46.bolum

704 74 85
                                    


Evet sonunda bitire bildim😊
Kaç gündür yazıyorum ve şu an bitirdim ve hemen de paylaşdım😊

İyi okumalar😍😍😍


Zehra

Ömer odadan "aşağıda işim var" deyip çıktı. O çıktıktan sonra tepsiyi sehpanın üzerine bıraktım ve giysi odasına geçip üstümü değiştirdim. Askıda olan kırmızı elbise dikkatimi çekmişti,askıdan aldığımda yere bir not düştü. Elbiseyi yatağın üzerine bırakıp yerden notu aldım.

" Bir güzele, güzelliğini hatırlatmak isterdim. Aynalardan evvel... bu elbise sana çok yakışacak güzel sevgilim"

Heyecanla üstümü değişip aynanın karşısına geçtim. Aynanın sol tarafında da bir not vardı.

"Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. "

Diğer notu da komodinin üzerine bırakıp saçlarımı taradım ve hafif makyaj yaptım. Aynanın karşısından çekilip pencerenin önüne geldim. Perdeyi çektiğimde bir kez daha şaşırmıştım. Dışarıda karın üzerinde kırmızı güllerle kalp çizilmiş ortasında da "SENİ ÇOK SEVİYORUN GÜZEL KADIN" yazıyordu.

"Sen aşk ile kutsanan güzel kadın
Ne güzel şey varlığın,
dilime duadır adın
Olduğun yer gönlümün mabedidir
Sanadır kalbimdeki her atım"

Arkama döndüğümde Ömeri elinde gitarla gördüm. Koltuğa oturmuş doğum günümde söylediği şarkıyı söylüyordu. Sesine o zamandan beri aşıktım,tabii kendisine de. Çok naif,derin ve ince sesi vardı. Onu hayranlıkla izliyordum ve böyle bir kocam olduğu için mutluydum.

"Sen ömrüme yazılan güzel kadın
Ne güzel şey varlığın,
dilime duadır adın
Olduğun yer cennetin bahçesidir
Sanadır attığım her adım"

"Sevilmek ne çok yakışır sana
Adının yanında ne güzel durur adım
Al cennetine kabul et sen beni
Seni çok seviyorum güzel kadın..."

Gitarı koltuğa bırakıp ayağa kalktı ve beni kendisine doğru çekti. Vücudum ona yaslanınca verdiği huzurla iç çektim. Beni kendisine sım sıkı  bastırdı. Boynuma başını koyup kokumu içine çekti. Kalp atışlarımın hızlanıyordu bunu her yaptığında. Bende onun kokusunu içime çektim ve verdiği huzurla gözlerimi kapattım.

"Ömer sen muhteşemsin"

"Seni çok seviyorum"

"Bende...bende çok seviyorum,dünyalar kadar çok seviyorum"

Ayşe

Bugün Nihatın doğum günü aynı zamanda sevgililer günü olduğu için ona hediye bakıyordum. Bir haftadır ki istediğim hediyeyi bulamamışdım. Yine saatlere bakıyordum,geçen yıl da saat hediye etmiştim. Bu sefer bu olmaz,farklı ve özel bir şey istiyordum. Elimde tabletle camın önüne geçtim,ama karnıma saplanan sancıyla olduğum yerde iki büklüm kaldım. Tablet de elimden kayıp yere düştü. Eğilip onu almam mümkün değildi bu halimle. Onu boşverip tekrar kanepeye oturmak için hamle yaptım ama bu sefer sancım daha da arttı ve ben istemsizce iç çektim daha sonra da elimi karnımın üstüne koydum.

"Offf...offf bu ne sancı? Anne...Hediye abla..."

Hiç kimse yanıt vermemişti çağırışlarıma. Elimi karnımdan çektiğimde kan gördüm ve korkudan titremeye başladım. Daha çocuklar 8 aylıktlar,doğuma daha vardı.

"Anneeeee....''

Kendimi ele alıp adım atmaya başladım,salondan çıktığımda artık gücüm kalmamıştı,kapının önünden geçerken açılmıştı. Nihatı görünce zorla "hayatım" dedim ve kollarına bıraktım kendimi.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin