İyi okumalar😍😍😍 Bu bolumu NerfatKurt a ithaf ediyorum. Yorumlarına bayılıyorum❤❤❤
Bolum şarkısı
Aydilge- aşk paylaşılmaz❤💛❤Ayağa kalkıp onun yanına geldim. Uyandırmak için koluna dokundum. Biraz daha yaklaşıp fısıldayarak "uyan biri odaya geliyor " dedim. Aniden gözünü açıp beni kendisine doğru çekmesiyle şok oldum.
Ö: ne yapıyorsun sen?
O sırada kapı açıldı. Ben iki adım arkaya attım. Odaya girenin Asya olduğunu görünce biraz rahatladım.Asya: bak Zehra abla güzel olmuşmuyum?
Asya çok komik gözüküyordu. Annesinin gömleğini üstüne, altına da topukluları giymişti. Dudağına ruj çekmiş yanaklarına da allık sürmüştu. Ona bakarak gülmeye başladım.
Ömer
Asyanın haline mi gülsem yoksa Zehranın o güzel gülmesine mi bilmiyordum. Ayağa kalkıp Asya kucağıma aldım.
Ö:cimcime ne yapmışsın sen boyle?
Asya:ben Zehra abla gibi güzel olmak istiyorum.
Zehraya baktığımda utanmış olmalı ki yanakları biraz kızardı.
Ö:sen zaten güzelsin prenses
Z:Asyacım gel yüzünü temizleyelim,annen seni boyle görmesin.
Asya kucağımdan inip yatağa oturdu. Zehra komodinin üzerindeki şişeyi ve ıslak mendili alıp Asyanın önünde diz çöktu.
Zehra
Önce ıslak mendille daha sonra makyaj temizleme suyumla Asyanın yüzünü temizledim. Kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. İşimi bitirdikten sonra Asya beni öpüp odadan koşarak çıktı. Asya çıkınca dayanamayıp kahkaha attım.Ömer
Şu an neye güldüğünü bilmiyordum. Ama ona bakıp bende güldüm. Pencerenin karşısına geçip gülmekten gözlerinden akan yaşları sildi.Z:bir şey hatırladım da ona gülüyordum.
Ö:anlatacak mısın?
Z:Koraya hiç kimseye anlatmayacağıma söz vermiştim. Ama sana anlata bilirim. Biz küçükken bir gün evde yalnız kalmışdık. Korayın başını çikolatayla alladıp annemin odasına götürdüm. Elime geçen butun rujları dudağına sürdüm. Kipriklerine bolca rimel sürdüm. En komik olanda hiç itiraz etmiyor. Hatta biraz daha sür diyor. Makyajı bitirip bizim odamıza geldik. Aşağıdan annemin sesini duyunca Korayı dolapa sakladım. Kendimde aşağı indim. Babamın bana aldığı hediyeyi incelerken başım karışmış Korayı unutmuşum. Akşam odama çıktım. Dolapı açıp pijamalarımı götürecektim ki Korayı benim elbisemi giymiş halde buldum. Bir de uyuyor.
Zehranı anlatırken arada gülüyordu. Bende Korayın başına gelenlere ne kadar acısam da bir taraftan da gülüyordum.
Z: sonra annemler onu oyle gormeden uyandırıp yüzünü aynen Asyanın ki gibi temizledim.
Ö:yazık çocuğu ne hale getirmişsin
Z:ya kendiside istediİkimizde bor birimize gülerek bakınca biraz heyecanlandım. Daha sabah az daha ağlatacağım kızla şu an oturmuş guluyorum. Bu kıza kotu davranamıyorum.
Z: bence gerçek sen boylesin, Sabahki değil.
Ne cevap vereceğimi düşünürken o devam etti.
Z:ben dün ne yaptım ki sen oyle davrandın. Soyle ki bileyim.
Ö: Mete
Z:ne olmuş Meteye?
Ö:sizi dün sarılırken ben değilde başkası görseydi ne düşünürdü?
Z: sen bizi mi izliyordun dün
Ö:bunun hiç bir önemi yok. Eger sevgiliyseniz şu an için bir birinizi unutun. 1 yıl sonra ne yapmak istersen yaparsın. Umrumda bile değil
Z:sen ne diyorsun. Biz sevgili falan değiliz. O benim sadece arkadaşım. Dün ben ona...
Ö:açıklama yapmak zorunda değilsin. 1 yıl sabr edin.
Zehra
Odadan çıkınca ben oflayarak koltuğa oturdum. Ben dün sadece teselli etmek için sarıldım. Ama haklı o da. Ya başka biri görseydi, ne derdim ben o zaman. Neyse zaten benim ki tek taraflı aşk.Ömer
Her şeyi soylediğim için rahatlamışdım. Çok sert olmamışdır herhalde. Odaya geri döndüğümde yer yatağını hazırlamışdı.
Ö: istersen burada uyu
Z:gerek yok.
Daha fazla bu konunun üzerinde durmadan yatağa uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...