Hij zucht. ''Dat weet ik.'' Het blijft even stil. ''Laten we hier vanavond even op terug komen, dan kom ik even langs. Als het lukt, ten minste.'' Aiden draait zich om, en loopt de kamer uit. Dan pas kijk ik goed om me heen, en valt de verandering me op. Er zijn nieuwe spullen in mijn kamer. Heeft Aiden dit misschien gedaan als verassing, maar is hij het door dit gedoe vergeten? Ik loop naar het nieuwe bed toe, en ga zitten op het matras. Het bed is groter en mooier, en het matras is zachter. Het voelt alsof ik op wolken zit.
Ik loop naar de nieuwe spiegel aan de wand van de muur, en kijk voor het eerst in tijden naar mijn spiegelbeeld. Ik heb mezelf natuurlijk wel gezien in plasjes water en in de weerspiegeling van ramen, maar het is lang geleden dat ik in een spiegel gekeken heb.
Ik zie een slank maar gespierd meisje, met felgroene ogen en halflang, bruinrood haar. Ik draag mijn lievelings assassinspak.
Een mooi zwart pak, bewerkt met rode bloemen en een satijnen cape.
Ik ga weer zitten op het bed, en dan zie ik hem. Een foto van mijn vader, in een zilveren lijstje aan de muur. Hoe komt Aiden aan deze foto? Mijn vader staat er prachtig op, glimlachend voor ons huis. Hij lacht en ziet er gelukkig uit. Deze foto hing altijd in de gang, bij de kapstok. Weer vraag ik me af hoe Aiden eraan komt, voor zover ik weet is er maar één exemplaar van. Heeft Aiden dit speciaal voor mij geregeld? Een warm gevoel bekruipt me. Wat is hij toch anders dan ik had gedacht van te voren. Hij leek zo'n idioot, zo'n verwend joch, maar dat is hij helemaal niet. Hij heeft het hart op de juiste plek zitten.
Waarom stroopwafelpannenkoek als titel? We wisten geen goede titel, dus als jij er een weet comment het dan en misschien kiezen we jou titel wel! :P
JE LEEST
Assassinated (Voltooid✔)
FantasyIn 1 verhaal, 1 wedstrijd. 30 assassins, 1 prijs. 99% kans op de dood. 1 regel om te overleven, Niet sterven! 1 hart, 1 prins, 1% kans op winst. ------------------------------------------ 23-3-2017 12:01 = 1K reads! Hoogste in ranking: #1 in Fantasy...