8.bolum

839 86 34
                                    

Bölümü BSE13080888, NerfatKurt, NerimanPek3, SedaAvci a  ithaf ediyorum. 😚😚😚
Bölüm şarkısı- Benimki😍

Ömer
Şu an eminim mesajı gördü ve gülüyor. Bilmiyorum neden,amma kadınlara nefret eden ben, tabii ki Ayşe ve Müzeyyen annem hariç, bu kızdan nefret etmiyorum,edemiyorum. Yani onda tarif edilemeyen bir şey var. Daha önce hiç bir kadında göremediğim. Onu suçladığımda bile bunlar vardı.  Keşke onunla öyle tanışmasaydım. Amma başga nerede tanışacaktık ki?
Zehra
Odama çıkana kadar onu düşünerek gülüyordum. Bence de biz iyi arkadaş ola biliriz. Ona bu şansı vermeliyim. Odama annem girince gülerek içeri girmesini istedim.
Sev:kızım biz Müzeyyen hanımlarla konuşduk,yarın kınan olacak. Sen hiç merak etme biz her şeyi hall etdik. Elbisen de hazır.
Annem dolabımı açıp bir elbise çıkarttı. Kırmızı uzun bir elbiseydi.
Sev:bunu Ayşe almış ve bugun gönderdi,Siz alışverişteyken.
Z:bu çok güzel. Ben bir arayıp teşekkur edeyim. Anne bizim kızlar da gelecek yarın.
Sev:biliyorum. Zaten çok kişi olmayacağız. Onlardan Müzeyyen hanım, Ayşe, Alev ve Hediye olacak. Bizden de işte senin arkadaşların ve biz. Erkekler içinde dışarıda sofra kururuz.
Z:demek yarın.
Sev:güzel kızım benim,biliyorum annenin yerini dolduramıyorum amma bil ki seni kendi kızım gibi çok seviyorum.
Z:sen benim annemsin. Bende seni çok seviyorum. Annem belki şu an burada değil,amma sen buradasın.
Sevim anne beni öpüp odadan çıktı. Ayşeye arayıp teşekkur etdim. Yarın akşam geleceklerdi. Daha sonra kızlarla mesajlaştım.
Ömer
Akşam yemeğinden önce babam yarın kına için onlara gideceğimizi söyledi. Annemler çok heyecanlılardı. Babam beni çalışma odasına çağırdı. Salim babamın teklifi kabul etdiğini söyledi. Buna çok sevinmişdim. Daha sonra organizasyon şirketiyle anlaştığını söyledi. Düğün gününün sabahı gelip süsleyecekler bahçeyi. Babama teşekkur edip odama çıktım. Aklıma o geldi yine. Kolyesini elime aldım. Yarın veririm. Kına için giyeceğim takım elbisemi seçmiştim. Ceketin cebine kolyeyi attım. Saat 8 e geçiyordu. Aşağı tekrardan indim. Akşam yemeği yiyecektik. Her kes masaya geçmişti. Bende geçip babamın sol tarafındaki sandalyede oturdum.
Ahm:ben senin hiç evlenmeyeceğini düşünürken hatta zorla evlendirmeye çalışırken, sen gittin bir melek buldun Ömer. Zehra çok iyi bir kız.
Müz:evet çok hanımefendi bir kız.
Ay:abicim sen kızardın mı?oyyy nasıl da utandı.
Ö:yok burası biraz sıcak oldu da ondan.
Alev:amma abarttınız.
Ay:neyi abarttık, Alevcim?
Alev:Allah aşkına siz anlamıyor musunuz bu kız Ömerle sadece parası için...
Lafını bitirmesine izin vermeden sandalyeden kalkıp sesimi yükselttim.
Ö:bir daha onunla ilgili böyle konuşma. O benim karım olacak ve paramda pulumda gözü yok.
Al:peki neden hemen onun babasının şirketiyle ortak oldunuz. Ha tabii kaçırırmı hiç fırsatı.
Bu sefer babam sesini yükseltti.
Ahm:doğru konuş Alev. Asıl bizim için çok iyi bir fırsat onların şirketiyle ortak olmak. Salim bey çok iyi bir insan ve aynı zamanda çok başarılı bir iş adamı. Bir daha senden böyle şeyler duymak istemiyorum.
Her kese afiyet olsun diyerek odama çıktım. Alev haddini fazlasıyla aşmıştı. Neden Zehrayı sevmediğini anlamıyordum. Onun yerini almadı ki sonuçta. Şimdi biz evlendikten sonra da kızı rahat bırakmayacak.
Zehra
Akşam yemeğine Demirle Leyla gelmiştiler. Yemekten sonra kahve içmek için her kes salona geçti.
Leyla:Zehra ne yaptınız bugun,aldınız mı gelinlik?
Z:evet canım.
L:göstersene
Z:Leylacım gelinlik terzide,amma kızlar fotoğrafını çekmişdiler. Ben şimdi hatırlatırım gönderirler fotoğrafları.
L:tamam bekliyorum. Sevim teyze yarın için kimler gelecek?
Annemle Leyla sohbet ederken,ben kızlara fotoğrafları atmalarını söyledim. Bir sürü fotoğraf attılar. Amma Yaseminin attığında bam başkaydı. O benim elimi tutarken çekmiş. Orada da düşündüm acaba neden öyle baktı ki? Gözleriyle bir şey anlatmaya çalışıyor gibi. Arkadaşız sonuçta,onun için kesin rol yapıyordu kızların yanında. Leylanın bana seslenmesiyle gözümü fotoğraftan çektim.
Z:efendim Leyla
L:Zehracım, neye gülüyorsun sen? Bize de görset bizde gülelim.
Z:yok bir şey. Benim aklıma bir şey geldide ona gülüyorum.
Gelinliğin fotoğraflarını Leylayla anneme görsettikten sonra bahçeye çıktım. Demir elinde tabletle dolaşıyordu. Arkadan gelip onu korkuttum.
Demir:Bismillahirrahmanir Rahim. Kızım ne yapıyon sen? Ödüm patladı.
Omzuna vurarak gülmeye devam ettim.
D:bakıyorum keyfin yerinde. Yani gerçekten evlenmeyeceğini bilmesem,evleneceğin için mutlu olduğunu düşünürdüm.
Z:yaa öyle. Ben evde kaldım ve bir mucize oldu bende evleniyorum.
D:sen her zaman mutlu ol da sebebi hiç önemli deyil kardeşim.
Z:birtanesin Demirim.
D:onunla görüşmüşsün bugun,bir sorun çıkmadı di mi?
Z:yoo. Her şey yolunda. Benden özür diledi.
Demir dediğime şaşırmış olmalı ki gözlerini kocaman açtı.
D:Ömer? Özür diledi? Ciddi misin?
Z :evet. Özür diledi. Bende kabul ettim.
D:Ömerden hiç beklemezdim.
Z:biz anlaştık onunla, arkadaşız bundan sonra. Aramızda hiç  bir sorun kalmadı. Her şeyi yanlış anlamış.
D:iyi öyle olsun madem. Amma eğer bir de sana yanlış yaparsa onu bu sefer çok kötü döverim.
Z:demek bu sefer Demir kardeşim. Bak Kendin pot kırdın. Siz kavga ettiniz di mi?
D :ne yapsaydım senin hakkında öyle konuşunca yumrukla daldım adama.
Z:iyi yapmışsın. Ellerine sağlık. Zaten sen yapmasaydın ben yapacaktım.
Demirle biraz daha sohbet ettikten sonra eve geçtik. Leylanın uykusu geldiği için onlar da gittiler. Bende her kese iyi geceler dileyip odama çıktım. Pijamalarımı giydim ve yatağın üzerine bıraktığım kırmızı elbiseyi elime aldım. İnanamıyorum yarın kınam var. Çok uzun sürmez umarım. Çok sıkılırım ben orada. Telefonum çaldı. Arayan o.
Z:alo
Ö:uyudun mu?
Z:seninle şu an konuştuğuma göre hayır
Ö:ben şey diyecektim
Z :ney?
Ö:babam çok ısrar etti,yarın kahvaltıya çıkart dedi gelinimi? Musait misin yarın?
Z:evet müsaitim de, gelmesem olmaz mı?
Ö:yok yani sonra oğrenir bir yerden. Yalnış anlar.
Z:tamam. Saat 9 da dün ki kafeye gelirim.
Ö:ben seni alırım 9 da.
Z:olur. İyi geceler
Ö:iyi geceler.
Ömer
Aslında babamın haberi yok. Benim onunla konuşacağım şeyler var. Evlilik ile ilgili. Yarın hemen gelsede. Ben neden bu kadar heyecanlanıyorum ki,sonuçta arkadaşımla kahvaltı yapacağım.
Zehra
Yatağıma uzanıp aslanıma sarılıp uyudum.

