16. bolum

1.3K 97 21
                                    

İyi okumalar.😊

Zehra
Gözüme güneşin ışığı düştü. Gözlerimi kırparak açtım. Sol tarafıma döndüğümde onu gördüm. Burada mı uyumuş. Nasıl yapar yaa bunu. Birde baktım ki aramızda yastıkları koymuş. Biraz rahatladım. Ona bakınca kendimi gülmek için zor durdurdum. Saçları tamamen dağılmıştı. Çok masumdu uyurken.
Ömer
Uyandığımda ilk gördüyüm onun gülen yüzüydü. Keşke her sabah boyle bir manzaraya uyansam.
Ö: günaydın.
Z: günaydın. Çok iyi düşünmüşsün yastık fikrini.
Ö: evet boyle daha rahat. Konağa geri döndüğümüzde de boyle yaparız.
Z: saat kaç?
Ö:7 di. Hadi kalk.
Z: daha erken.
Ö: denize gidicez.
Z: ne?😲 dün olanlardan sonra ben denize girmem bir daha.
Ö: sana yüzme oyreticeğim.
Z: istemem.
Ö: haa yani ben  beceremem diyosan o ayrı. Amma Alev 2 güne oyrenmişti.
Z: ne alaka Alev? Yani beceririm. Ne varki. Tamam bekle.
Ö: geliyormusun?
Z:evet. Hazırlanıyım ben.
Zehra
Üzerime dün ki şortla kırmızı tişort giydim. Çıktığımda banyodan onu aynanın karşısında gördüm. Bir türlü düzelmeyen saçlarıyla uğraşıyordu. Bana döndü
Ö:hazır mısın?
Z:hı hl. Gidelim.
Ö: sakin sakin inelim ki hiç kimse uyanmasın.
İkimizde parmak ucunda aşağı indik. Hiç kimse uyanmadı.
İşte geldik.
Z: yaa gerçekten ben girmesem denize. Sen gir. Su soğukdur şimdi. Yani ondan. Yoksa korkmuyorum.
Ö: sen pes etmezdin. Hem bak korkma ben varım.
Z: sen varsın. Evet.
Ö: şimdi beni iyi dinle kural 1. Suyun altında konuşmayacaksın. Kural2. Çırpınmayacaksın.
Kural 3 söylerken Zehranın elini tutar: ve bu eli hiç bir zaman bırakmıyacaksın.
Zehra
Gereğinden fazla bakıştık. Tüm korkularım gitmişdi sanki. Ona güveniyordum. Cevap olarak elini sıktım. O da küçük bir tebessüm etdi.
Ö: bana güven. Kendini bana bırak.
Z: tamam.olur.
El ele suya girerler.
Z:tamam bu kadar iyi daha fazla derine gitmeyelim.
Ö: tamam. Sen şimdi bana sarıl. Ayakları yerden kes. Tıpkı yatakta yatıryormuşsun gibi uzan.
Z: ayaklarım yere değse olmaz ml?
Ö:olmaz. Çunki o zaman yürümüş olursun. Yüzmüş olmazsın. Tutuyorum hadi.
Zehra (iç ses) : Aleve de mi böyle oyretti? Yani ikisi baş başa
Zehra birden çığlık atar ve Ömerin boynuna sarılır: yaa ayağıma bir şey deydi.
Ö: balıkdır o. Korkma. Ya da kork. Çunki bazen insanı ısırırlar.
Z: ya ne diyosun yaa. Çıkar beni.
Zehra ayaklarını suda çırpıştırır. Ömerde kahkaha atar. Bir an boş bulunur Zehra suya düşer. Ömerde başını suya salır, Zehranın belinden tutub çıkarır.
Zehra
Sudan çıktığımda saçlarım yüzümü kapatmıştı. O bir eliyle saçlarımı arkaya attı. Yüz yüzeydik. Su bu kadar soğuk olmasına bakmayarak beni bir ateş bastı.
Ömer
Yanakları kızardı. Ne yapacağımı ben bile bilmiyordum. Bir süre bakıştık. Sessizliği o bozdu. Yüzümü eliyle su attı.
Z: bende Zehraysam, bu yüzme işimi çözüb seni de geçicem.
Ö: ooo çok iddialısın. Görüceğiz.
Ömer bir kaç hareket daha gösterir. Zehra yavaş yavaş oyrenir. Sonra Ömer kendisi yüzmesi için onu bırakır.  Biraz yüzerler.
Z: yarışalım mı?
Ö: yani benim için sorun değil.
Z: tamam.
Ömer belirledikleri yere ilk gelir. Arkasına bakar Zehra yoktur. Korku basar. Dün ki olanlar aklına gelir. .'' ZEHRA'' diye bağırır.  Birden kimse ayağından onu suya çeker.
Ömer
