7 fejezet

2.3K 108 4
                                    

Greg kanapéján ülve néztük a "Megjött Apuci" című filmet. Fejemet erős vállán pihentettem, míg ő karjával szorosan magához ölelt derekamnál fogva. Egyik tenyeremet meztelen mellkasára simítottam, érezve szíve nyugodt zakatolását. Lábaimat felhúztam a kanapéra, összekuporodó testhelyzetet felvéve. Egy pattogatott kukorica barátom ölébe pottyant, anélkül, hogy észrevette volna azt, így mosolyogva nyúltam érte. Mikor a kukoricát felé nyújtottam, kuncogva vette el ajkaival és már rágni is kezdte.

Telefonom megrezzent mellettem, ezért anélkül, hogy odanéztem volna, vettem azt kezeim közé. Egy üzenetem jött egyik barátnőmtől, Violet-től. Habozás nélkül nyitottam meg a levelet.

"Eljössz velem holnap a könyvtárba? Kijött egy új könyv, amit ki akarok kölcsönözni."

Fejemben végigfuttattam képzeletbeli naptáramat. Holnap dolgoznom kellett, így sajnos nem értem rá. Kicsi fájó szívvel írtam meg neki az üzenetet.

"Ne haragudj, de dolgoznom kell. Talán legközelebb?"

- Engem idegesít ez a fazon. - szólalt meg Greg hosszú, csöndes percek után.

- Én kedvelem Mark Wahlberg-et. - néztem fel rá.

- De itt olyan egy álszent. Mindenkinek benyal, hogy kedveljék őt. - magyarázta enyhén durva kifejezéssel.

- Hát, ez van. - nem tudtam mi mást mondhattam volna.

Mobilom ismét megrezzent, jelezve Violet válaszát. Az üzenet megnyitása után láttam, hogy mindössze csak egy rövidke szó volt válasza.

"Jó"

Olyan érzésem volt, mintha megsértődött volna rám, pedig nem én tehettem róla, hogy holnap a munkahelyemmel volt randevúm. Én sem szívesen mentem, de sajnos nem volt választási lehetőségem. Egyébként sem haragudhatott rám, hisz nem ápoltunk olyan erős baráti kapcsolatot, mint Harry-vel. Hetente egyszer, ha beszéltünk. Nem volt mélységes barátság közöttünk, annak ellenére, hogy egy osztályba jártunk még középiskolában.

- Inkább menjünk fel! - ajánlotta fel Greg hirtelen.

- Előbb megnézzük a filmet! Megígérted. - kémleltem arcát.

- De ez rossz film. - nyafogott.

- Én szeretem. A hülye szuperhősös filmjeidnél egy szót sem szólok, te meg már a legeleje óta csak nyaggatsz, hogy ez a film rossz. - magyaráztam mérgesen.

- Neked van rossz ízlésed. - motyogta.

Telefonom csörögni kezdett ölemben, így tekintetemet egyből a készülék felé kaptam. Harry neve láttán habozás nélkül nyúltam a mobilért, majd fogadtam a hívását.

- Szia. - mosolyodtam el.

- Szia. Ne haragudj, hogy nem voltam moziban veletek, de dolgoznom kellett. - mentegetőzött.

Szavai hallatán felvontam szemöldökömet. Hirtelen fogalmam sem volt, hogy miről beszélt. Mikor voltunk mi moziban, és pontosan kivel voltam?

- Mikor mentünk moziba? - kérdeztem értetlenül.

Magamon éreztem Greg szúrós tekintetét, de nem törődtem vele. Már megszoktam, hogy Harry-vel nem kedvelték egymást, egyébként sem volt nekik kötelező, hogy barátok legyenek. Amíg nem piszkálták egymást, addig én nyugodt voltam.

- Hát még a múltkor, Gem szülinapján mondtad, hogy Elliott-tal moziba mentek és szeretné, ha mennék én is. - juttatta eszembe.

- Ja, az. - döbbentem rá elnyújtott hangon. - Abból végül semmi sem lett. Ő focizni ment a barátaival én meg Greg-nél vagyok. Nem gond, hogy kihagytad a nem létező programot. - nevettem fel halkan.

Just Friends (Befejezett)Where stories live. Discover now