-----

Ömer
Sabah erkenden kalkıp duş aldım,saçlarımı şekillendirdim. Giysi odasına geçip spor giydim. Her defasında takım elbiseyle çıkmayacaktım ki kızın karşısına. Odaya dönüp telefonumu aldım ve çıktım. Saat daha 8 di.

Zehra
Sabah alarmın sesine uyandım. Biraz daha uyusam ne olur ki. Telefonu sessize alıp uyumağa devam ettim.
Ömer
Kapılarına geldiğimde saar 08 30du. Daha gelmesine var. Aynada kendime bakıp saçlarımı düzelttim. Arabada su da vardı. Biraz sudan içtim. Ben neden böyle oldum ki? Ateşim mi var? Yoo yok. Offff. Nerede kaldı?
Saat 09 00 oldu. Şimdi gelir.
09 30...
Acaba unuttu mu? Ben arayayım en iyisi. Arıyorum amma açmıyor. Mesaj attım.
Ö: "ben kafeye geçiyorum oraya gel".
Burada beklemenin manası yok. Kafeye gelir belki.
Zehra
Yüzüme düşen güneş ışığıyla gözümü açtım. Yatakta doğrulup esnedim. Saat kaç oldu ki? Alarm çalmadı mı? Telefonu elime alıp saate baktım. Olamaz. 10 00. Geç kaldım. Mesaj da atmış. Yataktan yuvarlanarak yere düştüm. Kalkmaya çalışırken ayağım yorgana takıldı ve yine düştüm. Yok artıııık. Bu kadar sakar olunmaz. Sonunda yerden ayrılıp banyoya gire bildim. Elimi yüzümü yıkadım, üstüme elbise giyip çıktım. Koraydan arabasının anahtarını alıp evden çıktım. Arabaya bindim ve dün olduğumuz kafeye geldim.
Ömer
Kafeye geleli 1 saat olmuşdu. Gelmeyecek. İçtiğim 2 fincan kahvenin ücretini ödeyip kafeden çıktım.
Zehra
Arabayı park etmek isterken, terbiyesizin biri park yerini zapt etti. Arabadan indim.
Z:arabanızı geri çeker misiniz, ilk önce ben geldim.
Şoforde arabadan inip ukala bir şekilde yanıma geldi.
Ş:kızım benim beynimi bozma. Çekil git,belanı benden bulma.
Z:terbiyesiz. İlk önce ben geldim arabanızı çekin.
Ş:ya git
Z : beyefendi sorun çıkarmayın zaten gecikiyorum.
Adam üstüme üstüme gelmeye başlayınca elimi çantama attım. Aklımdakini uygulamak için ani bir hareket yaptım. Keşke yapmasaydım...

Umarım bölümü beğenirsiniz. 😍😍😍
Sizce Zehra ne yapmaya çalışacak🤔.
Ömer bu olanları göre bilecek mi?🤔

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin