18.bolum❤💛❤💛

1K 95 30
                                    

Merhaba arkadaşlar😊 Bolumu umarım beğenirsiniz. Size bir haberim var, irelide size gelecek bolumlerden bir dialogu paylaşacağım.
İyi okumalar
Bolum şarkısı
Tüh tüh❤💛

Zehra
Holdingde kutlama salonuna havalı bir giriş yaptık. Biz ireliledikçe gazeteciler bizi çekiyordular. Her kesin bize bakmasından biraz utanmışdım. Ömere baktığımda onun hiç umrunda değilmiş gibi rahat olduğunu gordum. Bizimkilerin masasına geldiğimizde Aleve nisbet yapmak için Ömerin elini tuttum.
Ömer ilk once şaşırdı, ama sonra elimi sım sıkı tuttu.
Alev
Ya nasıl olur bu? Hani gelmeyecekti? Şuna bak birde elini tutuyor Ömerimin. Ben bunu sana odetirim, kucuk yılan.

Ayşe:canım ne kadar güzel olmuşsun, bayıldım
Z:tesekkur ederim Ayşecim.
Sevim annem bana sarıldıktan sonra " guzel kızım benim, iyi misin? Ömer oğlum halsiz olduğunu soyledi" dedi.
Z:iyiyim şimdi.
Koray:abla balayınız nasıl geçti?
Gozunu üzerimden indirmeyen Ömere baktım  ve gülerek cevap verdim.
Z:çok keyifli geçti Koraycım.

Ömer
Bu bir balayı sayılmazdı, ama onu daha güzel bir yere goturmeliyim.
Leylayla kenara geçip biraz sohbet ettikten sonra Salim babamın yanına geldim.
Salim:Hilmi Yılmazı ne olursa olsun yenmeliyiz. O bu ihaleni asla kazanmayacak.
Ö:o iş bizde baba, elimizden gelenin daha fazlasını yapacağız,bundan emin ola bilirsiniz.
Salim:sana guveniyorum evlat.

Salim babamın Hilmi Yılmazla olan sorununu biliyordum. Kayınpederiydi ama ondan nefret ediyordu.

Asistanımın beni çağırmaslyla babamın yanından ayrıldım.
Asistan:Ömer bey size bir zarf gelmiş, odanızda masanın üzerine bıraktım.
Ö:tamam ben bakarım.

Odama geldim ve masamın üzerindeki zarfı açtım.

Tebrik ederim Ömer Kervancıoğlu. Kervancıoğlu holdinginin yeni aptal yoneticisi. Kıbrıs ihalesini senin sorumluluğunda olması bizim işimizi daha da kolaylaştıracak. Kıbrıs ihalesinde goruşuruz.
                      Hilmi Yılmaz.

Goruşeceğiz Hilmi Yılmaz,goruşeceğiz.
İçeri giren Zehrayı bile fark etmediğim için irkildim.
Z:burda ne yapıyorsun?
Ö:hiç tebrik zarfı gelmişti de.
Z:aşağı da her kes seni bekliyor.
Ö:tamam gidelim.
Zehraya elbisesinin eteğininin ayağına dolaşmaması için yardım ettim. Salona geçtik. Pasta kestikten sonra her kes bizim dansa kalkmamızı istedi. Zehraya elimi uzattım o da elimden tutup kalktı.
Sıkıcı bir melodi çalsa da benim kalbimde bam başka melodi çalıyordu. Zehra yüzüme bakmağa çekiniyordu galiba. Dün olanlardan sonra tabii  boyle yapar.

Zehra
Sonunda bitti. Yerime geçip oturdum. Leyla yanıma oturup elimi tuttu.
L:eee daha daha nasılsın Zehracım?
Z:iyiyim canım,seni sormalı. Hamilelik nasıl gidiyor?
L:iyiyiz teyzesi, ama bu aralar biraz rahatsızım. Sanki bir şey olacak.
Z:canım kotu şeyler düşünme, az kaldı bak. Kucağına alınca tüm kotu fikirler dağılacak.
L:çok sabırsızlanıyorum, hemen şu an kucağıma almak istoyorum.
Z:canım yaa,ne kadar tatlısın
L:sen de bunu yaşayacaksın elbet. O zaman anlarsın beni.

Hiç bir zamam yaşayamayacağım bu hiss  için huzunlendim. Ben bir daha evlenmeyeceğim ki. Bu evlilik de sadece bir oyun. Aklıma istemeden onunla çocuğumuz olursa nasıl olur diye bir soru geldi. Ya ne çocuğu? Ne diyorum ben. Ama ben çocukları çok seviyorum ki. Belki Fransaya donunce yurtdan bir kız çocuğu alırım. Onu okuturum buyuturum,ona anne olurum.
L:Zehra daldın gittin,sakın bana çocuk istemiyoruz deme
Ömer yanımıza geldi.
Ö:neyi istemiyoruz?
L:çocuk Ömercim çocuk
Ömer oksürmeye başlayınca Leyla guldu,bende ona su uzattım.
L:yok anam siz bu konulara daha uzaksınız.
Ö:yani...
Demir:Leylacım biz kalkalım mı artık,sen çok yoruldun bugun.
L:evet iyi olur canım. Goruşuruz canlarım.
Leylayla Demir el ele salondan çıktılar.

adını birlikte koyalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin