20. bolum

1.3K 92 22
                                    

Zehra: sen kimsin?
Ö: anlamadım. Gel bir otur.
Z: ya siz kimsiniz?
Ö: benim Zehra. Ben Ömer. Senin koc...
Nihat gelir
N:Zehra? Canım uyandın.
Nihat Zehraya sım sıkı sarılır.
Zehra Nihatı iter: siz kimsiniz? Rahat bırakın beni.
N: Ömer? Ne oluyor?
Ö: Vallahi bilmiyorum. Zehranın yanına gidiyordum ki karşıma çıktı. Benide tanımadı.
N: tamam o zaman sen Zehrayı odasına götür, bende doktorla konuşup geliyim.
Ö:tamam.
N:.Zehra, canım sen Ömerle odana git ben gelicem şimdi.
Z: önce kim olduğunuzu söyler misiniz. Ben hiç bir şey hatırlamıyorum.
Ö:.ben senin kocanım. O da senin ab... yani ailedün biri. Gel odaya geçelim.
Z: şimdi sün benim kocamsın, öyle mi?
Ö: evet.
Z: ben evliyim demek ki.
Ömer Zehrayı odasına götürür. Zehra uzanır. Ömer de yanına oturur.
Ö:.seni o kadar çok özlemişim ki. Sesini, gözlerini...
Z: bana ne oldu? Neden hastahanedeyim.
Ö: şimdi bunları anlatmanın sırası deyil. Hadi sen şimdi dinlen. Ben gelicem yine.
Z: bir şey sora bilirmiyim?
Ö: tabii ne isterse.
Z: ben seni se...
İçeri hemşire girer.
H: beyefendi siz çıkın. Ben serum takacağım.
Ö: tamam.
Nihat
Doktorun yanına geldim. Kapıyı çalıp içeri girdim.
N: müsaitmisiniz?
D: evet buyrun Nihat bey.
N: Zehra uyandı amma bizi tanımadığını hiç bir şey hatırlamadığını söyledi.
D: uyanması çok iyi oldu. Hafıza kaybı olması normal. Bildiğiniz üzere kafasına ağır bir darbe aldı.
N: peki ne zaman hatırlar.
D: onu bilemeyiz. Belki yarın, 1 ay belkide daha fazla.
N: biz ne yapa biliriz onun için.
D: stresden, üzünteden uzak dursa iyi olur. Hem bugun taburcu ola bilir. Evde belki yakınlarını görürse hatırlar bir şeyler.
N: tamam o zaman ben çıkış işlemlerini hall edeyim. Sağ olun doktor bey.
Doktorum odasından çıkdım ve Zehranın odasına doğru yürüdüm. Ömer karşıma çıkdı.
Ö: ne oldu? Doktor ne dedi?
N: kafasına aldığı darbeden dolayı hafıza kaybı.
Ö: peki ne zaman hatırlar?
N: belli deyil. Bak Ömer stresden üzüntüden falan uzak olmalı.
Ö: Nihat bence Zehraya hiç sözleşme hakkında bahs etmeyelim.
N: nasıl yani, bilmeyecek mi sözleşmeli evli olduğunu?
Ö: sen demedin mi stresden uzak olmalı. Bende işte o yüzden anlatmayalım diyorum. Yani başqa bir şey için deyil. Ha birde senin onun abisi olduğunu ne yapacağız?
N: onu bana bırak. Ben hall edecem.
Ben gidip çıkış işlemlerini hall edeyim. Bugun taburcu olacak.
Ö: bizde hazırlanalım.
Ömer
Çok mutluydum, Zehra taburcu oluyor. Evimize geri döneceğiz. Anlaşmayı ona anlatmayacağım,en iyisi beni gerçek kocası olarak bilmesi. Belki ileride hatırlar, amma şimdilikde olsa ben onunla gerçek karı koca olmak istiyirum. Oğrenirse belki gider. Odaya girdim. Hemşirede çıktı.
Ö: serum bitsin, evimize gideceğiz.
Z: eve mi? Bugun?
Ö: evet bugun. Bir sorun mu var?
Z: biz aileden ayrı mı yaşıyoruz?
Ö: yok, konakta benim kardeşim Ayşenin ailesi, annem,kuzenim, Koray kücük kardeşim ve senin kardeşin Yasemin.
Z: benim kardeşim mi var?
Ö: evet. Her kes seni çok özledi.
Z: büyük ailen var
Ö:ailemiz
Ömer Zehranın elini eline alır ve elinden öper.
Ö: her şey daha iyi olucak. Güven bana.
Z: seni tanımama rağmen sana güveniyorum.
Ö: dolapta bir kaç giysi var, onları giyersin serum bitince sonra çıkıcağız.
Z:tamam.
Zehra
O adam çıktı. O adam benim kocam. Amma çok yakışıklı yaa. Hele o gözleri. Hiç bir şey hatırlamama rağmen, onun kahverenginin her tonuna sahip olan gözlerinde bana tanıdık gelen bir şey vardı. Nasıl tanıştık acaba? Nerede? Nasıl evlendik? En önemlisi biz birimizi severek evlendik mi?
Yorgundum sanki. Gözlerimi kapatıp uyudum. Uyandığımda o yanımdaydı.
Seruma baktım
Bitmişti.
Ö: uyandın mı? Ben hemşireyi çağırayım.
Hemşire geldi,serumu çıkarıp gitti.
Ö: ben çıkayım sen üstünü değiştir rahat.
Z: dolaptan alırmısın.
Ö: tabii. Buyur. Yardım edeyim mi?
Z:yok. Ben kendim hell ederim.
Ö: tamam o zaman ben çıkayım.
Üzerimi değiştirdim. Saçlarımı toplamak için kolumu kaldırdım. Amma çok acıdı. O an o içeri girdi.
Ömer
İçeri girdiğimde 'ah' diye içini çekti.
Ö: ne oldu? Bir yerin mi ağrıdı?
Z:saçlarımı toplayacaktım da kolumu kaldıramadım.
Ö:istersen ben toplaya bilirim.
Zehra hiç bir şey demeden elindeki tokayı bana uzattı.
Canını yakmadan toplamaya çalıştım. Saçlarına dokunmayı bile özlemişim. Saçını toplayıp karşısına geçtim.
Z: ne oldu neden güldün?
Ö: hiç öylesine. Seni çok özlemişim. İyi ki beni bırakıp gitmedin.
Daha fazla dayanamayıp Zehraya sarıldım. Ondan bir cevap alamadım. Amma sorun deyil. Sabırlı ol Ömer.
Kapının açılmasıyla Zehrayı bıraktım.
Zehra bana utanarak baktı. İçeri Nuhat girmişti. Galiba o da anlamamıştı benim yaptığım hareketi.
N: şey ben hazırsanız çıkalım diyecektim.
Ö: evet hazırız.
1 saate evdeydik. Kapıyı Ayşe açtı.
A: Zehracığım birtanem hoş geldin.
Zehra tanımadığından sadece tebessüm etdi Ayşe ona sarılırken.
Ö: Ayşeciğim Zehra hafızasını kaybetti. Hiç bir şey hatırlamıyor.
A: Zehracığım ben Ömerin kardeşiyim, yanu görümcenin. Geçin içeri. Anneeeee, abimler geldi.
M: hoş grldiniz çocuklar,.çom geçmiş olsun kızım.
Zehraya sarılır. Yasemin koşa koşa geldi ve Zehraya sarıldı. Zehra biraz bekledikten sonra Yasemine sarıldı.
Y:canım ablacığım benim. Seni çok özledim. Beni bırakıp gitmeyeceğini biliyordum.
Ö: Yasemincim ablan çok yoruldu ben onu odasına çıkarayım. Akşam yemekte görüşürüz.
K:amma ben sarılmadım, Zehra yengeme.
Korayda sarıldı Zehraya. Zehra garibim hiç kimseyi tanımadığından her defasında bana bakıyordu. Elinden tutdum ve odaya çıktık.
Zehra
Odanın kapısını açıp içeri geçmemi işaret etti. Oda çok buyukdu. Solda büyük bir yatak. Sağda komodin vardı. Karşıda bir koltuk. Odanın balkona çıkışı da vardı. Bilmiyorum neden amma içimden bir sese inanarak balkona çıktım. Çok tanıdık. Nereden hatırlıyorum. Aklıma bur melidi geliyordu sürekli. Başım döndü. Arkaya doğru yürüdüm ve ona çarptım
Ö.:iyi misin? Başın mı döndü?
