Arkadaşlar buyrun yeni bölüm. Yarın paylaşacağım dedim,amma dayanamadım. Umarım beğenirsiniz.😍😍😊
Zehra
Fotoğraf göndermişdiler. Alevle o sarıldığı anda çekilmiş. Neden bana gönderdiler ki? Mantıklı düşünürsek bunu bizim evlenmemizi istemeyen insan göndermiş. Alev ola bilir mi? Kınaya da gelmemişti. Benimle çok soğuk davranmıştı. Peki o neden ona sarılmış ki? Eger seviyorsa onunla evlenirdi,benimle değil. Amma bu benim umrumda olmadığı için hiç bir problem yok. Gerçekten bir birilerini seviyorlar mı ki?Telefonu baş ucuna koydum ve gözlerimi kapattım.
Ömer
Eve geldiğimden beri gözüm bileklikdeydi. Bunu asla kolumdan çıkarmayacağım. Odama çıkıp pijamalarımı giydim. Yarın düğünümüz var. Ben çok heyecanlıydım. Sanki gerçekten evleniyormuşum gibi. Kendine gel Ömer. Bu sadece bir oyun. Kendini kaptırma. Benim için en önemlisi babamın mutluluğu.
Zehra
Sabah uyandığımda saat 8 di. Dünde bu saatte uyansan ne olurdu ki sanki. Ne olurdu canım,tabii ki gecikmezdin. Kendime söylenerek banyoya girdim. Duş aldım. Saat 11 de kuafore gidecektik kızlarla. Aşağı indim. Babam salondaydı.
Z:günaydın babacım.
Sal:günaydın kızım.
Babamın yanına gidip ona sarıldım. Morali yoktu.
Z:babacım neyin var?
Sal:hiç bir şey kızım.
Z:babàaa benden de mi?
Sal:sen şimdi evleniyorsun ve biz yine senden ayrı kalacağız. Yine seni özleyeceğiz.
Babam bunları söylerken benim gözüm doluyordu.
Z:babam, neden ayrı kalacağız ki,uzakta olmayacağım ki, ne zaman istesek görüşeceğiz.
Sal:ben senden ayrı kaldığım her dakika özlüyorum kızım.
Gözlerimden akan göz yaşlarımı silip alnımdan öptü.
Sal:ben bunları ağlaman için söylemedim ki. Ağlama güzel kızım. Bak akşama plan yaptım.
Z:ne planıymış o?
Sal:akşama bizimkilerin maçı var ya
Z:ha evet. Malesef ki bakamayacağım maç.
Sal:ben sana orada telefon veririm bakarsın gizli gizli. Amma aramızda.
Gülerek "tamam" dedim.
Sal:hadi gel kahvaltı yapalım.
Babamın kolunun altına gurerek mutfağa geldik.
Secim: bugun kahvaltını ben hazırladım. Fatmanın köyde işi varmış dün izin istedi,bende verdim
Sal:iyi yapmışsın. Önemli bir şey değildir umarım.
Sev:bende bilmiyorum. Hadi siz masaya geçin bende ekmekleri getiriyorum. Kızım Koray kalktı mı?.
Z:galiba kalkmadı. Ben bir gidip uyandırayım.
Mutfağa gözlerini ovarak Koray girdi.
Kor: sen hiç yorma kendini ablacım,kalktım ben.
Kahvaltıdan sonra kızları arayıp kuafore geçeceğimi söyledim.
Ömer
Babamın sesiyle uyandım.
Ahm: damat bey uyansanız diyorum.
Gece geç uyuduğumdan gözlerimi açamıyordum.
Ahm:Asyacım hadi iş sende.
Birinin saçlarımla oynamasıyla gözlerimi açtım. Asyaydı.
Ö:cimcime gel sen buraya gel.
Asyanı kucağıma alıp gıdıklamaya başladım. Gülüşü odamın sessizliğini bozmuştu.
Asya:ya dede dayıma söylesene yapmasın
Ahm:bırak torunumu. Gel canım dedesinin birtanesi.
Babam Asyanı kucağına aldı.
Ahm:hadi kalk, önce kahvaltı yapalım daha sonra sana damat traşı yapacam.
Ö:tamam kalkıyorum.
Kahvaltı yaptıktan sonra babamla benim odama geçtik. Ökkeş abi traş için her şeyi hazırlamıştı. Babam beni aynanın karşısına oturttu ve işe koyuldu. Her dokunuşunu dikkatli etmeye çalışıyordu.
Ahm: biliyor musun deden de bana damat traşı yapmıştı. Çok yetenekliydi bu konuda. O zamanlar aklıma gelmezdi ki bir gun bende oğluma damat traşı yapacağım. Nasıl beğendin mi?
Ö:sen yaparsında ben beğenmez miyim baba. Ellerine sağlık.
Banyoya geçip köpüyu yıkadım ve odaya geri döndüm.
Ahm:gel buraya.
Babamın yanına geldiğimde elinde bir kutu gördüm. Açıp bana görsetdi. Kızıl renginde kol düğmeleri.
Ahm:bu benim sana düğün hediyem. Bugun bunu takarsın.
Babama sarılarak teşekkur ettim.
Ö:bu çok güzel.
Ahm:senin oğlun evlendiğinde ona da sen hediye edersin
Oğluna dediğinde içim sızladı. Ah baba 1 yıl sonra sen gideceksin. Ben de hiç evlenmeyeceğim. Hiç bir zaman oğlum olmayacak. Oğlum...
Ahm:hadi ben çıkıyorum. Sende damatlığını giy.
Telefonuma gelen tebrik mesajlarından sıkılmıştım. Nereden öğrendiler ki? Ben her şeyi gizli yapmaya çalışırken her kes öğrenmiş.
Zehra
Kuafore geldiğimde bizim kızlar artık hazırlanmaya başlamıştılar. Hepsi bugun kırmızı giyecektiler. Benim gelinliğimi de buraya getirmiştiler. Beni de saçımı yapmak için aldılar. Hafif dalgalar yaptılar. Daha sonra makyajıma geçtiler, gözlerimi daha belirgin bir şekilde görseten makyaj yaptılar. Kızların yardımıyla gelinliği arabaya götürdük. Evde giyecektim. Eve geldik. Benim odama çıktık. Gelinliği giyip aynanın karşısına geçtim. Gelinlik çok güzeldi. Hayallerindeki Meteyle olan düğünümde de bunun gibi bir şeyler düşünuyordum. Amma kadere bak ki başkasıyla yalandan evleniyorum. Odaya kızlar girdiğinde hepsi hayran olduklarını bildirdiler.
Ömer
Zehranı evinden almak için yola koyulduk. Benim arabamı benden habersiz Nihat süsletmişti. Amma evi daha süslememiştiler. Babama sorduğumda birazdan gelirler dedi.
Arabaya binip yola koyulduk. Onların evinin önüne geldiğimizde hiç beklemediğim bir anda davul zurna sesleri başladı. Dönüp babama baktığımda müzipçe güldü. Babamın işi.
Zehra
Aniden gelen davul zurna sesiyle korktum.
Z:bu ne böyle.
Ebru:seninki geldi.şimdi seni evden alacaklar. Gel aşağı inelim.
Kızlar arkadan benim gelinliğimin kuyruğunu tutarak aşağı indiler. Merdivenin sonunda elinde kırmızı kurdeleyle Koray durmuştu. Onu belime bağlayacaktı. Yanına geldiğimde bana sımsıkı sarıldı.
Koray: ablam canım benim.
Ağlayarak bit kez daha sarıldım ona.
Koray ağlamamak için kendini çok zor tutuyordu. Gözlerime bakarak ve dua ederek kirdeleyi belime iki kez doladı,üçüncüde bağlayıp kendine doğru çekti beni. Ağladığını biliyordum. Elimi boynuna dolayıp saçını okşadım.
Z:tàmam ablasının birtanesi ağlama. Bak makyajım akıyor. Senin yüzünden çirkinleşiyorum. Hem aslanlar hiç ağlar mı?
Koray:her zaman ki performansındasın ablacım.
Ömer
Eve babam,annem, Ayşe ve ben girdik. İçeri girdiğimizde gördüğümüz manzara hepimizi duygulandırmıştı. Zehra Korayla sarılmış ağlıyordu. Bir birilerini teselli ediyordular.
Zehra
Koraydan sonunda ayrıla bildiğimde karşımda onu gördüm. Çok yakışıklı olmuşdu. Her zaman yakışıklıydı da,bu damatlık daha da belirtmiş yakışıklılığını. Bir birimizi baştan ayağa süzerken hiç kimseyi fark edemiyordum. Bana bir adım atıp yüzümü ellerinin arasına aldı. Bu hareketi beklemediğim için biraz şaşırdım.
Ömer
O güzel yüzünü avcumun arasına aldım. Gözlerinde kaybolduğum korkak kız...Her dokunuşuma karşılık titriyordu. Sadece alnından öpüp geri çekildim.
Zehra
Ne oluyor bana? Neden titriyorum? Kendine gel Zehra. Sadece oyundan. Rol yapıyor.
Şimdi en can alıcı ana geldim. Gözü sulu sulu karşıma gelen babam... En çok onu sevdiğim için bu hayatta en zoru da bu olacaktı. O da aynen Ömer gibi yüzümü o sıcak ellerinin arasına aldı ve alnını alnıma dayadı. Gözlerimizden dökülen yaşlar...
Hiç ayrılmasak babam,ben hep senin küçük kızın kalsam,hep yanında kalsam.Seni ne kadar çok seversem
o kadar çok olsun ömründen geçen yıllar…
Baba!
Babam, ağabeyim, kardeşim, arkadaşım!
Ne zulüm, ne ölüm, ne korku
başımı eğemez!
Yalnız senin elini öpmek için eğilir benim başım.
Babaların ağlaması işte o
Babaların ağlaması öyle zor ki...
Babam yanaklarımdan öpüp kulağıma unutamayacağım sözleri söyledi.
Sal:gittiğin yerde sadece Zehra ol. Eşinin annesini babasını,anne baba bil. Allah gönlünüze göre versin. ALLAH hayırlı evlatlar versin. Bize nasılsan onlara da oyle olacaksın. Sakın hatada kusur etmeyesin. Çok mutlu ol. Sen en iyilere layıksın. Seni çok seviyorum kızım.
Babam bunları söylerken yanağımı okşuyordu, gözlerimin içine bakıyordu. Ah babam bir yıl sonra hangi yüzle geri döneceğim ben. Amma her şey senin için,canımın içi...
Babamın elini öpüp anneme geçtim. O da duygulanmışdı. Onu da öpüp diğer aileme,yeni aileme geçtim. Ahmet babamın elini öptüm o da bana sarılıp " ailemize hoş geldin kızım" dedi. Müzeyyen hanım da sarıldı bana. Gözümden akan göz yaşını silip gülümsedi.
Ömer
Bu nasıl bir şey? Babalar her zaman başka olur. Onlara hep bir başka bağlı oluruz. Ağladıklarında içimiz gider. Onlar hep bizim kahramanlarımız olur. Benim babam-benim kahramanım.
Zehra
Evden çıkmalıydım artık. Onun koluna girip gözlerine baktım. Gözleri dolmuştu.
Ömer
Güven veren,içimi ısıtan gülümsemesiyle beni hayran bırakıyordu. Karşılık olarak güldüm ve evden çıktık. Davullar zurnalar çalıyordu. Biz arabaya bindik. Arka koltuğa geçtik. Şofor kullanacaktı arabayı.
Zehra
Arabada akan göz yaşlarımı elimle siliyordum ki, o cebinden mendil çıkarttı. Yüzümü bir eliyle tutup diğer eliyle gözlerimi silmeye başladı. Gözündeki şefkat merhamet beni rahatlatıyordu. Biraz uzun sürdü galiba bu bakışma. Elinden mendili aldım ve teşekkur ettim.
Ömer
Şofor başka yere götürüyordu bizi.
Ö: yalnış yoldan gidiyoruz.
Ş:Ahmet bey adresi verdi. Birazdan orada oluruz Ömer bey.
10 dakikaya bir yere geldik. Arabadan önce kendim indim daha sonra ona inmesine yardım ettim. Girecekte Salim babamla benim babam durmuştular.
Sal:geldiniz sonunda. Hadi gelin her kes sizi bekliyor gençler.
Ö:baba hani biz evde yapacaktık düğünü.
Ahm:hep siz gençler mi yapacaksınız sürpriz,biz de dünürümle yapalım dedik. Hadi gelin.
Zehrayla birlikte salona girdik. Alkışlar eşliğinde salonun ortasına geldik. Kenarda oturan orkestra ekibi şarkıya giriş yaptılar. Dans etmeliydik.
Zehra
Pozisyonu alıp dansa başladık. Şarkının sözleri çok güzeldi.
Bak yıldızlar altında gözlerimin içine
Duy rüzgarların bize anlattığı birşey varBir fısıltı gibi bazen o en büyük çığlıklar
Bilmezler mi gelir geçer en büyük fırtınalarBiz aşkı meleklerden çaldık
Birbirimize sımsıkı bağlandıkAlnını alnıma dayadığında bir heyecan bastı beni. Bu ne duygusu boyle? Sanki onu tanıyormuşum kaç yıldır, çok yakınız bir birimize. Hiç kimsede göremediğim özellik. Şarkının bitmesini fark etmemişiz ki hala dans ediyorduk. Alkışlarla bu dünyaya geri döndük.
Ömer
Ben az önce neredeydim boyle. Galiba çocukluğumda...
