Ben Firengiz😊
Yazdığım ilk kurgu olduğu için ilk bölümlerde kusurlar var. En yakın zamanda düzenleyeceğim. Bu kurguyu severek yazdım,umarım sizde severek okursunuz😍Adını sen koy hayali senaryodur. Okuyan her kes oy verip yorum yaparsa çok sevinirim. Okuma listenize alırsanız daha da çok mutlu olurum😍
Kurgu iki kısımdan ibaret. İlk kurgu 25 bölüm ve diğer kurgu hala devam ediyor.İyi okumalar o zaman.
Umarım yazı şeklimi,senaryoyu karakterleri beğenirsiniz
😊😊😊Zehra: her sabah ki gibi erkenden kalkıp işe gidecektim. Uyandığımda saat 09 15 olmuşdu. Ne? Gec kalıcaktım işe. Yataktan fırlayıp elime gecen ilk elbiseyi giyip odamdan çıktım.
Tam çıkacakken kardeşim Yasemin kapıyı açtı ve ben başımı kapıya çarptım. Bir anlık gözlerim karardı. Oturmak isterdim ama işe gec kalıyordum. Hiç bir şey demeden kardeşimi öpüp odadan çıktım.
Ayakkabılarımı giyerken annem geldi ve para istedi. Benim ise 20 liram vardı, onu da taksiye vericektim. Agzımı bile açmama izin vermedi annem ve elimdeki 10 liramı aldı. Yine hiç bir şey demedim. Evden çıkarken saat 09 30 olmusdu. Yolda koşmaya başlamışdım. Yolumu kısaltmak için ara yola girdim ve...
Nihat: telefonum çaldı. Asistanım aramıştı.
Mehtap(asistan) : Nihat bey şirkete erken gelin,önemli bir toplantınız var. Nihat: tamam evden çıkıyorum şimdi. Ayşe: Nihatcığım işe mi?)
Nihat: evet hayatım işe gidiyorum. Onemli bir toplantım var. Özür dilerim seninle doktora gelemiycem.
ÖMER : ne toplantısıymış bu?
Nihat: bende bilmiyorum asistan aradı dedi. Sen Ayşeyi doktora götüre bilirmisin?
Ömer: tamam ben götürürüm.
Ayşe: ben hazırlanayım o zaman.Nihat evden çıktı. Arabasına binip yola koyuldu. Gec kalıyordu,ara yola girmeyi düşündü. Tam yoldan sola dönecekken birine çarpmıştı. Arabadan aceleyle indi.
Nihat: hanımefendi iyimisiniz? Bayılmış. Bir süre sonra kendine geldi.
Zehra
Gözümü açtığımda yanımda tanımadığım bir adam vardı. Hala ne olduğunu anlayamamışdım. Amma işe gec kalıyordum bir anda kendime geldim. Yerden kalkıp kolumu tuttum.
Zehra: iyiyim ben. İşe gitmeliyim.bir anda kalktığım için, ayakta duramadım ve o adamın üstune yığıldım.
Nihat: hanımefendi özür dilerim, istemeden oldu. Hastaneye gitmeliyiz. Merak etmeyin ben sizi işe götururum.
Zehra
Başka çarem yoktu . Arabaya bindim. Amma içimde tuhaf bir hiss vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...