Arkadaşlar 10k olmuşuz. Her kese çok teşekkur ediyorum.
İyi okumalar.
Bolum şarkısı
Aşk izi.Ömer
Az daha kamyonla çarpıyordum. Son anda arabayı kenara sürdüm. Ani frenlediğim için ikimizde öne doğru çarptık. Dün denize düşerken incittiğim kolum şimdi daha çok acıyordu. Yanımda oturan Zehraya bakınca hareket etmediğini fark ettim. Korkuyla koluna dokundum.
Titreyen sesimle "iyi misin?" Diye sordum. Cevap gelmeyince daha fazla korktum. One eğilmiş bedenini kendime doğru çektim. Gözleriyle buluşduğumda korkudan renginin kaçtığını fark ettim.
Ö: tamam geçti. Hiç bir şey olmadı.
Z:bbbbben çoook korktum.
Ö:tamam hadi gel inelim.
Arabadan once ben indim ve kapıyı açıp elinden tutarak onu da indirdim. Kızarmış ve şişmiş gözlerinde hala korku vardı. Arabadan su alıp ona uzattım. Bir kaç yudum alıp arabaya yaslandı.
Z: sen iyi misin?
Ö:iyiyim bir şey yok.Zehra
Kolunu süreki tutuyordu. Kolunu zedeledi galiba. Arabaya binip eve geldik. Arabadan inince başım döndü ve arabanın kapısına tutundum.
Ö:ne oldu?
Z:biraz başım döndü.
Kolumdan tutarak beni kapıya kadar götürdü. Kapıyı anahtarla açıp sessizce odaya çıkacaktık ki Ayşe bizi gördü. Benim halimden ne kadar perişan olduğumuz anlaşılıyordu.
A:abi? Zehra? Ne oldu size?
Ömerıe bir birimize baktıktan sonra benim konuşanayacağımı anladı ki kendisi cevap verdi.
Ö:kuçuk bir kaza geçirdik,ama merak etme canım iyiyiz.
A:ya abi ne kazası? Zehra sen iyi misin?
Z:iyiyim Ayşe.
Ö:canım biz odaya çıkıyoruz biraz dinleniriz
A:tamam abicim.Ömer
Odaya ilk ben girdim ve kendimi koltuğa bıraktım. Az daha benim yüzümden kamyonun altında kalıyorduk. Ona bağırdığımı hatırlayınca kendime nefret ettim. Ben nasıl bağırdım ya ona. Odaya gelmeyince onu merak ettim. Odadan çıkıp banyonun kapısını tıklatacaktım ki içeriden gelen hıçkırak seslerini duydum. Ona bağırdığım için mi ağlıyor? Kapının kolunu tam açacaktım ki kendisi açıp çıktı. Gözleri kırmızıydı ve şişmişdi.
Ö:istersen aşağı inmeyelim buraya getirtirim yemeği
Z:ben istemiyorum. Sen ye.
Oldukça soğuk bir ses tonuyla cevap verdi. Odaya yavaş adımlarla geçip koltuğa oturdu. Bende odadan çıktım. Aşağı inmekten vazgeçip yanına geri dönünce ağlayarak kolyesini tuttuğunu gördüm. "Anne" diye içini çekti. Onun bu haline o kadar acıdım ki bugun olanları hepsi unuttum bir an. Yanına gidip sarılıp teselli etmek için can atıyordum. Beni görünce göz yaşlarını silip ayağa kalktı ve balkona çıktı. Elim belimde dolaşarak sürekli ona bakıyordum. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum. Yalan soylediğini yüzüne vurmalıyım,yoksa oylece bırakmalıyım mı? Odanın kapısı açılınca babamı gördüm.
Babam bir hışımla bana sarılıp her zamanki gibi iyice sıktı. Geri çekilince balkondan içeri giren Zehraya sarıldı. Zehra şaşırmış yüzüyle bana baktı.
Ahm: Allah sizi bize bağışladı. Ayşe anlattı kaza yapmışsınız. İyi misiniz oğlum? Zehra? kızım iyi misin?
Zehra babamın elini tutup insanın içini ısıtan gülüşuyle " Ahmet baba merak etmeyin. Kucuk bir kaza sadece. İyiyiz biz." Dedi. Babam bana bakınca bende Zehra gibi cevap verdim.Ahm: şukur ki iyisiniz. Siz dinlenin çocuklar yemeğinizi buraya gönderirim. Zehra sen kahvaltıda yapmadın di mi? Aaa unutmuşum sen arkadaşlarınla görüşecektin di mi?
Z:evet buluşacaktım da başka bir arkadaşımın sorunu çıktı onun yanına gittim.
Ahm:onemli bir şey değildir umarım?
Z:yok onemli bir şey değilDemek arkadaşlarıyla buluşmadığını kabul ediyor, belki Meteyle neden görüştüğünü kendisi anlatır. Bu ani bir mutlulukla ona taraf yürüdüm ve elini elime alıp yandığı yere baktım.
Ö:krem sürdün mu bugun?
Z:gerek yok.
Ö:nasıl gerek yok sürmelisin. Bir dakikaKomodinin üzerindeki kremi aldım ve eline uzandığımda aynı soğuk sesiyle " ben kendom sürerim " dedi. Ben özür dilemeliyim,mutlaka.
Elimdeki kremi alıp eline surdu. Eli acıdığı için yüzünü biraz buruşturdu bende dayanamayıp elini elime alıp ufledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...