Zehra
Bizim için ayrılan masaya geçtik. Nikah şahidi olarak ben Eceyi,o da Merti seçmişti. Nikah memuru sağ tarafımızda oturdu
N. M: BİRBİRİZİNLE EVLENMEK İSTEDİĞİNİZİ BİZE YAZILI OLARAK BİLDİRDİNİZ. YAPTIĞIM ARAŞTIRMA SONUNDA EVLENMENİZE ENGEL BİR DURUMUN BULUNMADIĞI TARAFIMDAN TESPİT EDİLMİŞ OLUP ŞİMDİ BİR KEZ DAHA MİSAFİRLER VE ŞAHİTLER HUZURUNDA SÖZLÜ OLARAK EVLENMEK İSTEDİĞİNİZİ BEYAN EDERSENİZ EVLENME AKDİNİZİ GERÇEKLEŞTİRECEĞİM.SİZ SAYIN ZEHRA KAYA YANINIZDA OTURAN NİŞANLINIZ SAYIN ÖMER KERVANCIOĞLU BEYİ HİÇ KİMSENİN ETKİSİ VE BASKISI OLMAKSIZIN ÖZGÜR İRADENİZLE EŞ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?
biraz düşündükten sonra EVET dedim.
Alkışlar yükseldi.SİZ SAYIN ÖMER KERVANCIOĞLU YANINIZDA OTURAN NİŞANLINIZ ZEHRA KAYA HANIMI HİÇ KİMSENİN ETKİSİ VE BASKISI OLMAKSIZIN ÖZGÜR İRADENİZLE KENDİNİZE EŞ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?
- EVETŞAHİTLER OLARAK SİZLERDE DUYDUNUZ BİRBİRLERİNİ EŞ OLARAK KABUL ETTİLER. SİZLERDE ŞAHİTLİK EDERMİSİNİZ?
- EVET
BENDE MEDENİ YASANIN VE BELEDİYE BAŞKANIMIN BANA VERMİŞ OLDUĞU YETKİ İLE SİZLERİ EŞ OLARAK İLAN EDİYORUM.
İmza attıktan sonra onun ayağına basdım. Yüzünü buruşturarak bana bakınca "adetde böyle" dedim ve güldüm.
Her kes dans ediyor ve eğleniyordular. Bizim kızlar hepsi kırmızı elbisede flashmop hazırlamışdılar. Benide aralarına alarak oynadılar. Daha önceleri bizim dans grubumuz olduğundan onlara ayak uydura biliyordum.
Ömer
Onu izlerken buyuk bir keyif alıyordum. Her haraketi nazik ve inceydi. Dansı bitirip yanıma geldi vd oturdu. Bende o sırada sabahtan düşündüğümü uygulamak için telefonumu elime aldım.
Zehra
Birden aklıma maç geldi. Babamda unuttu galiba. Offff. Kulağıma gelen sesle ona baktım. Masanın altında elinde telefon maç izliyordu.
Z:amma bensiz olur mu hiç arkadaşım. Bende izleyeceğim.
Ömer
Şaka gibi ya. Evlendiğim kadın bana arkadaşım diyor.
Ö:tamam Arkadaşım. Biraz yakın dur.
İkimizde hevesle maçı izliyorduk. Her kaçırılan pozisyonda yerimizden kalkıyorduk. Şuphe çekmemek için arada sohbet ediyormuşuz gibi yapıyorduk. Gol attığımızda sevinçten bana sarıldı. Fırsattan değerlenip bende beline sarıldım. Bir birimizden ayrıldığımızda kıp kırmızı olmuşdu. Maçı izlemeye devam ediyorduk ki benim universite arkadaşlarım beni halaya kaldırdılar. Kalkarken " sen merak etme,ben sana gol atınca haber vereceğim" dedi. Tam benim kafada kız...
Zehra
Arkadaşlarıyıa halay çekerken gözü hep bendeydi. Ben de ona bakıyordum ki birden telefondan gelen GOOOOOL sesiyle kalktım ve elimle 2- 0 görsetdim. Sevincinden halaydan ayrıldı ve ortaya girdi. Her kes onun etrafında dönerken o kendin geşmiş gibi oynuyordu. Onu boyle izlemek keyif veriyordu. Yanıma Leylayla Ayşe gelip kaldırdılar.
L: hadi git kocanla halay çek. Hadi bak yalnız kalmış.
Kolumdan çekiştirerek onun yanına getirdiler. Elimden tutup havaya kaldırdı. Golun sevinci hala yaşıyor.
Ömer
Zehranın elimden tutup oynuyordum. Şu an sadece gerçek düğünümmüş gibi düşünmek istiyordum. O çok mutlu,ailemiz mutlu. Birden Zehranın gözü doldu. Eli boşaldı. Ne olduğunu anlamak için onun baktığı tarafa baktım. Karşımdaki insanı görünce dişlerimi sıkdım.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💛❤❤💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...