''Jullie krijgen allemaal een eigen kamer, het betreden van anders mans kamer zonder toestemming is ten strengste verboden.'' Terwijl hij dat zegt kijkt Feldon even extra lang naar mij, en de jongens beginnen te grinniken. ''Elke ochtend is hier het ontbijt van zes tot zeven. Dan is er even een rust moment, om negen uur begint jullie training. Die duurt tot vijf uur 's avonds, met om twaalf uur een middagpauze. Om zes uur eten we weer met z'n allen aan deze tafel en dan is de dag voorbij. Zo gaat het deze twee weken, hebben jullie dit begrepen?'' Er wordt wat gemompeld en Feldon gaat verder met spreken. ''We hebben de beste leermeester uitgenodigd om jullie voor te bereiden op de grote finale. Er mag samen geoefend worden in vechten, maar weet dat expres verwonden verboden is. Overal hangen camera's die jullie streng in de gaten houden. Dus als ik er achter kom dat er zoiets gebeurt...'' Hij kijkt ieder van ons even dreigend aan. ''Nou, dan tot slot nog één ding, en dat is: eet smakelijk!'' Hij heft zijn glas, en roept nog even: 'Proost!' En dan verdwijnt hij door de deur achter ons. Natuurlijk zijn we nu niet alleen, in totaal staan er wel twintig bewakers aan de zijkanten van de eetzaal die ons continu in de gaten houden.
Er is een buffet, en alle jongens stormen erop af. Het lijkt wel alsof ze een hele tijd niet genoeg te eten hebben gehad ofzo! Ik blijf rustig zitten, en wacht tot de drukte voorbij is. Als de meeste hun eten hebben sta ik op, en wil ik naar het buffet lopen als ik tegengehouden word. ''Hey, Zora. Ik ben Beal. Mijn naam betekent: knap, en mijn ouders hebben deze naam niet per ongeluk aan mij gegeven,'' de jongen geeft me een dikke knipoog. Ik trek spottend een wenkbrauw op. Hij lijkt verbaasd te zijn door mijn reactie, maar herstelt zich. ''En jij, jij bent een meisje. Vannacht slaap je nog in je eigen bedje, maar dat zal niet lang meer zo zijn!'' Hij grijnst naar twee jongens naast hem. Ik bekijk deze 'Beal' eens goed. Hij is een van de spierbundels, en heeft bruine ogen en korte bruine stekeltjes op zijn hoofd. Aan zijn blik te zien wacht hij op mijn reactie. Ik moet toegeven dat hij inderdaad best knap is. Maar niet zo knap als Aiden. Ho, stop! Dat dacht ik niet, écht niet!
JE LEEST
Assassinated (Voltooid✔)
FantasyIn 1 verhaal, 1 wedstrijd. 30 assassins, 1 prijs. 99% kans op de dood. 1 regel om te overleven, Niet sterven! 1 hart, 1 prins, 1% kans op winst. ------------------------------------------ 23-3-2017 12:01 = 1K reads! Hoogste in ranking: #1 in Fantasy...