Bölümü remTtnc8 ithaf ediyorum😚😍
Bölüm şarkısı.
Kalben- SADECE SEN
İyi okumalar.
Ömer
Bugun gidip dün için özür dileyecektim. Evet ben Ömer Kervancıoğlu özür dileyecektim. Nasıl yapacağımı bilmiyorum. Arasam açmaz. Açsa da bir daha görüşmek istemez. En iyisi ben evine gideyim. Evet en doğrusu bu. Hazırlanıp aynanın karşısına geçtim. Sol kaşım partlamıştı. Ah Demir nasıl da vurdun. Saçımı öne taradım ki evdekiler yaranı görmesinler. Odadan çıkıp sessizce aşağı indim. Hiç kimse görmemişdi beni. Tam kapıdan çıkacakken Nihat bana seslendi.
N:Ömer. Konuşmamız lazım.
Arkamı dönmeden cevap verdim.
Ö:işim var sonra.
N:çok önemli. Zehrayla ilgili.
Zehra mı dedi o? Arkama döndüm.
Ö:tamam çalışma odasına geçelim.
Nihatın karşısına geçtim.
Ö:anlat dinliyorum.
N:Zehra o gün bizim şirkete iş başvurusu için gelmişti. Hani bize şirket için tasarımcı lazımdı ya. Demir önerdi. Kız da asansöre binmekten korkmuş 12 ci kata yürüyerek çıkmış. Odaya girince nefes nefese kalmışdı ben ona su verirken kaza oldu su üstüme dağıldı. Yani o da ceketi çıkarmama yardım ediyordu. Sen her şeyi yalnış anladın o gün.
Duyduklarım beni çok etkilemişti. Ne yani ben şimdi bu oyuna bir yalnış anlaşılma için mi girdim. Nihat Ayşeyi onunla aldatmıyordu mu? Ne yaptım ben? Amma şu an soğukkanlılığımı korumalıyım.
Ö:bunıarı anlatmana gerek yok ki. Ben biliyordum. Başka bir şey yoksa çıkıyorum ben.
N:sen biliyordun mu? Peki neden öyle tepki verdin?
Ö:seni ilgilendirmez.
Odadan çıkarken yaşadığım hissin adını bulmaya çalışıyordum. Hemen özür dilemeliyim.
Arabama binip evlerine geldim. Kapıyı çaldım. Koray açtı.
Kor:enişte? Hoş geldin. Gel içeri.
Ö:hoş buldum. Zehra evde mi? Yani döndü mü?
Kor:evet odasında.
Ö:ben bir bakayım.
O çok beğendiğim odasının kapısını çaldım. Ses gelmedi. Bir kaç kez daha çaldım. Uyuyor mu acaba?
Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim. Tam karşımdaydı. Pencerenin önündeydi. Neden duymadı ki beni? Daha dikkatli bakınca kulağında kulaklıkların olduğunu fark ettim. Arkadan gelip elimi omzuna koyunca, arkasını döndü. Beni gördüğüne sevinmediği her halinden belli.
Z:sen ne yüzle buraya geliyorsun. Ha birde odama benim iznim olmadan giriyorsun. Çık odamdan. Seni görmek istemiyorum. Kolumuda bırak.
Gerçekten ben ne ara onun kolundan tutmuşdum. Elimi çektim.
Ö:konuşmamız lazım. Ben ...
Z:dinlemek bile istemiyorum. Şimdi zorluk çıkartma git.
Elini kaldırınca parmağında yüzüğün olmadığını fark ettim.
Ö:yüzüğün nerede?
Z:zorla taktığın mı? Elimi bu hale koyup taktığın mı?
Sol elini görsetince içim dağıldı. Ben mi yapmıştım boyle? Elini elime alıp hafiften dokundum.
Zehra
Her dokunuşu yaramı rahatlatsa da kalbimi acıtıyordu. Elimi çektim.
Z:senin aldığın hiç bir şeyi takmayacağım. Ben bugun gider kendim alırım bor yüzük. Ayşenin haberi olmayacak. Başka konuşacak bir şey yok, şimdi gide bilirsin.
Ö:ben buraya senden...
İçeri Sevim hanım girdiği için cümlemi tamamlayamadım.
Sev:oğlum hoş geldin.
Elimi uzatıp selamlaştım.
Ö:hoş buldum efendim.
Sev:jadi gelin aşağı çay içelim.
Z:anne gerek yok
Ö:olur efendim. Çay çok iyi olur.
Sev:kızım sende üzerini değiştir gel.
Z:tamam.
Sevim hanım çıktıktan sonra ona döndüm.
Z:çık.
Ö:çıkıyorum işte.
Zehra
Kendimır konuşa konuşa üzerimi değiştirdim.
Şuna bak ya yüzsüz. Bir de geliyor,konuşmamız lazım diyor. Ya sabr...
Saçlarımı tarayıp aynada kendime baktım. Yüzüm solmuştu, gözlerimin altı mordu. Buraya gelenden oldu her şey.
Ömer
Salona indim. Koray da salondaydı.
Kor:ablam da geliyor mu enişte?
Ö:evet birazdan gelir.
Sevim hanım da karşımdaki koltuğa oturdu. Hizmetcileri çay getirdi. O da gelmişti. Annesinin yanına oturmak için girsede annesi benim yanımda oturmasını istedi. Gözlerini süzerek yanıma oturdu.
Sev:eee oğlum işler nasıl gidiyor?
Ö:iyi efendim. Çok Şukur.
Salona Salim bey de girdi. Zehra kalktı ve gidip babasına sarıldı. Babasına çok bağlıydı. Daha sonra bende kalktım ve görüşdüm.
Sal:hoş geldin oğlum. Nasılsın?
Ö:iyiyim efendim. Siz nasılsınız ?
Sal:çok Şukur.
Ö:efendim sizinle konuşa bilir miyiz?
Sal:olur oğlum. Biz çalışma odasına geçelim.
Salim beyle bjrlikte çalışma odasına geçtik.
Zehra
Ne konuşacak ki babamla? Ortaklık konusunu mu? Yoksa para mevzusunu mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...