Suyun altından çıktım. Deli gibi olmuştum. Zehra yoktu. Birde bu kimdi beni suya çeken. Arkamdan birinin kahkahalarını duydum. Bu Zehraydı. Boyum uzun olduğundan ayağım yere değiyordu. Bir iki adıma yanına geldim. Çok sinirlenmiştim. Aramızda ki mesafeyi azaltdım.
Ö: neye gülüyosun sen haa?
Zehra kahkaha atarak: korktun di mi? Gördün mü öyrendim yüzmeyi. Seni de geçtim.
Ömer bağırır: evet . Korktum. Sana bir şey olduğunu sandığım için korktum. Boğuldun sandım. Bir de gülüyor.
Z: özür dilerim. Öyle bir niyetim yoktu. Affet.
Ö: tamam. Gel çıkalım hadi. Bizimkiler bizi ararlar.
Z: tamam. Yoruldum zaten.
Zehra
Bu yaptığımdan çok utanmıştım. Galiba küsdü bana. Odaya çıktık. Ona benden önce duşa girmesini desem de o benim girmemi istedi.
Ö: senin saçı kurutman filan uzun sürer. Ben beklerim.
Z: tamam.
Ömer
Zehra banyoya girdi. Bende elime havluyu aldım ve balkona çıktım. Bizimkiler uyanmadılar mı? Konakta her kes bu saatte uyanırdı. Çok garip. Zehra banyodan çıktı. Saçları dağınık, makyajsız. Böyle bile çok güzeldi. Hele o banyodan çıkarken onun kokusu. Dalıp gitmişdim öylece karşısında.
Z: banyoya girmeyecekmisin? Heey sana diyorum.
Ö: ha evet . Yani evet.
Zehra
Saçlarımı taradım. Kurutma makinesini elime aldım. Prize takdım. Amma çalışmadı. Bozuk mu? Neyse havada zaten çok sıcak. Kendiliğinden kurur. Ömer banyodan çıktı. Bu adam niye bu kadar yakışıklı yaaa. Zehra? Ne diyosun. Kendine gel.
Z: bu  bozuk mu?
Ö: yoo. Yani geçen yıl çalışıyordu. Ver ben bir bakayım.
Z: al.
Ömer
İntikamım olacaktı tabii ve bu bir fırsattı. Elime kurutma makinesini aldım. Bir yerlerini kurcaladım.
Zehra
Aniden kurutma makinesini yere atdı. Ve ellerini titretdi. Olamaz yaaa elektrik çarpdı.
Z: ne oldu? Otur. Otur. Yani oturma. Çık açık havaya çık. Özür dilerim benim yüzümden. Su? Yok olmaz. Ne yapalım? Titriyor. Yaa ufff.
Ömer
Kendini kaybetmişti. Ya balkona ya içeri girip çıkıyordu. Bende ne artistmişim aaa.))) Kendimi tutamadım ve güldüm. O sırada oda bana döndü. Benim güldüğümü fark edince bakışları değişti. Gözlerini kısıp bana baktı. Yatağın yanındaydı. Eline bir yastık alıp bana vurmaya başladı.
Ömer kahkaha atarak: dur dur. Ne yapıyosun yaa. Tamam özür dilerim amma sende aynısını yaptın.
Z: birde ö- zür di-li-yor. Ben nasıl korktum farkındamısın. Yaa gerçekten çarpsaydı.
Ömer
Zehranın kolunu tuttum, bu ne enerji kardeşim bitmiyor. Çabalanıyordu. Dengemi kaybetdim ve ikimizde yatağa düştük. Üstüme düştü. Kollarımın arasındaydı. Nefesini yüzümde hiss ediyordum.  Gözlerimiz bir birine kilitlenmişti. Bakışlarımı yavaş yavaş gözlerinden dudağına indirince o da aynısını yapıyordu. Aramızda geçen tüm kötü anıları unutmuştum o anda. Karşımda sadece sevdiğim kadın vardı. Her yerde her zaman seveceğim kadın. Aramızdaki mesafeyi iki- üç santim azaltırken o birden kendini çekti. Üstümden kalkıp bana bakmadan odadan çıktı. Ben ise öylesine kalmıştım yatakta.
Zehra
Bu neydi şimdi? Neler oluyor bana? Kalbim? Neden böyle çarpıyor? Bu hissi daha önce yaşamışmıydım? Evet. Amma bu bir başka. Kendine gel. Sadece düştük. Unut. 6 ay Zehra. Sözleşme Zehra.
Ömer
Yataktan kalktım. Saçlarımı taradım. Odadan çıktım mutfaga indim. Hiç kimse uyanmadı mı ki? Salona geçtim. Masanın üzerinde bir not vardı.
Abiciğim, biz gitmek zorunda kaldık. Annemle Asya Arzu xanımlardan dönmüşler. Asya bizi göremeyince mızmızlanmış. Siz keyfinize bakın. Öpüyorum.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin