. Erre az évre nem maradt mit megfogadnom. :)

3. Ha már előző években tettél újévi fogadalmat, sikerült betartani őket?

- Az előző kérdésben már meg is válaszoltam. Igen, pár évvel ezelőtt szoktam rá erre és szerencsére mindig sikerült betartanom.

4. Mit vársz 2017-től?

- Nagyon sok mindent. :)

5. Szereted a Stand Up-ot?

- Csak akkor, ha a humorista élvezhető poénokkal jön és nem lapos a produkciója. Tegnap egész nap a Comedy Central-on néztem a humoristákat. :D

6. Hány nap van még a nyári szünetig?

- Sajnos fogalmam sincs.

7. Milyen színű a szobád?

- Türkizkék. :)

8. Mi az a tárgy, ami a legközelebb van hozzád jobb oldalon?

- Ez a valaha volt legkreatívabb kérdés. Nem az a sablonos, hogy "Mi a kedvenc színed?" Már maga a kérdés megérdemel egy gratulációt. :D Egyébként a pulóverem a székem karfáján. :)

9. Szereted a vicceket?

- Harry Styles kopp-kopp viccei a kedvenceim, de egyébként igen. :) Bár a faviccekkel kíméljenek, mert azon még akkor is képtelen vagyok nevetni, ha valamelyik családtagom süt el egyet.

10. Egy szakadék szélén állsz és két ember kezét fogod: az egyik téged szeret, a másikat te szereted. Csak az egyiket húzhatod vissza, a másik lezuhan és meghal. Melyiket húznád vissza?

- Fú, ez elég fogós kérdés. Bevallom, még egyszer sem fordult meg a válasz a fejemben. Fogalmam sincs, mert lehet, hogy akit én szeretek, az rossz ember, aki viszont engem szeret, az olyan rendes, hogy akár én is képes lennék viszonozni az érzéseit. Fogalmam sincs. Ha egyszer abba a helyzetbe kerülök (bár ne kerüljek), majd rögtönzök. :)

4. Tegyél fel tíz kérdést!

1. Inkább a szíves, vagy a fekete-fehér képeket szereted?

2. Hazudnál a legjobb barátnődnek/barátodnak, hogy az ő érdekeit védd?

3. Közvetlen, vagy inkább visszahúzódó személyiség vagy?

4. Ha az élet egy citromot dob neked, mit csinálsz vele?

5. Ha egyetlen egy dolgot választhatnál az életben, amit örökre megtarthatnál (érzelem, tárgy, személy, bármi, ami az eszedbe jut) mi lenne az?

6. Szoktad a csillagokat számolni a füvön fekve? (persze nem a téli mínusz fokokban)

7. Van olyan személy, akit valamilyen ok folytán utálsz?

8. Ha valaki "..."-ot ír neked, mit gondolsz, miért teszi?

9. Szerinted mi a boldogság definíciója?

10. Szerinted mit tartogat számodra a 2017-es év?

5. Jelölj meg tíz embert a díjra.

- Sajnos annyit nem tudok, de akkor sem hagyom üresen ezt a feltételt. Aki megérdemli, azt szívesen megjelölöm. :)

- Acquainted - h.s. (hungarian)

-THE MAID / H.S.

-⚓The Monster (Harry Styles AU.HU)

- Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU]

Még vagy ezerszer nagyon szépen köszönöm neked . Annyira hálás vagyok, hogy mindig támogatsz. :) ♥♥


Just Friends (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora