15. bolum

1.2K 92 8
                                    

Zehra
Ömer akşam yemeğinde nereye gideceğimizi açıkladı. Deniz kenarında bir konakları varmış. Bu yıl hiç gitmemişler. Ayşe anlattı bana. Orada konakları denize çok yakınmış.
Akşam oldu her kes odasına çekildi.
Ömer
Bitirmem gereken bir kaç iş vardı. Saate baktığımda 22 00 dı. Telefonu alıp çıktım. Salondan bir ses duydum. Salona geçtim. İçerisi karanlıktı. İçeri sadece ay ışığı düşüyordu. Camın kenarında Nihat vardı. Ne yapıyor ki bu? Ağlıyor mu?
Nihat
Ayşeyi kaybetmek istemiyorum. O daha çok genç. Kızımız var. Biz onsuz ne yaparız. Kaç gündür işime de odaklanamıyorum. Her an Ayşe aklıma geliyor. Az önce Ayşe gelecekle ilgili plan yapıyordu, nasıl mahv olur öleceyini öyrense. Ömer haklı asla öyrenmemeli. Düşüncelere dalıp gitmişdim. Gözümün önüne ilk karşılaşmamız, düğünümüz, Asyayı kucağımıza aldığımız gün geldi. Dayanamıyorum Allahım. Göz yaşlarımı tutamıyordum. Kalbim acıyordu. Keşke ömrümden ona vere bilseydim. Birden kiminse elini omzumda hiss etdim. Arkamı döndüğümde Ömeri gördüm. Şu an bunu bilen ikimiziz. O beni anlıyordur. Ömere sarıldım.
Ömer
Nihat bana döndüğünde açıkcası biraz şaşırdım. Ağlıyordu. Sonra bana sarıldı
Nihat ağlayarak: Ömer, Ayşe ölmesin ne olur. Ben onsuz yapamam. Çok çok seviyorum ben.
Ömer
Nihatın söyledikleri beni çok etkilemişti.
Ö:biz güçlü olmalıyız Nihat. Kendine gel. Ayşeyi mutlu edicez. O çok mutlu olmalı. Ayşenin tek ilacı mutluluk.
N: onu çok mutlu edicem. İnan bana
Ö:inanıyorum kardeşim.
N: geç oldu ben gideyim. Ayşe merak eder. İyi geceler. Bir de teşekkur ederim.
Ö: iyi geceler. Unutma güçlü olucaz.
Ömer
Nihatla konuştuktan sonra yukarı çıktım. Zehra koltukda oturmuş kitap okuyordu.
Ö: uyumadın mı?
Z: uykum yok. Kitap okuyordum.
Ömer
Duş aldım, üzerimi değiştirdim, odaya  girdiğimde Zehra uzanmışdı. Bende uzandım. Amma uyuyamıyordum. Bugun duyduklarım beni sevindirmişti. Amma neden sevinmiştim ki? Onun sevgilisi olmadığına mı?  Neden peki? Ona karşı bir şeyler mi hiss ediyorum mu yoksa. Bilmiyorum. Kafam çok karışık. Telefona baktım. Saat 02 00. Uyusam iyi olucak. Sabah yolculuk var.
Zehra
Erkenden uyandım. Üstümü değiştirdim. Aşağı mutfağa indim. Portakal suyu içtim. Bir bardakta onun içim aldım.
Ömer
Geç uyumuş olduğuma bakmayarak, erken kalkmıştım. Kendimi iyi hiss ediyordum. Odaya Zehra girdi. Elindeki portakal suyunu bana uzattı. Teşekkur edip elinden aldım.
Z: saat kaçta çıkacağız?
Ö: 11 de
Z: tamam ben hazırım zaten
Kahvaltı yaparlar ve yola çıkarlar.
Zehra
Yol boyu bir şey konuşmadık. Sohbet etmek isterdim, amma ne ile ilgili sohbet edecektik ki. En iyisi radyoyu açayım. Radyo açtım. Çok güzel şarkı bu.

Ömerde beğendi galiba. Tebessüm etdi. Ona gülmek bu kadar çok yakışırken neden hep somurtuyor. Arka arkaya çıktığımızdan, Nihatların arabası bizimkinim yanındaydı. Nihat arabanın camını indirdi. Ayşe el sallıyordu. Nihat arabasının üstünü açtı. Yaseminle Koray arabanın üstünden çıktılar. Ömer şarkının sesini açtı. Çocuklar orada eğleniyordular. Çok keyifli bir yolculuk oldu. Şarkı söyleyerek geçti.
Konağa geldik. Burası daha da güzeldi. Deniz Ayşe dediği kadar çok yakındı.
Ayşe: hadi her kes denize.
Ömer
Ayşe çok mutluydu. Onu boyle gormek beni de mutlu ediyordu. Zehraya odamızı gösterttim.
Zehra
Beni odasına götürdü. İçeri girdik. Burası daha da güzeldi. Balkondan denize manzara açılıyordu. Hemen balkona çıktım. Derin bir nefes aldım.
Ö: beğendin mi burayı?
Z: evet. Hemde çok.
Ö: Ayşe seni aşağıda bekliyor, denize gideceğiz. Hazırlan istersen.
Zehra
Üzerime bir tişort ve şort giydim. Aşağı indim. Hiç kimse yoktu. Gitmişler herhalde. Alev buradaydı. Onunla karşılaşmamak için elimden gelen her şeyi yapıyordum, amma gel gör ki nereye gitsem önümde bitiyor.
Alev: Zehra? Gelmiyormusun sen?
Z: yoo geliyorum.
A: gel beraber gidelim.
Zehra
Denize doğru yürüdük. Yasemin, Koray, Nihat, Ayşe denize girmişlerdi.
Alev: sen denize girmeyecek misin?
Z: yoo istemiyorum. Ben burada otururum.
Alev alay edercesine: ne o yoksa yüzme bilmiyormusun?
Z: bilmiyorum.
A: nereden bilecektin ki ? Biliyor musun bana Ömer öğretdi yüzmeyi. Şok güzel anılarımız var bu evde.
Zehra gözlerini kısarak: Ömer mi?
Ömer arkadan gelir: canım. Beni mi bekledin sen?
Zehra Ömerim koluna girer: hı hı. Canım.
Alev göz süzerek denize gider.
Zehra oturur
Ömeri ilk kez böyle göruyorum. Üzerine beyaz tişort ve kırmızı şort giymişti. Saçlar hafif dağınık. Amma yinede yakışıklıydı. Zehra? Ne diyosun sen? Sus.
Ömer elini uzatır: hadi gel.
Z: nereye?
Ö: denize gireceğiz.
Z: ben istemiyorum. Burada beklerim sizi.
Ö: yüzme bilmiyorsun dimi?
Z: sende kuzenin gibi alay edeceksen se..
Ö: alev mi alay etdi?
Z: evet. Hadi sen git. Yüzme oyretirsin ona
Ö:anlamadım.
Z: hiş bir şey.
Ö: gel ben sana oyretirim yüzmeyi.gel.  yoksa güvenmiyormusun bana?
Zehra
Güvenmek mi? Bilmiyorum. Eli havada kalmıştı. Elimi uzattım. Üzerindeki tişortu çıkarırken arkama döndüm. Elimden tutdu. Denize doğru yürüdük. Girip girmemekle tereddütde kalmıştım.
Ö: korkma. Yanında olucam.
Zehra Ömerin koluna girer. Biraz ireli giderler. Ömerin yanına top düşer. Topu alıp Koraya atar.
K: abiiiii. Voleybol oynuyoruz. Hadi gelin.
Ö: hadi gel Zehra. Boğulmazsın burda.
Z: çok derine gitmeyelim.
Ayşe: Zehracığım. Gel bura.
Ö: Ayşe burda iyi.
Zehranın sol tarafında Ömer sağ tarafında Alev vardı.
Voleybol oynarlar.
Zehra
Oynadıkça derine gitmiştik. Amma çok eğleniyorduk.
Z: arkadaşlar ben çıkıyorum. Siz devam edin.
Her kesin başı oyuna karışmışdı. Ne kadar da derine gelmişiz. Birden ayağıma bir sancı girdi. Galiba kramp girdi. Kendimi suyun içinde buldum. Çıkamıyordum. Boğuluyorum. Nefesim yetmiyor artık. Çırpınıyordum. Kimse görmüyor mu beni. Abi? Ömer? Gücümü kaybediyordum. Ölüyorum. Şimdi ben ölüyorum  mu? Buraya kadarmıydı  benim hayatım? Gerçek ailemi daha yeni bulmuşken, her şey yolundayken. Hatta gerçek aşkı...
--------------------------------
Ömer
Zehra sudan çıkmışmıydı? Nerede peki. Biz geldiğimizde yoktu. Aklıma getirmek istemiyorumda ya denizdeyse? Yok canm. Evdedir herhalde. Korayı eve bakması için gönderdim. Alev yanıma geldi. Bir gariplik vardı.
A: ömer bir şey soylemem lazım?
Ö: şimdi deyil Alev. Sonra .Zehrayı arıyorum.
A: konu Zehra. Galiba Zehra denizde. Yani sudan çıkmadı. Yüzmede bilmiyor.
Ö: ne? Nereden biliyosun?
A: vakit kaybediyosun. Hadi suya bakalım.
Ömer
Telaşla sadece '' Zehraa'' diye bağırdım. Nihat,  ben, alev suda aramaya başladık. Sahil güvenliyine de Ayşe haber verdi. Ne olur Allahım ona bir şey olmasın. Benim hatam. İstemiyordu. Ben zorladım. Suyun altına girip çıkıyordum. Nefes nefese kalmıştım. Birden başım bir şeye deydi suyun altında. ZEHRA? evet o. Kendinden geçmişti. Hemen belinden tutub sahile doğru çektim. Nihatla Alevde çıkmışlardı.
Ö: Zehra. Aç gözlerinu ne olur.
N: zehra. Ömer,ambulansı arıyorum.
Ömer
Yapa bileceğim tek şey süni nefesdi. Yaptımda. Zehra öskürmeye başladı. Allahım çok şukur. Yüz üste çevirdim.
N: Zehra. Çok şukur Allahım. Ben Ayşelere haber veriyim. Yasemin fenalaşdı da.
Ömer
Zehra titrediyordu. Onu kucağıma aldım. Yatak odasına götürdüm. Yatağa bıraktım. Banyodan havlu getirdim.
Ö: hadi geç içeri üzerini değiştir. Üşüteceksin.
Z: ta ta tamam.
Ö: ben sana çay getirrim.
Zehra
Kurtarmıştı beni. Hayatımı ona borçluyum. Banyoya geçtim. Üzerimi değiştirip çıktım. Elinde çay içeri girdi.
Ö: gel uzan şoyle. Çayı da iç.
Z: teşekkür ederim. Sen olmasaydın belki de...
Ö: deme öyle. Asıl sen olmasan ben... neyse ben Yasemine bakıyim.
Z: yasemin?
Ö: yani telaşlanma,biraz korktu. İyi şimdi. Sen dinlen.
Zehra
Hep böyle olsa ne iyi olur. Başım hafif ağrıyordu. Getirdiği çatı içtim. Sonrada uyudum.
Ömer
Salona geçtim. Bir tek Alev buradaydı. Ona bir teşekkür borcluyum. O demeseydi belki...
Ö: Alev, çok sağol. Zehranı senin sayende zamanında sudan çıkarttım. Bu iyiliğini asla unutmayacağım.
A: Ömer, kim olsa aynı şeyi yapardı. İyi mi şimdi?
Ö: evet iyi.
Alev
Bu yaptığımı bende anlamış değilim. Onun bizim hayatımızdan çıkıp gitmesi için bu bir fırsattı. Amma onun ölmesini istemezdim. Yani o kız beni Ömerden ayırdı. Evet, amma aslında iyi biri. O Ömeri,Ömerde onu seviyor. Belkide sevdiğim insanın mutlu olması, benim için iyi olucak. Çekilmeliyim. Bu çok zor olucaktı biliyorum. Amma artık yapamam.
Kendimi çökmüş hissediyordum. Bıktım artık Ömeri her kesden kıskanmaktan. O zaten beni hiç sevmedi .Sahile gittim. Dolaşıyordum.
Ömer
Akşam olmuşdu. Bir kaç kez yatak odasına baktım. Uyuyordu. Uyandırmak istemedim. Amma saat artık 20 00dı. Mutfağa gittim. Tepsi aldım. Yemek götürdüm ona. Yavaşça yanına geldim. Yatağın kenarına oturdum. Sakince''zehra. Zehra uyan'' dedim. İşe yaramıyor. Elinden tutdum. Gözlerini açtı. Bir bana baktı,bir tutduğum eline. Elimi çektim.
Ö: acıkmışsındır. Yemek getirdim.
Z: canım bir şey istemiyor.
Ö: olmaz. Sabahtan bir şeyler yemedin. Biraz ye.
Z: tamam.
Biraz yedim. Sonra o tepsiyi kucağımdan alıp aşağı götürdü. Sonra geri döndü.
Ö: sen orada uyu ben uyumayacağım.
Z: yok olmaz. Seninde dinlenmem lazım. Ben uykumu aldım. Gel sen uzan.
Ö: yok. Sen uyu.
Dışarıdan Ayşenin sesi gelir. Ömer telaşla hemen yatağa atlar ve Zehraya sarılır.
Zehra
Bana sarıldı. Ne yapıyor bu. Evet Ayşe.
İçeri girdi.
A: abii. Kusura bakmayın. Kapıyı çalmadan girdim. Affedersiniz. Zehraya bakmaya gelmiştim.
Zehra : yoo Ayşecim ne kusuru. Merak etme iyiyim.
A: oldu o zaman ben gideyim. İyi geceler
Ö: kusura bakma, Ayşe öyle girince.
Z: tamam sıklntı yok. Ben kalkıyım.
Ö: hayır. Yani uzan ben aşağıda olucam.
Z : tamam sen bilirsin.
Ömer
Salona geçtim. Kanepeye oturdum. Bugun olanlar gerçekten şok ediciydi. Ya ona bir şey olsaydı. Ben ne yapardım. Onsuz... Birine bu kadar kısa bir sürede bağlanacağım aklıma gelmezdi. Sanki onda bir şey var beni kendine çeken. Onun yanında tamamen başkayım. Acaba o ne hiss ediyordu.
Bugun bende çok yorulmuştum. Uykum vardı. Odaya çıktım. Uyumuştu. Şuna bak birde uykudan doydum diyor. Onun yattığı tarafın ve boş olan tarafın arasına bir kaç yastık koydum. Sonrada bende uzandım. Gözümün önündeydi. Sanki bir melek. Yüzünün her millisinde tutuklu kalıyordum. Aşık mı oldum? Galiba evet. Gözlerim kapanıyordu ve bende uyudum.

Sizce Alev bizim ikilinin arasından çekilir mi? 🤔
Ömer aşık olduğunun farkında peki Zehra? ❤
Gelecek bölümlerde Ömere çok güçlü bir rakip gelicek. 🖒🖒🖒
Okuduğunuz, oyladığınız ve yorumladığınız için teşekkur ederim.😍😘❤

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin