22.bolum

855 95 35
                                    

İyi okumalar.

Var mı beni içinizde tanıyan?
Yaşanmadan çözülmeyen sır benim.
Kalmasa da şöhretimi duymayan,
Kimliğimi tarif etmek zor benim…

Kimsesizim, hısmımda yok hasmım da,
Görünmezim, cismimde yok resmim de,
Dil üzmezim, tek hece var ismim de,
Barınağım gönül denen yer benim…
Benim adım aşk....

Bolum şarkısı
Adını sen koy-Deli Oyun😍😍😍

Zehra
Elimde defterle uyuya kalmışım. Uyandığımda tutulan boynumu bir sağa bir sola çevirdim. Çıkan çırt sesinden sonra kollarımı yukarı kaldırdım. Pencereden içeri giren güneş ışığı,başımı sola çevirdiğimde gözümü kamaştırdı. Yataktan kalkıp banypya geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp,dün Leylanın gardırobundan aldığım kot pantolonla tişort giyip odadan çıktım. Saat daha 7 di. Mutfağa geçip kahvaltını hazırlamağa koyuldum. Ekmek almak için dışarı çıkacaktım ki telefonum çaldı. Arayan Ömerdi. Telefonu açıp " gunaydın " dedim.
Ö:gunaydın.
Z:ne oldu?neden aradın?
Ö:kapıyı aç.
Z:ne?
Ö:kapıyı aç diyorum.
Telefon kulağımda kapının önüne geldim ve açtım. Karşımda elinde poşetlerle duruyordu.
Ö:kahvaltılık bir şeyler aldım,bir yerde yeriz diye düşündüm.
Telefonu kapatıp,elindeki poşetlere uzandım. Benim elimden tutarak"ben taşırım mutfağa kadar " dedi. Kapıyı içeri girmesi için tam açtım. O mutfağa geçerken bende kapıyı kapatıp arkasından mutfağa geçtim. Ö:Leylanın en sevdiği çikolatalı pastadan da aldım, bugun aşağı bizimle birlikde kahvaltı yapmak için iner diye düşündüm.
Z:iyu olur aslında,belki biraz kendine gelir. Ben sana bir şey soracağım.
Ö:dinliyorum.
Z:Leylanın doktoru düşük yapma nedeninin zehirlenme olduğunu soyledi,peki neden zehirlenmiş. Yani biz odadan çıkarken iyiydi,hatırlıyorsan.
Ö:doktor zehirlenme dedi evet,ama neden olduğunu onlarda daha bilmiyorlar. Yani bugun cevaplar çıkacak kan tahlillerinin.
Z:anladım. Ben masayı kurayım,birazdan kalkarlar herhalde.

Ömer
Masayı kurduktan sonra salona geçtik. Kanepeye geçip oturdum. Dün onu düşündüğüm için uyuyamadım. Acaba o da özledi mi? Ben özledim mi ki?
Salona gelen Demiri gorunce düşüncelerimden ayrılıp ayağa kalktım.
D:gunaydın Ömer.
Ö:gunaydın. Leyla uyandı mı?
D:evet,birazdan gelir.
Z:size kahvaltı hazırladım, yani hazırladık. Bak en sevdiğin omletten de yaptım. Hadi soğutmadan geçin,bende çayları getireyim.
Zehra mutfağa geçtiğinde salona Leyla geldi. Daha iyi gözükuyordu.
Ö:gunaydın canım,bak sana en sevdiğin pastadan aldım,gel otur.
Leyla "teşekkur ederim" dedi ve yanıma oturdu. Zehra çayları getirdi ve o da karşımdaki sandalyeye oturdu.
L:her kese çok teşekkur ederim. Benim yanımda olduğunuz için,yalnız   bırakmadığınız için. Sizi çok seviyorum.
D:bizde seni Leyla.
Zehra
Kahvaltı bittikten sonra ortalığı toparladım,bulaşıkları yıkadıktan sonra hepimize kahve yaptım. Bahçedeki masaya kahveleri bıraktım ve onları bahçeye çağırdım. Hava çok güzeldi,Leylaya da iyi gelir.

Demir Leylanın koluna girerek bahçeye çıkardı. Ömer sandalyesini çekerken bende önüne kahveyi koydum.
D:çok iyi düşünmüşsün Zehra,temiz hava iyi gelir hepimize.
Kahveleri sessizlikte içtik. Ben bugun eve gidecektim. Telefonumdan Koraya mesaj attım. "Evde misiniz?"
K:evet abla.
Z:ben bor yarım saate size geleceğim.
K:Leyla ablalarda mısın?
Z:evet buradayız.
K:eniştem de gelsin. Babam onunla onemli bir konuyla ilgili konuşacakmış.

O da gelmeliydi benimle. Acaba işi mi çıktı desem. Yok onemli dedi Koray.

Z:biz kalkalım artık. Babam bizi bekliyor.
D:tamam canım,ben sizi geçireyim.
Leylayla  sarılıp, kapıya doğru yürüdük.
Ö:bizi bekliyor dedin.
Z:evet,babam seninle konuşacakmış,onemli dedi Koray.
Ö:tamam gidelim o zaman.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin