Bölüm şarkısı
YALIN- SESİNDE AŞK VAR.
Bölümü neslihanatagulfan a ithaf ediyorum.😚😍Ömer
Uyanınca ilk iş telefonuma baktım. Cevap yazmış.
" 4 gözle bekliyorum"
Gıcık.
Rutin işleri yapıp aşağı indim kahvaltı yapmak için.
Ahm:gel otur oğlum. Heyecanlımısın?
Ö:niye ki?
Ahm:oğlum kız istemeye gidiyoruz ya
Ö:ha evet biraz heyecanlıyım. Ben haber verdim saat 7 geleceğiz diye.
Müz:bizde hazırlanalım artık.
Kahvaltıdan sonra annemler yukarı çıkıp hazırlanmaya başladılar. Bende çalışma odasına geçip gereken mailleri attım.
Zehra
Hevessiz hevessiz yataktan kalkıp banyoya girdim. Duş aldıktan sonra çıkıp üzerime rahat bir şeyler giyip aşağı indim. İştahım yoktu. Sadece meyve suyu içecektim. Annemle Fatma abla mutfakta koşturmacadaydılar.
Sev:kızım neden hazır değilsin sen
Hadi git hazırlan.
Z:anne ben sonra hazırlanacağım. Zaten çok sürmüyor benim hazırlığım. Ben odamda olacağım.
Buzdolabından meyve suyumu alıp odama çıktım. babam bana seslendi.
Sal:kizim benim su kravatlari bi utulesene
Z:neyini utuliiim?
Sal:kravatlarimi tatlim
Z: baba bu sicakta o kravatlari takiyorsun, sonrada bu sicakta bana utu yaptiriyorsun.
Sal: iyi peki ben yaparim
Z:yok ben yaparim yakisikli babacim benim
Sal:yok yok kalsin
Z: baba tamam yaparim dedim ama..asma suratini
Sal: sen bilirsin
Zehrautuye basladiktan sonra babam hep bir şey bulup mızmızlanıyordu.
Sal:bak burasinida yap .. ole degil.. amman utuyu ustunde cok tutma
Z:baba lutfen git ben yapacağım kendim.
Sal:tamam tamam..
Z:bak ne kadar da güzel oldu. Gel ben takayım.
Kravatını taktıktan sonra ceketini giymesine yardım ettim.
Z:yakışıklı babam benim.
Sal: kızım sen ne zaman hazırlanacaksın?
Z:birazdan hazırlanacam. Baba kapı çaldı ben bir bakayım.
Babamla birlikte aşağı indik. Leylayla Demir gelmişti. Demir işim var deyip gitti. Babamda çıktı.
L:Zehra sen neden hazırlanmıyosun?
Z:her kes benim hazırlanmamı düşünüyor yaaaa. Yarım saat kala hazırlanırım.
Sev:Leyla kızım sen şu keçiyi ikna et. Çıkar yukarı hazırlansın.
L:o iş bende Sevim abla.
Leylayla birlikte odama geldik. Yatağın kenarına oturup dolabı açmamı istedi
L:şimdi sen bütün elbiselerini deneyeceksin bende değerlendirecem. Hadi. Go go
Elime gelen ilk mavi elbiseni alıp banyoya girip giydim. Aynada kendime baktım. İyiydi yani.
Banyodan çıkıp Leylanın karşısına geçtim.
L:çççç bızımle değılsınnn
Leylanın sesine gülüp başqa bir elbise seçtim. Tabii ki bunu da beğenmedi.
L:yok anam sen her kese modacısın bir kendine değil. Geç şuraya ben seçeceğim.
Leyla dolapın karşısıba geçip elbiseleri karıştırmaya başladı. Eline beyaz elbisemi alıp uzattı.
Z:hayır o olmaz. Başka.
L:Zehracım bugun senin en özel günlerinden biri. Çok şık olmalısın. Hem Ömer dış görünüşe çok önem verir. Hadi mızmızlanma git giy.
Ufuldayarak banyoya girdim. Elbiseyi giyip aynanın karşısına geçtim. Diz altı düz beyaz bir elbiseydi. Bunu Parisde almıştım, partiler,doğum günleri için. O zamanlar bu elbiseyi kendi sözümde giyeceğim aklıma gelmezdi hiç. Amma gerçektende çok şık olmuştum. Leyla beni çağırmasaydı biraz daha kendimi izleye bilirdim. Banyodan çıkıp Leylaya döndüm.
L:vauu Zehra şok güzel olmuş. Harikasın. Gel otur şimdi saçlarını da yapalım.
Ne kadar itiraz etsemde Leyla kabul etmedi. Beni arkamı aynaya dönük bir şekilde oturttu. 1 saattir uğraşıyor. Önce saçlarımı sonra da makyajıma geçti. İşini bitirdi. Aynaya döndüğümde kendimi tanıyamamışdım. Leyla saçlarımı dalgalı yapmıştı, makyajım da her zamankinden boraz fazlaydı.
L:Zehra çok güzel oldun.
İçeri annem girip beni böyle görünce duygulandı.
Sev:kızım ne kadar güzel olmuşsun. Benim güzel kızım.
Annem bana sarıldı.
L:duygulandırdınız beni ya. Bende istiyorum.
Annem ona da sarıldı.
Sev:kızım her şey hazır. Bende gidip hazırlanayım.
Annem odadan şıktı, Leyla da acıktığını söyleyerek mutfağa gitti yemek için.
Telefonumu elime alıp yatağa oturdum. Demir aradı.
D:alo Zehra, nasılsın ?
Z:nasıl ola bilirim ki? Neyse boş ver sen ne zaman geleceksin? Babam seninle di mi?
D:ben şimdi geliyorum da, Salim amca benimle birlikte değil.
Z:nereye gitti ko acaba? Tamam kapatıyorum. Görüşürüz.
Odadan çıkıp salona geldim.
Ömer
Her kes hazırdı. Babam daha gelmemişti. Bende annemi alıp çıktım. Ayşeyle Asyanı Nihat alacaktı. 1 saate varmıştık. Ayşelerde gelmiştiler. Saate baktım tam 7 di. Kapıyı çaldık. Fatma abla açtı.
F:buyurun.
Hepimiz salona geçtik. Babam da buradaydı.
Ahm:işim erken bitince hemen bura geldim.
Salim beyle daha sonra Sevim hanımla görüşdüm. Demirle Leyıa da buradaydılar. Gözüm onu arıyordu.
Bizimkiler onlarla görüşürken onun sesini duydum. "Hoş geldiniz"
Arkamı dönüp baktığımda donup kalmıştım. Gözümü üzerinden alamıyordum. O da beni süzerken ona yakınlaşıp elini tuttum. Nefesim kesiliyordu sanki. Nefret ettiğim kız bana ne yapıyor. Önce birleşmiş ellerimize sonra da gözümün içine baktı. Sanki bir şey var da ben hem biliyorum hem de bilmiyorum. Tebessüm ederken heyecandan ne yapacağımı bilmedim,alıma geleni yaptım. Diğer elimle saçını kulağınln arkasına saldım. Bu sefer utandı galiba.
Zehra
Elimi tutunca bir heyecan bastı beni. Sonra da saçımı düzeltti. Nefes. Nefes alıyor muyum ben? Anlamıyordum ne olduğunu. Elimi çekip Ahmet bey ve Müzeyyen hanımın yanına gelip görüşdüm.Ayşe bana içten gülerek sarıldı. Nihat beyle görüşürken sadece elimi uzattım yüzüne bakmadan. Zira zorbanın gözü üzerimizdeydi.
Ömer
Her kes yerine geçti. Büyükler sohbete başladılar. Demir yanıma oturdu.
D:haberim var her şeyden.
Ö:anlamadım.
D:Sözleşmeden.Zehra dün anlattı. Şimdi beni dikkatlice dinle. Eger ona zarar verirsen karşında beni bulursun. Bakmam Leylayla yakın arkadaşlığına seni üzerim. Zehra benim için çok değerli.
Ö:benim onunla alıp veremediğim yok. O problem yaratmasa benim onunla işim olmaz. Sen dua et o bana zarar vermesin.
D:sen yine de dikkatli ol.
Zehra
Mutfakta Fatma ablanın yardımıyla kahveleri hazırladım. İntikam soğuk, bizim olayda ise acı yenen yemektir Zorba. Onun kahvesinin içine bol bol kara biber,kırmızı biber ve pul biber koydum. Afiyet olsun Zorba. Bakalım ne yapacak. Elimdeki tepsiyle birlikte salona geldim. İlk önce Ahmet bey ve Müzeyyen hanıma daha sonra babam ve anneme, Ayşeye,Nihata,Leylaya Demire, Koraya ve en son ona. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Ona uzatınca hiç bir şey demeden aldı.
Bende geçip koltuğa oturunca Ahmet bey söze başladı.
Ahm:sebebi ziyaretimiz malum Salim kardeş. ALLAHIN emri Peygamber efendimizin(S.A.V) kavli ile güzeller güzeli kızınız Zehrayı oğlumuz Ömere istiyoruz.
Sal: gençler görüşmüşler,konuşmuşlar aralarında anlaşmışlar. Bize de evet demek kalıyor. Verdim gitti.
Her kes kahvesinden rahatlamış bir şekilde yudum aldı. Benim gözüm onun üzerindeydi. Bir yudum alıp öksürmeye başladı. Yanında Ayşe oturmuşdu. Kulağına bir şeyler fısıldadı.
Ömer
Ayşe kulağıma " abicim biliyorim kahven çok kötü amma içmelisin. İçmezsen yanlış anlaşılır" deyip güldü. Şimdi bunu nasıl içeceyim. Sen dur. Göreceksin. Kahveyi bir yudumda başıma çekip ardından da su içtim. Her kes bize bakıp gülüyordu.
Zehra
Ahmet bey ile birlikte her kes kalktı. el öpme merasimine geçtik. İlk önce babaların sonra da annelerin. Ben şimdi giderler diye düşünmüşdüm. Amma onlar yeniden oturdular. Daha fazla evde dayanamayacaktım. Müsade isteyip dışarı çıktım. Havuzun başına gelip durdum. Elleri bitiştirip gözlerimi yukarı dikdim. O kadar çok yıldız vardı ki. Ve ben her zamanki gibi en küçüğüne bakıyordum. Ne zaman boyle yalnız kalırsam şarkı söylerdim. Şimdi aklıma gülün tek bir şarkı vardı.
Yeniden geri ver bana onca zamanı..
Bir telafisi yok onca zararın
Kaybederim içimdeki seni ziyan olur
Kalbimden,bir mahkum misali firar olur.
O kokun yalan gülüşün gibi tamam
Senin olsun her bişey acılar bana kalan
Sabrederim elin onun elinde kalmasın
Bana sen yakışmıştın ya çok yazık
Nasıl baktın gözlerime?
Nasıl tuttun ellerimi
Nasıl kanmışım sana
Nasıl doldurdun yerimi
Soz sözüm bu sana inanırım sanma sana
Ben içimdeki seni sevmiştim anlasana
Nasıl baktın gözlerime?
Nasıl tuttun ellerimi.
Birinin nefesini boynumda hiss ettim. Aniden arkama dönünce az daha hovuza düşüyordum. Gözlerimi kapatıp havuza düşmemi bekliyordum. Havuz boşmuydu ki suya düşmedim ben. Gözlerimi açtığımda karşımda duranın o olduğunu fark ettim. Belimden tutmuşdu. Onun sayesinde havuza düşmedim. Amma onun sayesinde de az daha havuza düşüyordum. Şu an onu suçlaya bilirdim. Amma o güneş ışığında bal rengine dönüşen,ay ışığında da sim siyah olan gözlerine bakıp hiç bir şey söyleyemiyordum. Sanki zaman durmuşdu.
Ömer
Şarkı söyluyordu. Ne kadar da güzel sesi varmış. Şarkının sözleri de çok güzeldi. Arkadan yavaş gelip kulağına
"Ne okuduğunu" soracaktım ki, korkudan az daha havuza düşüyordu. Belinden tutup kendime çektim. Gözlerini yavaş yavaş açtı. Gözlerimi gözlerinden alamıyordum. Şu an ne yaptığımı da anlamıyordum. Bakışımı gözlerinden dudaklarına indirirken beni itti.
Z:ne yapıyorsun? Senin yüzünden havuza düşüyordum.
Beni itsede belini daha sıkı tuttum.
Ö:kahvenin intikamını almış olurdum.
Z:neden tuttun o zaman?
Bu soruyu hiç beklemiyordum. Ne cevap versem ki?
Z:dur ben tahmin edeyim. Sen bana aşık oldun di mi?
Aşk mı? Aşka inanmayan bir insan için en saçma soru.
Ö:saçma.
Z:neden?
Ö:saçmalık işte.
Z:seninle bir iddiaya girelim.
Ö:saçmalama.
Z: bir) saç malanmaz, saç taranır. İki) korkuyor musun yoksa?
Ö:ne güzel espiri anlayışın var senin. Öldüm gülmekten. Ayrıca korkmuyorum. Söyle. Dinliyorum.
Z: ilk kim aşkını itiraf etse gidip ailesine her şeyin bir oyun olduğunu anlatacak. Sözleşmeyi de. Var mısın?
Ö:sen benimle neden bu kadar açık konuşuyorsun? O kadar mı yakın hiss ediyorsun beni kendine?
Z:senden nefret ettiğimi unutmuşsun galiba. İddiaya ne diyosun?
Ö:varım. Amma eger sen ilk aşk itirafını yapsan, o zaman bütün ömrün boyu sadece benim olacaksın.
Zehra
Bir ömür boyu? Onun? Neden korkuyorum ki zaten ben etmeyeceğim itirafı. Ölsem bile.
Z:belimi biraz daha sıkarsan kırılacak.
Nihatın sesiyle bir birimizden ayrıldık.
N:ben özür dilerim. Yalnış zamanda geldim. Şey... Ömer, Ahmet babam sizi çağırıyor.
Ö:tamam sen git. Geliyoruz.
Onu beklemeden koşar adımlarla eve girdim.
Ömer
İçeri girdik. Her kes ayaktaydı.
Ahm:oğlum kızım gelin şoyle geçin.
Biz bugun Salim beyle görüştük. Ve düşündük ki eger siz boyle acele edip evlenmek istiyorsanızsa nişanıda bugun yapalım. Getir Ayşe yüzükleri.
Ayşe elinde tepsiyle geldi. Tepside iki yüzük ve makas vardı.
Bir birimize tedirginlikle baktık. Hiç beklemiyorduk.
Sev:eee çocuklar bir tek siz sürpriz yapmayacaksınız. Bu da bizim sürpriz.
Sadece gülerek karşılık verdim.
Zehra
Koray yanıma gelip alnımdan öptü.
Kor:çok mutlu ol abla. Sen en iyilere layıksın. Ablam sana emanet enişte.
Ömere elini uzattı o da onun elini gülerek sıktı ve daha sonra sarıldılar.
Ahm:hadi gelin takalım yüzükleri.
Elim titriyordu. Onun elininde benimkinden bir farkı yoktu. Ahmet bey yüzükleri taktı.
Sal:Allah bir ömür mutlu etsin ikinizide. Hayırlı olsun.
Ayşe:baba amma bu makas kor. Kesmez kurdeleyi. Kusura bakmayın gençler siz boyle bir birinize bağlı kalacaksınız.
İkisi de aynı anda: Ne? Kesin şunu?
Ayşe:tamam korkmayın şaka yapıyorum. Amma bence boyle bağlı kalsanız daha iyi.
Her kes gülüyordu,bir bizim suratımız asıkdı. Şu iddia işi aklımdan hiç şıkmıyordu. Ya oyle olursa... Asla olamaz. Korkma Zehra. Hem onun da ituraf edeceğini düşünmüyorum. Gıcıklık olsun diye söyledim.
Kurdeleyi kestikten sonra etrafdakilere sarıldık.
Ayşe:abi siz de şey yapsanıza
Ö:anlamadım.
Ayşe imalı imalı beni görsetdiğinde anlamış olmalı ki bana yakınlaşıp alnımdan hafif öptü. Ben çok utandığımdan başımı aşağı saldım. Şu anda hiç kimseye bakacak durumda değildim.3 saat sonra.
Ömer
Eve dönmüştük. Her kes çok yorgun olduğundan kendi odalarına çıkmışlardı. Elimdeki yüzüğü inceliyordum. Sade bir alyansdı,beni ona bağlayan. Havuz kenarında dediklerini hatırlayınca güldüm. İçeri Ayşe girdi.
Ay:abicim? Ne o yoksa yüzüyünü çok mi beğendin?
Ö:gel canım.
Ayşeye sarılarak bütün günün yorgunluğunu atmaya çalışıyordum.
Ay:abicim bugun dikkat etdimde Zehranın parmağında tek taş yoktu. Sakın almadım deme
Ö:yani daha almadım.
Ay:sen evlilik teklifi etmedin mi?
Ö:fırsat olmadı Ayşecim. Daha yeni geldi Fransadan. Hemen de evlilik kararı aldık.
Ay:yarın hemen bir tektaş alıyorsun ve evlenme teklifini ediyordun. İtiraz istemiyorum.
Ö:amma...
Ay:amma maması yok. Hadi ben gittim . İyi geceler. Bol Zehralı ruyalar.
Gülerek odadan çıkınca aklıma gelen intikam planıyla yatağa uzandım.
Bekle su damlası. Suyla çok güzel karışacaksın.Arkadaşlar İn saa Allah bölümü beğenmişsinizdir.
Ömerin planı ne sizce?🤔
Zehra Meteyi unuta bilecek mi?🤔
Gelecek bölümlerde Mete karakteriyle tanışacaksınız. Hadi bir ipuçu vereyim size. Ömerle Metenin ortak olayı ne?🤔
Yeni bölümü yazmaya başladım. Hafta sonu gelir belki.❤💛
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.💖😚😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını birlikte koyalım
Teen FictionBen seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyu...