İyi okumalar canlarım.❤💛
Aşağıda bir sürpriz olacak😋Ömer
Uyandığımda Zehra yanımda mışıl mışıl uyuyordu. Boşta kalan sol elimi tuttum ve biraz öne gelerek ince uzun parmaklarından öptüm.
"Gunaydın sevgilim"
"Gunaydın sevgilim"Başımı biraz daha öne eğerek alnından öptüm ve kendime doğru çektim. Sanki içime sokup da hiç çıkarmak istemiyordum.
"Sevgilim bu hafta sonu maça gidelim mi?"
"Maç mı? Nereden çıktı bu?"
"Çetin dün teklif etti,ben kabul ettim de,ama istesen gitmeyiz."
"Olur mu canım,gideceğiz tabii ki de."
"Sevgilim,bugun hastahaneden döndükten sonra da Demirlere gidelim mi?"
"Olur,gideriz. "Zehra
Kahvaltıdan sonra hastahaneye geldim. Evdekilere kızlarla buluşacağımızı söyledim,bir tek Ömerin haberi vardı. Hastahaneye geldim ve doktorun odasına geçtim."Doktor bey gunaydın,ben test sonuçlarını almak için geldim,Fransadaki arkadaşıma göndereceğim."
"Zehra hanım,Ahmet bey için yapacak bir şey yok. Sonuçları veririm vermesine de,ama olumlu cevap alacağınızı düşünmuyorum."
"Doktor bey,anlıyorum sizi ama yine bir umutla gönderiyorum. Allah büyük belki bir çare bulunur."
"Siz bilirsiniz. Sonuçları labaratuar odasının yanındaki odadan ala bilirsiniz."
"Tesekkur ederim"Ömeri,Çetin Demirlere götürecekti. Ben taksiyle oraya geldiğimde Ömer daha gelmemişti. Leyla da işteydi. İyi ki Demir dosya için eve gelmiş.
"Arayacaktım aslında seni,sonra Leyla evde olur diye aramadım. Demek işe çıktı."
"Evet 1 haftadır ki hastahaneye gidiyor. Biraz kendine geldi."
"Peki sen?"
"Zehra kızımızı asla unutmayacağız ikimizde,ama ne yapa bilirim ki. Neyse,Ömer de mi gelecek?"
"Evet gelecek. Sen istersen şirkete geç,ben sizi beklerim."
"Yok canım,arayıp gelmeyeceğimi söylerim."
Demir asistanı Mehtabı arayıp bugun gelemeyeceğini söyledi."Hadi mutfağa şefim"
Demir çok lezzetli yemek yapardı. Ara sıra Fransaya beni ziyaret eymeye geldiğinde,ben bayram ederdim. Çunki kendim yemek hazırlamıyordum,kafelerde atıştırıyordum. Demir geldiğinde lezzetli yemekler yapardı. Bir keresinde geldiğimde mantı açmıştı. Çok hamaratlıdır kardeşim.
"Menumuzda ne var şefim?"
"Kolay bir şeyler hazırlayalım,birazdan bizimkiler gelir."
"Tamam,o zaman sen istediğin yemeği yap,bende salata hazırlayayım."Ben salatayı hazırlarlen bir yandan da Ömere yapacağım sürprizi anlatıyordum Demire. Onun yardımına ihtiyacım vardı.
"Demir hani senin şu arkadaşın vardı ya,adı şey...şey ..ha hatırladım Şahin bey,ondan ister misin?"
"Şahinle geçenlerde konuştum,aramız hala iyi,ben onunla bugün konuşurum,ne zaman için istersen hazır olur."
"Süper. O zaman yarın hazır olsun."
"Tamam konuşurum ben onunla. Sen istediğinin resmini bana at,bende ona atarım."Kapı çaldığında elimdeki bıçağı tezgahın üzerine bırakıp,ellerimi de üstümdeki önlüğe silip kapıya doğru yöneldim. İlk gelen Leylaydı.
"Zehra,canım hoş geldin. Geleceğinden haberim yoktu,Ömer de geldi mi?"
"Hoş buldum Leylacım,sürpriz yapmak istedik. Ömer de birazdan gelir."Leyla hastahanede çocuk doktoruydu. İşten yorgun gelmişti,kendini kanepeye attı ve Demire seslendi.
"Demirrr,yemek hazırmı?"
"Birazdan hazır olur hayatım."Leylaya çay getirmek için mutfağa geldim ve Demire de yardım ettim. Leylaya çayı verip,masayı kurmaya başladım. Her şey hazır olduğunda Ömer gelmişti. Çetin kapıya kadar getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...