15.bolum

861 91 52
                                    

İyi okumalar❤💛
Bolum şarkısı
Kazım Koyuncu -Ha bu ander sevdaluk😍

Ömer
Demek yalan soyledin. Ben neler düşünmüşdüm oysa. Allah kahretsin. Hep boyle mi olacak. Evden çıkıp arabaya bindim. Nereye gideceğimle ilgili hiç bir fikrim yoktu. Arabayla oylesine dolaşıyordum. Sonunda sahilde yürümeye karar verdim. Arabayı kenarda durdurup indim. Kayalıklara taraf geldim, Denize daha yakın olan tarafına. Derin bir nefes alıp buyuk bir taşın üzerine oturdum. Elime bir kaç taş alıp denize fırlattım. Ofkem dinmiyordu. Başımı iki elimin arasına alıp gözlerimi yumdum. İlk olarak onu gözlerini gördüm. Aklıma dün ve bugun olanlar geldi. Telefonuma bakınca onun aradığını gördüm. 10 kez aramış. Çok mu merak etti? Çok mu umrumdayım sanki?

Arkadan gelen yuksek seslerle ayağa kalktım. Biraz irelide bir kız ve erkek tartışıyordular. Onların ne soylediklerini duya biliyordum.

K: sen beni hiç sevmedin. Senden nefret ediyorum.
E: bir dinle ne olur.
K:neyini dinleyeceğim yaa. Sen nasıl benim seni aldatdığımı düşünürsün ya? Nasıl? Ben seni boyle delice severken
E:her şey bir anda oldu. Ben çok kıskandım seni. Aklım durdu ya, aklım. Seni o adamla görürken neler yaşadım ben biliyor musun?
K: o benim sadece arkadaşım. Ama bunun hiç bir onemi yok. Bitti artık. Ayrılalım.

Kız arkasını dönüp giderken genç adam yere düştü diz üstü.

E:ben sensiz yaşayamam Aslııııı

Kız bir kez dönüp baktı ama durmadı, gitti.
Genç adamın ne yapacağını düşünüyordum ki, o koşarak kendini denize attı. Bir an şok oldum. Kızda birden arkasına döndü. Ağlayarak "Şahin" diye bağırdı. Ben üzerimdeki ceketi çıkarıp denize atladım. Yüzerek gencin yanına geldim. Başını kayalıklara çarpmış olmalı ki bayılmıştı. Kolundan tutarak ben atladığım tarafa yüzerek getirdim. O sırada herkes toplaşmıştı. Kız hıçkırarak ağlamağa devam ediyordu. Sahildeki adamların sayesinde genci sudan çıkardık. Ambulansda gelmişti. Kız da ambulansa bindi. Bende onlarla birlikte hastaneye geldim. Genci hemen acile aldılar. Kız bir köşeye çokmuş ağlıyordu. Yanına gelip kaldırdım. Bana bakmadan sürekli ' benim yüzümden oldu. Benim yüzümden. Severek atıyordum onu. Benim her şeyin suçlusu" sayıklıyordu. Yarım saat sonra hemşire geldi.
H: hasta yakınları siz misiniz?
K:evet benim. Nişanlısıyım. İyi mi?
H:merak etmeyin. Durumu iyi. İyi ki zamanında denizden çıkarmışlar. Akciyerlerine su dolmamış. Siz bekleyin, birazdan odaya alacağız. İşlemleri de hall edin.
K: benim çantam acilin arabasında kaldı
Ö: ben hall ederim hanımefendi. Siz nişanlınızın yanında olun.
Aşağı inip işlemleri hall ettim. Hemşirelerden birisi bana örtü verdi bende omuzlarıma atıp yukarı çıktım. Kız odaya girmişti. Gencin elini tutup öpüyordu. Ne kadar buyuk bir aşk.
Aklıma Zehra geldi aşkı düşününce. Aklıma Meteyle konuşması gelmesi her şeyi mahv etti. Koridordaki koltuğa oturdum. Kız odadan çıkınca elini bana uzattı.
K:çok teşekkur ederim. Onun hayatını kurtardınız. Size çok minnetdarım.
Ö:kim olsa aynısını yapar.
K: Şahin benim her şeyim. Az daha benim yüzümden kendi canına kıyıyordu.
Ö:aşkınıza sahip çıkın. Bir birinize sonuna kadar inanın.

Hastaneden çıkıp taksiye bindim ve eve geldim. Telefonumun şarjı bittiği için saatten haberim yoktu. Şofore saati sordum. Saat 1 e geçiyordu. Taksiden inip konağa doğru yürüdüm. Tam kapıyı anahtarla açacaktım ki kapıyı Zehra açtı.
Eliyle kolumu tutmak istediğinde geri çekildim. Havada kalan eline bakıp indirdi
Z:sen nerdesin? Çok merakmettim seno? Evdekilere işin olduğunu soyledim.
Ö:yalan soylemekle aran çok iyi zaten.
Z:sen ne demek istiyorsun?
Ö: çekil içeri geçeceğim.

Zehra
Şok içerisinde geri çekildim. Sırıl sıklamdı. Dışarı çıkıp baktım. Yağmur yağmıyordu ki. Arkasından bende odaya geldim. Bana döndüğünde çok ofkeliydi. Ben yine ne yaptım ki? Tam bir çey diyecektim ki üzerine yürüyerek gömleğinin duğmelerini açmaya başladı. Daha fazla yakınlaşınca gözümü yumdum. Koluma çarparak yanımdan geçti. Odadan çıkmasıyla tuttuğum nefesimi bıraktım. Yer yatağıma uzanıp gözlerimi yumdum. Ama bir türlü uyuyamıyordum. Neden gelmedi ki?  Elime telefonumu alıp saate baktım. Saat 2.
Ömer
Duş aldıktan sonra pijamalarımı giyip aşaği indim. Odaya girmek istemiyordum. Çalışma odasına geçip koltuğa oturdum. Sahilde olanları hatırlayınca gerçek aşkların olduğuna inandım. Ben hiç bir zaman aşka inanmazdım. Ama şimdi... Belkide hiç bir zaman gerçek aşkı bulamayacağım, sevilmeyin nasıl bir duygu olduğunu anlamayacağım.
Uykuya boyle düşünerek daldım.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin