24.bolum

879 95 63
                                    

İyi okumalar
Bolum şarkısı
Buray-Sen sevda mısın(akustik versiyon)

Nihat
Karşımda görduğum duvar gibi adam üzerime gelince ben kenara çekildim. Karanlık olduğu için muhtemelen beni gormuyor. Adam beklemediğim anda beni yakaladı. Boğazımdan yapışıp beni duvara sertçe itti. Boğuluyordum. Her ne kadar çırpınsamda olmuyordu. Adam zaten Ömerden de uzun. Birde çok guçlu. Öldün oğlum sen, kelimeyi şehadet getireyim en iyisi.

Ayşe
İçimde tuhaf bir hiss vardı. Nefes alamıyordum sanki. Mutfaktan elimde surahiyle  geri donuyordum,birden sürahi elimden yere düştü. Ben ağlamaya başladığımda Zehra odadan çıktı.
Z:Ayşecim,ne oldu? İyi misin?
A:iyiyim.
Zehra koluma girerek beni odaya götürdu. Yatağıma uzandırdı üzerimi örtüp çıktı.
Yok bir şey Ayşe,yok bir şey. Sana oyle gelmiş. Yok ben Nihatı aramalıyım. Sesini duymadan uyuyamam. Telefonumu elime alıp Nihatı aradım. Açmıyordu. Neden açmıyor? Başına kotu bir şey mi geldi? Nereden çıkarıyorsun Ayşe,belki uyuyor. Evet uyuyordur. Sakinleş. En iyisi uyuyayım ben.

Nihat
Son saniyelerim galiba. Buraya kadardı demek. Elimi aşağı indirince bir şey değdi elime. Ne olduğunu anlamadan elime aldım ve karşımda duran öküzün başına vurdum. Ellerini boynumdan çekti ve başını tuttu. O sırada ben ona hucum ettim. Gücüm yettiği kadar çok yumruk attım,karnına,yüzüne, başına. En son bir yumruğu yüzüne vurup adamı yere serdim. Tabii bende bittim. Sanki 1 kişiyle değil tam 5 kişiyle dovuşuyordum. Dağılan saçlarımı yeniden toplayıp bilgisayarın başına geçtim. Flash belleği bilgisayara taktım. Butun bilgiler ora yuklenirken ben cebimden telefonumu çıkardım ve Ayşeye " iyi geceler,hayatım" mesajını yolladım. Yukleme bitince flaş belleği çıkarıp cebime koydum ve bilgisayarı kapattım. Odadan çıkmazdan once yerde yatan öküze bir iki tekme attım.

Eve nasıl girdiysem oylece de çıktım. Çıkmam daha az zamanımı aldı. Duvarı biraz zor atladım, çunki çok yorulmuşdum. Ama yinede sağ salim arabama vardım. Saat 22 30 du. Tam da planladığım gibi. Telefonum çalınca açtım.
X: arabadasın di mi?
N:evet efendim. Her şey planladığımız gibi oldu. İş tamam.
X:tebrik ederim. Seninle gurur duyuyorum. Teşekkur ederim.
N:rica ederim. Boynumun borcu.
Telefonu yan koltuğa atıp arabayı çalıştırdım.

Ömer
Yatağa uzanmış onun gelmesini bekliyordum. Her zaman yalnız uyuyan ben,şimdi o yanımda olmadan uyuyamıyorum. Odaya biriyle telefonda konuşarak girdi.
Z:tamam. Saat 10da.
Bir yere mi gidecek ki?
Z:ben yarın kızlarla buluşmağa gideceğim. Oradan da Leylaya uğrarım.
Ö:ben bırakırım seni.
Z:gerek yok. Ben kendim giderim.
Yatağa o da uzandı ve sırtını bana dondu. Bugun şirkette oyle soylememeliydim,kırdım kalbini.

Ö:iyi geceler
Z:sana da.

Zehra
Erkenden kalkıp hazırlandım ve çıktım. Mete son kez görüşelim dedi. Kabul ettim,son kez.
Sahildeki kafeye geldim. Oturduğu masa kafenin girişindeki masaydı. Ettafa bakınıp yanına oturdum.
M:gunaydın Zehra.
Z:gynaydın. Acelem var,ne soyleyeceksen soyle.
M:ben seni özledim. Biliyorum bu yaptığım yalnış,ama sensiz yapamıyorum,sensiz olmuyor Zehra.
Elimi tuttuduğunda sertçe elimi çektim.
Z:bak Mete ben evliyim,lutfen boyle konuşma.
M:umrumda değil,sen benimsin,benim.
Z:bırak elimi.
Arkadan gelen tanıdık ve en çok duymak istediğim sesle ayağa kalktım. Gelen Ömerdi.
Ö:yürü benimle.

Kolumdan sertçe tuttuğu gibi çekti. Mete diğer kolumu tutunca ikisinin oyuncağı gibi ellerinde kalmışdım. Mete "kızın kolunu bırak" diyerek kendi tarafına çekerken, Ömer" seni ilgilendirmez,benim karım o" diyerek kendi tarafına çekti. Sonunda sabrım tükendi ikisininde elimden kurtularak "rahat bırakln beni,rahat" diye feryat ettim. Kafeden koşarak çıktım ve sahile geldim. Boş bir banka oturup başımı ellerimim arasına aldım. Kaç yıldır sevdiğim adam,ya da benim oyle sandığım,çıkmış karşıma "seni seviyorum,sensiz yapamıyorum" diyor. Bir tarafta da sozleşmeli kocam.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin