55. fejezet

1.7K 91 49
                                    

*Harry szemszöge*

Körültekintően szemrevételeztem körbe a kereszteződést, mielőtt befordultam volna a megfelelő utcába. Az autó bel terében sírni csend uralkodott, ugyanis a rádiót is üzemen kívül hagytam. Kizárólag a kormányon való halk dobolásom zavarta meg a nesztelenséget, melyen zajt ujjaimmal kezdeményeztem. Lopva pillantottam Ab felé, aki az anyósülésen üldögélt, kezében szorongatva táskáját. Mélybarna szemeivel egész út alatt az ablakon át fürkészte a jármű mellett elsuhanó épületeket. Vörös tincseit egy laza copfba fogta össze, az elülső rövidebb tincseknek - melyek szabadságra vágytak - hullámcsattal szabott korlátokat.

Nem tudta elkerülni figyelmemet különös viselkedése, ami egyértelműen árulkodott lányos zavaráról. Körmeivel idegesen kapargatta a táskája pántját borító műbőr anyagot, aminek nesztelen moraja zavaró tényezőként hatott a kocsi bel terében lappangó csendre nézve. Egyik kezemet elemeltem a volánról, hogy tenyeremet a combjára simíthassam, azonban még mielőtt bármit is tettem volna, újra rámarkoltam a kormánykerékre. Akármennyire szerettem volna elűzni a feje felett lebegő kínos helyzetet szülő felhőket, semmit sem tettem, félve, talán én leszek az, aki ennél is kellemetlenebb szituációt teremt.

Amióta elcsattant első csókunk a hajnal folyamán, nem volt önmaga. Igyekezett nyugodt lelkiállapotot színlelni, ellenben tudtam, kényelmetlenül érezte magát a közelemben. A ma együtt elfogyasztott reggeli és ebéd során egy hangot sem intézett felém, míg én iparkodtam szóra bírni őt. Tisztában voltam vele, miszerint csalódott a csókunkat illetően, de én sem éreztem másképp.

Talán nagy elvárásokkal indultunk neki ennek az egésznek, hogy mesébe illő pillanatról álmodtunk? Több mint húsz éven keresztül testvéri szeretetet tápláltunk a másik iránt, azonban, ahogy felnőttünk, ez az érzés mindkettőnk részéről hatalmas módosuláson esett át. A szerelem, mint érzelem, engem még nem ragadott magával, viszont erős vonzalmat éreztem a mellettem ülő lány iránt, akárhányszor eszembe jutott gyönyörű mosolya, vagy vékony, édes dallamhoz hasonlítható hangja.

- Mikor végzel? - szólaltam meg, megtörve a csaknem tíz perce tartó hallgatást.

- Este. - motyogta. - Ma Frank-kel ketten vagyunk a zárósok, szóval nyolcnál előbb biztosan nem szabadulok el. - tekintett felém finoman.

- Az a legegyszerűbb, ha a műszakod végén megcsörgetsz, és úgy tudom, mikor jöjjek. - javasoltam, töretlenül meredve a kövesútra.

- Jó. - szemem sarkából láttam apró bólogatásait.

- Akkor alszol nálam ma is? - ismételtem el hajnalban felemlegetett kérdésemet, pár futó pillanat erejéig felé vezetve tekintetemet.

- Igen. - tekintett irányomba egy halvány mosoly keretében. - Csak akkor majd szólok Nick-nek, mert reggel is hívott, hiszen egészen délutánig nem mentem haza. - tájékoztatott.

A számomra zavaró tényezőt jelentő személy nevének hallatán ökleim elfehéredtek, miközben megszorítottam a kormányt. Homlokomon ingerlékenységemről árulkodó ráncok húzódtak, mialatt ujjaimmal átszántottam tincseimet, összekócolva azokat.

- Neki semmi köze nincs ahhoz, hogy kivel vagy és mit csinálsz. - keltem ki magamból.

- Hazza, most hagyd abba! - csitított el Abigail, mérges szemekkel fürkészve feszültségtől terhes vonásaimat.

- Persze, te könnyen beszélsz, nem neked szúrja a szemed az a pasas. - emeltem fel hangomat.

- Olykor annyira gyerekes tudsz lenni. - legyintett rám, íriszeivel ismét az ablakon túlra meredve.

Just Friends (Befejezett)Where stories live. Discover now