Keyifli okumalar canım okuyucularım😘😘😘
Ömer
Zehranın yanında duran adamın Mete olduğunu görünce yumruğumu sıktım. Zehra bir şey anlamasın diye kendimi ele alıp yanlarına geldim.
Ö: Mete ?
M:ooo Ömer kardeşim de geldi.
Ö:içeri geçelim.
Net bir şekilde ifade edip önden yürüdüm. Arkadan ikisinin yan yana yürümesi beni oldukça rahatsız ediyordu. İki adım arkaya atarak Zehranın elinden tuttum.
Zehra
ilk once elime sonra ona baktım. Metenin yanında yapmasa olmazdı yani. Eve girince hemen elimi çektim. Salona geçince babamı,annemi ve Korayı gördüm. Bahçede çok oyalandığım için geldiklerinden haberim yoktu. İlk once en çok ozlediğim babama sarıldım.
Z:hoş geldiniz babacım. Bana neden haber vermediniz?
Sevim:kızım sürpriz yapmak istedik sana.
Koray:ya abla Fransadayken bile bu kadar ozlememiştim seni. Gel bir sarılayım.
Koray sarıldıktan sonra koltuğa geçip oturdum.
Salim:Mete oğlum sende donmüşsün
Mete:evet Salim amca. Burada iş buldum.
Salim:hayırlı olsun oğlum
Ahmet:ya Mete sen neden oyle apar topar gittin ki Fransaya,senin zaten burada babanın yanında hazır işin vardı
Ömer
Kazadan bizimkilerin haberi yoktu. Onlara neden gittiğini o zamanlar bilmiyorum diyerek cevaplamıştım.
Mete : Ahmet amca oyle ani bir karar oldu. Orada işimin ustası oldum.
Ahmet: iddialısın demek ki?
Mete:yok efendim Estagfurullah ben sadece işimi daha iyi oğrenmek için oraya gittim.
Yalancı! İşmiş. Kaza yaptığını soyler mi hiç.Her kes Ayşenin haber vermesi uzere bahçedeki masaya geçtik.Ben Zehranın yanındaki sandalyeye geçtim. Sağ tarafına iyi ki Koray zamanında geldi ve oturdu. Yoksa Mete oturacaktı.
Ahmet:ne güzel oldu boyle butun aile birlikteyiz di mi dünürüm
Salim:evet Ahmet eski günlerde ki gibi.
Ahmet:evet İn saa Allah en kısa zamanda da torunlarımız aramıza katılır
İkimizde öksürdük ve aynı anda su içtik. Bizim bu halimize her kes gülerken biz bir birimize tedirginlikle baktık.
Sal: bu yemeği bir kutlama yemeği gibi de saya bilirsiniz
Her kes soru sorarcasına bakarken babam Kaya holdingle ortak olduğunu açıkladı.
Ayşe:hayırlı olsun.
Salim:sağ ol Ayşe kızım.
Yemekten sonra buyukler bir koşeye çekildiler ve sohbet etmeye devam ettiler. Zehra Demirle bahçede dolaşırken ben hem onları hemde Meteyi izliyordum. Leyla yanıma oturup elimi tuttu.
L:Ömer sen iyi misin?
Ö:iyiyim canım. Yok bir şey
L:biraz gerginsin galiba. Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?Her şeyi içime atıyordum. Hiç kimseye anlaşmalı evlilik yaptığımı soylemiyordum, neler hiss etdiğimi hiç kimse bilmiyordu. Her kes beni aşkını bulmuş Ömer Kervancıoğlu bilirken,ben sadece dertlerini bulmuş bir Ömer Kervancıoğluydum.
Ö:yok canım her şey yolunda. Sen nasılsın yeğenim nasıl? Demir dün halsiz olduğunu soylemişti.
L:iyiyiz dayısı. Ha dün biraz yoruldum galiba. Ama şimdi iyiyim. Ben Demiri de çağırayım bura gelsin.
Ö:Zehra da gelsin. Yani sohbet ederizLeyla kalkıp arka bahçeye geçerken ben Metenin burada olmadığını fark ettim. Yine ne karışıtırıyorsun sen?
Etrafa bakınarak konağın ön girişine geldim. Zehrayla karşı karşıya durmuştular. Zehra gülerek onu dinliyordu. Acaba Zehra onu seviyor mu? Mete onu sevdiğini soyledi. Şu an bunu düşünmek beni niye boyle tuhaf hiss etdirdi. Yanlarına gitsem ne diyecektim ki? Cesaretimi toplayıp öne çıktım,ama gördüğümle durdum. Mete Zehraya sarıldı o da ona karşılık verdi. Yutkunarak ağaca tutundum. Daha fazla durmadan arkamı dönüp gittim.Zehra
Demirle bahçede sohbet ederken Mete geldi. Demirin o sıra telefonu çaldı. Yanımızda ayrıldığında Mete "biraz yürüyelim mi" dedi. İlk başta itiraz etmek istesem de "olur" dedim. Yürüyerek konağın önüne geldik.
M:hatırlıyor musun seninle o fransız züppeyi dovdüğümüzü?
O anı hatırlayarak güldüm
Z:unutmak mumkun mu?
M:adam aptalın teki ya bir de sana asılıyor
Z:ama ne güzel cevabını verdik. Sen olmasaydın ben ne yapardım orada
M:asıl sen olmasaydın ben orada bir dakika bile durmazdım.
Z:Muge seni terk mi etti?
M:evet.
Bana sarıldı aniden. Onu teselli etmek için bende ona sarıldım. Şu an bizi hiç kimse görmüyordur umarım. Kendimi geri çektim.
Z:çok üzüldüm.
M:üzülme, iyi ki gerçek yüzünü evlenmeden önce gördüm.
Z:doğru soyluyorsun.
M:Zehra sen Ömerle severek mi evlendin?
Sözleşmeyi anlatamazdım, hiç kimse bilmemeli. Bir yıldan sonra her kesin hayatından sessiz bir şekilde çekilip gideceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...