Z: evet biraz döndü.
Ö: gel uzan biraz. Yoruldun tabii.
İçeei geçtik. Yatağı açtı. Yastıklaeı düzeltip beni çağırdı. Yatağa uzandım. Üzerimi örttü ve alnımdan öpüp çıktı
Ömer
Ona gerçek kocası gibi davranmakdan  güzel bir şey olamazdı benim için. Belkide hiç bir şeyi hatırlamaması benim için iyi olur.  Bende yorgundum. Biraz da ağrım vardı. Duş almak için banyoya girdim. Duşdan çıkıp üstümü giyip odaya geçtim. Zehra daha uyanmamıştı. Saate baktım. 17 00. Akşam yemeyine daha var. Bende en iyisi uzanıyım biraz. Zehranın yanına uzandım. Yüzüne düşen saçı arkaya attım. Benim dokunmaya kıyamadığım kadına o şerefsiz zülm ediyormuş. Gözümün önüne o herifin onu tekmelediği geldi. Hepsi benim yüzümdendi. Bunu asla unutmayacağım. Belki  haflza kaybı olmasaydı, benden nefret edecekti. Bunu düşünmek bile istemiyorum. Zehranın elini elime aldım. Bilekleri ip inceydi. Kim bilir belki yemek de vermiyormuş kıza. Elini kalbimin üzerine koyarak bende uyudum.
Nihat
Konaktaki her kese Zehranın hafıza kaybı yaşadığını söyledim. Her kes çok üzülmüşdü.
A: abim her şeyi ona hatırlatır. Bence Zehra abimi,yani kocasını,en büyük aşkını az bir sürede hatırlar.
Y:en önemlisi iyileşmesi. Benim ablam güclüdür. Bununda üstesinden gelir İn saa Allah.
M:çocuklar, biriniz Ömerleri yemeğe çağırın.
N:tamam siz masaya geçin ben çağırırım.
Yukarı çıktım. Yatak odasının kapısını  çaldım. Ses gelmedi. Aklıma kötü bir şey getirmek istemiyorum da... neden ses gelmiyor.
N: ömer bak giriyorum. Günah benden gitti.
Odaya girdim. Gördüklerim karşısında ne yapacağımı, ne düşüneceğimi bilmiyordum. Zehranın eli Ömerin göğsündeydi. Ömerde Zehraya sarılmışdı. Yoksa kardeşime aşık mı oldu? Peki Zehra? Daha fazla odada duramazdım. Aşağı indim.
Ay: Nihat,Zehrayla Abim neden gelmedi?
N: canım uyuyorlardı. Kıyamadım uyandırmaya. Zaten çok yorgunlar. Dinlensinler biraz.
Ay:iyi düşünmüşsün hayatım.
Zehra
Gözlerimi açtım. Bu koku. Çok tanıdık bir koku. Ömer? Bana sarılmıştı. Bende ona. Kolumu çekmeye çalıştım,amma elimi tutmuşdu. Biraz çekiştirincr uyandı. Bana şefkat dolu bir bakış attı. Cevap olarak sadece tebessüm etdim.
Ö: nasıl uyudun? Ağrın var mı?
Z:yok. Yani biraz amma korkma,önemli deyil.
Ö:ben çok acıktım,sen?
Z:bende açım biraz.
Ö:tamam sen kalkma. Ben mutfakta bir şeyler hazırlarım.
Z:bende yardım edeyim
Ö:sen dinlenmelisin.
Z:bana ne oldu ki hafızamı kaybettim.
Ö:ben mutfağa gideyim.
Ömer
Sorusundan kaçıyordum. Ne cevap verecektim ki? En iyisi bir yalan buıana kadar geçiştirmek.
Mutfağa indim. Saat geç olmuşdu. Zehra için çorba yapacaktım. Merci çorbası için gereken malzemeleri çıkardım.
Zehra
Yarım saat geçmişti. Nerden kaldı bu adam. Susamıştım. Etrafa baktım,odada su yoktu. Mutgağa indim. Buradaydı. Kapının kenarında durup onu izliyordum. Belli ki beni çok seviyor. Ne kadar da düşünceli bir eş.  Yanına yaklaştığım zaman o da döndü. Beni gördüğüne şaşırmıştı.
Z:kolay gelsin.
Ö:sen neden kalktın ki?
Z:susadım. Su almaya geldim.
Ö:tamam geç otur ben veriyim. Yemekte zaten birazdan hazır olur.
Z:tesekkur ederim.
Ömer çorbayı servis yapar.
Z: çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
Ö:afiyet olsun. Doydun mu!
Z:evet doydum. Kalkalım artık.
Ö:tamam ama ben kalkacağım sadece,sen deyil
Z:anlamadım.
Ömer müzipçe güler:şimdi anlarsın.
Zehrayı kucağına alır.
Z: yaa ne yapıyorsun. Biri görücek. Bırak.
Ö:ne olucak ki görseler. Evli deyilmiyiz biz?
Z:tamam daa..neyse hadi çabuk ol o zaman
Ömer Zehra kucağında odaya girer,.Zehrayı yatağa bırakır.
Ö:yolculuk nasıl geçti hanımefendi.
Z:yani...
Ö:yani mi?
Z:tamam tamam iyiydi işte
Ömer
Zehranın yanına uzandım. Zehranın gözlerinin içine bakdım. O da gözlerini bana çevirdi.
Z:biz seninle severek mi evlendik?
Ö:yani... aslında biz seninle... evet severek. Sana ilk gördüğüm anda aşık olmuşdum.
Z:peki ne zamandır evliyiz?
Ö: dur bir hesaplıyim. Bir,iki... 5 hafta
Z: 5 hafta mı? Yani daha yeni evli sayılırız.
Ö:evet öyle
Z:nerede tanıştık?
Ö:iş yerinden.
Z:benim işim mi var?
Ö:vardı,şimdi yok.
Z:bana anlatırmısın nasıl tanıştığımızı?
Ö: hayatım,bende yorgunum sende. Uyuyalım,ben sana sonra detaylı br şekilde anlatırım. Olur mu,
Z:tamam. İyi geceler.
Ömer
Uyanmıştım. Zehraya baktım yoktu. Yerimden fırladım. Nerede? Odadan çıkıp banyoya girdim. Kapıya çaldım. Ses gelmedi. Tam kapıyı açacakken, Zehra üzerinde bornozla çıktı. Onu öyle görünce biraz kızardım galiba. Yanaklarım yanıyordu.
Z:günaydın. Daha erken neden kalktın?
Ö: bbben şey... yani... seni... günaydın.
Z:sen kızardın mı?
Ö:yoo nerden çıktı şimdi bu?
Z:ben üstümü giyiniyim.
Ö:evet iyi olur.
O neydi şimdi bee. Offff. Bana da bir soğuk duş iyi gelir. Duşdan sonra sakallarımı temizledim. Fazlasıyla uzanmıştılar. Saçımı tarayıp biraz parfüm sıkıp giysi odasına geçtim. Üzerimi değiştirip odaya girdim. Zehra aynanın karşısında saçlarını tarıyordu. Koltuğa oturdum. Zehra yanıma geldi ve beni yanağımdan öpdü. Ben şok bdn iptal...
Z: sakkalsız da çok yakışıklı oluyorsun
Ö:öyle mi? Beğendin mi?
Z:hıhı
Ö:aşağı inelim. Kahvaltıya bizi bekliyordurlar.
Z:tamam.
Odadan çıktık. Telefonumu unutmuşduk içeride.
Z:ne oldu?
Ö:telefonumu alıp gelicem.
Odaya girdim. Telefonum çalıyordu.
Ö:alo? Kimsiniz?

Ne demek oluyor şimdi bu? Yine mi?



Değerli okuyucularım,kusura bakmayın bu bolum biraz geç geldi ve farkındayım biraz kısa oldu. Yeni bolum en kısa zamanda. Yorum ve oylarınız için teşekkur ederim.
Bende sorayım haydi, istediğiniz bir sahne var mı. Yani dizide görmek isteyipte göremediğiniz sahne.
😍😍😍😍😘😘😘😊😚

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin