Het is al bijna middag als we terug zijn, dus loop ik maar naar de eetzaal. Zo te zien ben ik niet de eerste, Ethan is er ook al. ''Moet jij niet trainen?'' Vraag ik argwanend. ''Nheu, geen zin,'' zegt hij zonder op te kijken. ''Je zult wel moeten als je mij wilt verslaan.'' Ik loop nu ook naar de tafel en ga naast hem zitten. ''En jij dan, moet jij niet trainen?'' Vraagt hij. ''Al gedaan,'' mompel ik als antwoord en ik sta op om naar de tafel met broodjes te lopen als Ethan me tegenhoud. ''Mag ik wat vragen?'' Vraagt hij langzaam. ''Ehmm, ja,'' zeg ik aarzelend. Wat moet hij nou weer aan mij vragen? ''Jij weet..'' Voor hij zijn zin af kan maken wordt hij afgekapt door Beal die binnenkomt. ''Stoor ik,'' roept hij hard. Zijn vrienden proberen over zijn schouders mee te kijken. Ik zucht. Tja typisch Beal.. ''Heb je niet genoeg gehad?'' Vraag ik ''Van jou.. nooit,'' Zegt hij gemeen lachend. Ik pak mijn broodje en loop naar Beal toe. Hij kijkt me een beetje bang aan, yes! Ik duw hem ruw aan de kant, en zijn vriendjes gaan ook snel uit de weg. Waar ik heen ga? Geen idee. Gewoon weg van.. 'hen'
Voor ik het weet ben ik in de trainings zaal. Will is de enige die nog aan het trainen is. Ik loop regelrecht naar het dichtstbijzijnde onderdeel toe, messen werpen. Ik pak een stuk of zes messen en ik gooi ze allemaal precies in het midden. Het laatste mes doorboord zelfs een van de andere messen, perfect. Onderdeel één afgerond, volgende! Het volgende onderdeel is een soort van zwaardvechten tegen een houten pop. Het metaal van het zwaard voelt prettig in mijn handen, en razendsnel hak ik op de pop in. Links, rechts, onder, boven, zijsteek. Ik begin te hijgen en de pop begint te kraken. Steeds sneller en sneller, ik raak buiten adem maar ga door.
Krak! De pop is zo gehavend dat hij doormidden breekt. Hij is niet meer te herkennen als een pop, zo erg heb ik hem toegetakeld. Ik hang het zwaard terug aan het rek en loop naar het volgende onderdeel. Zo gaat het nog wel even door, het ene na het andere onderdeel. In een uurtje ben ik klaar met alle tweeënvijftig onderdelen. Will begint langzaam te klappen. ''
JE LEEST
Assassinated (Voltooid✔)
FantasyIn 1 verhaal, 1 wedstrijd. 30 assassins, 1 prijs. 99% kans op de dood. 1 regel om te overleven, Niet sterven! 1 hart, 1 prins, 1% kans op winst. ------------------------------------------ 23-3-2017 12:01 = 1K reads! Hoogste in ranking: #1 in Fantasy...