33.bolum

1K 118 94
                                    

Merhaba arkadaşlar🤗yetiştire bildim bölümü💛❤İyi Okumalar.

Bu arada yeni hikayeme de göz atın derim. ZehOm u birde romantik komedide görelim😉
Aşka İlk Adım😍😍😍

Zehra
Taksi bir deponun önünde durdu. Şoforden beni görünmeyecek bir yerde  beklemesini istedim. Taksiden indim ve Depoya doğru yürüdüm. Karanlıktan korkuyordum,ama orada kimin olduğunu öğrenmeliydim. Deponun kapısının önünde bir adam vardı. Onu oradan uzaklaştımalıydım. Yerden bir taş aldım ve karanlığa doğru attım. Adam sesi duyunca koşarak o tarafa gitti. Bende o sırada kapıya doğru koşdum ve içeri girip,kapınım hemen solunda olan tahtaların arkasında saklandım. Başımı birazcık kaldırdım ve biraz irelide iki adam gördüm. Seslerini az da olsa duya biliyordim.
"Seni uyarmıştım,bana yalnış yapma demiştim."
Daha sonra duyduğum ses Alevin sesiydi. Kesin o. Adamın arkasında olduğu için tam göremiyordum.
"Hilmi bey ben yalan söylemiyorum. O dosyayı Ömerin masasından almıştım. Hatta bu dosyayı Ömer kazadan önce hazırlamıştı."
"Şimdi git ve bana lazım olan dosyayı gerir. Hemen şimdi. Eger bir daha bana yalnış dosya getirirsen,olacaklarını biliyorsun."
"Hilmi bey siz dosyanın yalnış olduğunu nereden biliyorsunuz? Nasıl anladınız ki?"
"Bu seni ilgilendirmez. Dediğimi yap,yoksa her kese şirketten para çaldığını söylerim."
"Tamam Hilmi bey,tamam."
Alev depodan sinirli bir şekilde çıktı. Bu Hilmi denen adama mı çalışıyor? İyi de neden,çalıştığı şirkete ihanet ediyor. Ne işler karıştırıyorsun Alev?
İçeri az önce kapının önünde duran adam girdi. O Hilmiyle konuşurken ben hemen çıktım ve koşarak taksiye geldim.
"Gide biliriz"

Nihat
Çalışma odasında oturmuş Ömerin hazırladığı dosyayı nereye saklayacağımı düşünuyordum. Artık ne şirket güvenli ne de ev. En iyisi ben bunu Cemal beye vereyim. En güvenli olan bu. Telefonu elime alıp Cemal beyi aradım.
N:efendim müsaitseniz görüşe bilir miyiz ?
C:tabii Nihat. Evime gel.

Konaktan sessizce çıktım ve arabama binip Furkan beylere geldim.

Zehra.
Odaya sessizce girdim. Ömer uyuyordu. Üzerini örtüp odadan çıktım. Pijamalarımı giyinip odaya geri döndüm. Kanepeye uzandım ve aklımdaki karmakarışıklıkıarı çözmeye çalıştım. Alev neyin peşinde? Neden hainlik yapıyor? Uyuyamıyordum düşünmekten. Saat gece 2ydi. Süt içmek için mutfağa indim. Sütümü içip yukarı çıkarken birinin hıçkıraklarını duydum. Sesler Alevin odasından geliyordu. Kapının önüne geldiğimde duyduğumla şeyle son günlerin en buyuk şokunu yaşadım.

"Leylanın çocuğu benim yüzümden öldü benim. O yılan ölecekti,kurtuldu yine. Her şey onun yüzünden. Ömerimi aldı elimden. Onun yüzünden bu hallerdeyim."

Gözlerim fazla açılmaktan yanmaya başlamıştı. Başımı biraz kapıdan içeri saldım. Alev 2 ilaç arka arkaya içip yere oturdu ve başını bükulmuş dizlerinin üstüne koydu.

Ağır adımlarla odaya geri döndüm. Camın önünde durdum ve az önce duyduklarımın şokunu atlatmaya başladım. Beynim uyuşmuştu sanki,kulağımda bir uğultu vardı.

"Duymuyor musun beni? Sana diyorum."

Ömer
Kaç kez çağırdım ama beni duymuyordu. Ne yapıyor o orada? Saat kaçta döndü acaba? Nereye gitmişti ki? Onunla mı görüşecekti?

"Zehra."

Yerinde sıçrayarak bana döndü.
Z:korkuttun beni.
Ö:ne yapıyorsun sen?
Z:uyku tutmadı. Seni uyandırdım mı? Bir şey ister misin? Susadın mı?
Yanıma geldi ve eline alnıma koydu.
Z:ateşin yok şok Şukur.
Ö:su ver bana.
Z:hemen.
Başımı bir eliyle kaldırdı ve diğer eliyle de suyu içirdi.
Z:başka bir şey ister misin? Yastığını düzelteyim mi?
Ö:hiç bir şey istemiyorum.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin