Wattpadde 5 aydan fazladır ki kitap yazıyorum. 6 aya çok az kaldı.
Bu arada 35K için teşekkur ederim😘Burada tanıdığım insanları yüz yüze görmedim,konuşmadım ama hepsini o kadar çok sevdim ki. Burada çok güzel arkadaşlıklar edindim. Hepinizi çok seviyorum. Eğer bir gün yolda falan sizleri görsem inanın ki ilk yapacağım şey kocaman sarılmak olurdu😍😍😍
İyi ki varsınız canlarım❤❤❤hep desteklediğiniz için sonsuz teşekkur ediyorum.
Bunu bir ayrılık mesajı olarak görmeyin😉hiç bırakır gidermiyim sizi. Daha ne bölümler yazacağım😁
Bunu da sadece içimde geldiği için yazdım,sevgimi biriktirdim birikturdim ve şimde de buraya döktüm içimdeki sevgiyi.Neyse geçelim bölüme😄😄😄
Canlarım benim😍😍😍bu bölümü uzun yazdım. İn saa Allah beğenirsiniz❤
İyi okumalar❤❤❤Zehra
Evde her kes koşuşturmacadaydı. Ben odaya geçip üzerimi değiştirmeden önce,Asyanı giydirdim,saçlarını topladım. Odaya geldiğimde Ömer pencerenin önündeydi. Dün seçtiğim smokini giymişti.
"Sevgilim"
Arkasını döndüğünde bu adama bir kez daha aşık olmuştum. Çok yakışıklıydı her zamanki gibi. Yanına gelerek yanağından kocaman öptüm.
"Yakışıklı kocam benim"
"Sen daha hazırlanmadın mı?"
"Asyayla ilgileniyordum,birazdan hazırlanırım."Giysi odasına geçtim ve elbisemi giydim. (Zehranın elbisesi)
Saçlarımı ve makiyajımı geçip odada yaptım. Tam hazırlandığımda içeri Ömer girdi.
"Çok çok güzel olmuşsun sevgilim."
Saat 3de moda evine gelmiştik. Şehirin merkezinde büyük bir butik gibiydi. Adını "su damlası........" koymuşdular. Cevriye hanımnın işi kesin. Onlara bu isim için teşekkur edip sarıldım. İçeri geçtiğimizde hayran olmuştum mekana. Her tarafda pembe renkte balonlar vardı,masalar pembe kurdeleyle süslenmişti. Misafirleri saat 4e çağırmıştık. Ayşeyle Cevriye hanım her şeyi kontrol ediyordular,bir aksilik çıkmasından korkuyordular. Aileden her kes buradaydı,Nihat haric. Nihatı zaten son günlerde çok az görüyordum,Ayşe de bu durumdan çok şikayet ediyordu. Şimdi de elinde telefon masaların üzerindeki çiçekleri düzeltetek onunla konuşuyordu. Telefonu kapatıp yanıma geldi.
"Biraz geç gelecek. Anlamıyorum ya benim yanımda olması gerekirken, o gitmiş işiyle uğraşıyor."
"Ayşecim,önemli işi varmış belki. Sen düşünme bunları,bak misafirlerimiz geliyor."Ayşeyle birlikte misafirleri karşıladık. Cevriye hanıma kendi yerimi vererek Ömerin yanına geldim. Bugün nedense çok keyifsizdi. Ne zaman ona baksam yalandan gülümsüyordu.
"Salim babamla Sevim amne nerede kaldılar?"
''Birazdan gelirler. Sen bir şer ister misin?"
"Yoo istemiyorum. Sen kendini yorma."
"Merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...